• _.-*The Next Generation of the Magic*-._

    Where the magic begins



    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Personages:

    Jaar 1:
    Lily Luna Potter || Gryffindor || Purrlou
    Hugo Wemel || Gryffindor || IsA20

    Jaar 2:



    Jaar 3:
    Albus Severus Potter || Slytherin || ItsNiall
    Roos Wemel || Hufflepuf || JJHamblett
    Scorpius Malfidus || Slytherin || Ramsays

    Jaar 4:
    Eloise “Lois” Clarette Dubois || Gryffindor || Rider
    Lorcan Scamander || Hufflepuf || Vivoide
    Lysander Scamander || Gryffindor || Vivoide

    Jaar 5:
    James Sirius Potter || Gryffindor || JJHamblett
    Louis Wemel || Ravenclaw || Facinelli
    Mitchel Drew Woods || ItsNiall
    Ayelle Owens || Gryffindor || IsA20

    Jaar 6:
    Dominique Wemel || Gryffindor || Paradises
    Tyler Drew Romano || Slytherin || Malino

    Jaar 7:
    Teddy Lupos || Hufflepuff || Baelo
    Victoire Wemel || Ravenclaw || After

    Professor Lugomi || Baelo

    Regels:

    ~Maximaal twee personages per persoon, bestaand & verzonnen.
    ~Schelden mag, maar niet te erg.
    ~OOC met haakjes. []()
    ~Minimaal 5 regels.
    ~Naamverandering doorgeven.
    ~Alleen ik open nieuwe topics.

    Waar beginnen?

    We beginnen bij perron 9 ¾.


    Giovanni

    [Ik denk dat ik die er volgende keer ook bijhoudt hehehe]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Malino schreef:
    [Ik gebruik deze site altijd XD ]

    [Same, al ken ik de meeste wel uit mijn hoofd.

    Edit: Facinelli, nonverbale spreuken leren ze pas in het zesde jaar.

    Sorry dat ik zo'n mierenneuker ben, maar ik hou het graag realistisch.]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 18:33 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [MT]


    That is a perfect copy of reality.

    Victoire Weasley.
    Ik kuste mijn moeder gedag en gaf mijn vader een stevige knuffel. "Veel plezier, he." zei hij. "En verkeet niet om Teddy de kroeten te doen van ons!" roept mijn moeder er achteraan. Ik had een tikje van haar Franse accent geerfd, maar mijn Engels was wel goed. Ik wuifde naar ze, en klom vervolgens de trein in. "Locomotor vidulus," mompelde ik vanuit mijn mondhoek. De hutkoffer rees een paar centimeter op van de grond, en ik glimlachte. Xerces, mijn kerkuil, kraste naar een voorbijkomende eerstejaars, die zich een hoedje schrok. Ik vond het erg jammer dat dit mijn laatste jaar was op Hogwarts, maar het waren tot nu toe zes fantastische jaren geweest. Ik het het vanaf begin af aan al goed kunnen vinden met Teddy Lupin, waarvan ik er later achterkwam dat hij oom Harry's peetzoon is. Ik liep achter Louis aan, die een lege coupe had weten te vinden. Ik pakte mijn hutkoffer en schoof deze boven in het vak, waarna ik neerplofte op een lege stoel. De kooi van Xerces zette ik in een hoekje, waarna ik een uilenvelletje door de tralies duwde. "Lou, ik blijf niet de hele reis hier, hoor. Ik zoek straks Teddy even op."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    (...)
    [Same, al ken ik de meeste wel uit mijn hoofd.

    Edit: Facinelli, nonverbale spreuken leren ze pas in het zesde jaar.

    Sorry dat ik zo'n mierenneuker ben, maar ik hou het graag realistisch.]
    ? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Facinelli schreef:
    (...)? :W


    [Using wand without saying a spell.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Weasley

    Geschokt tilde ik mijn hoofd op toen ik de deur van de coupé open hoorde gaan.
    Een meisje van één meter éénenzeventig met lang blond haar stond in de opening.
    Het was Victoire, mijn oudste zus. Dit was haar laatste jaar op Zweinstein.
    Niet dat ik het jammer vond. Ik kon wel goed met Victoire opschieten. Met Dominique, mijn andere zus, ook wel. Natuurlijk hadden wij soms ook kleine ruzietjes, maar dat waaide wel weer over.
    Maar ik zag mijn zussen elke dag op school. Victoire zat ook bij Ravenclaw, dus ik zag haar vaker dan Dominique, die bij Gryffindor zat.
    Maar ik zag ze thuis ook altijd, dus missen zou ik ze niet.
    Ze zette Xerces, haar kerkuil, in een hoekje en ging zitten.
    'Lou, ik blijf niet de hele reis hier, hoor. Ik zoek straks Teddy even op,' zei ze terwijl ze Xerces een uilenvelletje gaf.
    'Oh ja, tuurlijk,' mompelde ik en rolde met haar ogen.
    Ik kende Teddy zelf niet zo goed. Hij zat bij Hufflepuff en zat nu in het zevende jaar. Wat ik van hem wist, was dat hij blauw haar had en vanaf het eerste jaar een oogje op mijn oudste zus had.
    Ik wil niet dat mensen met mijn zus daten. Het is wel mijn zus. Ze moeten van haar afblijven.
    Ik heb me wel eens afgevraagd of Victoire haar Veela charmes gebruikt had bij hem.
    Soms gebruik ik mijn charmes ook wel hoor. Ik maak er geen misbruik van, begrijp me niet verkeerd, maar ik mag ze toch wel gébruiken?
    'Wat zie je in Teddy?' vroeg ik haar, terwijl ik Simba stukjes brood voerde.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Victoire Weasley.
    "Oh ja, tuurlijk," mompelde hij, terwijl hij met zijn ogen rolde. Ik zuchtte geirriteerd. Hij kende Teddy niet goed genoeg om te kunnen oordelen. Hij was veel te beschermend tegenover mij, en werd meestal kwaad als ik aan het daten was. "Wat zie je in Teddy?" vroeg hij ineens, terwijl hij nonchalant stukjes brood aan zijn uil gaf. Nogmaals zuchtte ik geirriteerd. "Ik 'zie' niks in hem, hij is gewoon mijn beste vriend. Wat is daar mis mee?" Hij deed net alsof hij een expert was in mijn liefdesleven. "Dat jij nog geen ervaring hebt gehad met liefde, betekent niet dat je over mijn liefdesleven gaat beslissen." zei ik pissig. Ik had vrij veel jongens gedate, al vanaf mijn vierde jaar. Davies, Finnigan and Thomas waren daar maar een paar van.

    [Ik was zo aan het schrijven, en toen ik klaar was, kwam ik erachter dat ik de helft van het stukje in het Engels had getypt.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lysander Scamander
    'Tyler Romano vroeg me om zijn koffer in de coupé te tillen,' vertelde een meisje naast mij aan haar vriendinnen.
    Ik keek opzij en zag dat het Norah Grey was, een Ravenclaw uit mijn jaar. Ik zette me van de wand af en liep weg, opzoek naar Romano. Het duurde even maar ik vond hem, alleen in een coupé. Ik trok de deur zeer geïrriteerd open. Hij keek verbaasd op. 'Stop met het spelen van de gevoelens van die meiden,' beet ik hem toe.
    Ik vond het gewoon onacceptabel om een meisje dat op de een of andere ongrijpbare reden een gigantische crush op hem had zo te manipuleren. Het was niet alsof ik nooit flirtte maar dit was wel heel oneerlijk tegenover Norah. Ze mocht dat wel een betweter zijn en zo nu en dan het bloed onder mijn nagels vandaan halen, dit was gemeen.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    JJHamblett schreef:
    James Sirius Potter

    Ik zie hoe Albus onze ouders een kus geeft. Daarna loopt hij naar de trein. 'Hey, Lils. Ga je ook naar Zwadderich? Net als Albus? Dan is het voor mij lekker rustig in Griffoendor.' Zeg ik opgewekt en ik sleep mijn koffer mee. 'Wingardium Leviosa!' Fluister ik en ik wijs met mijn staf naar mijn koffer. Zo, een stuk makkelijker! Ik laat de koffer voor mij uitzweven en stap de trein ik. Ik ren door het gangpad en stop bij de coupe van Mitchel. Ik loop naar binnen en plof naast hem neer. 'Hey Mitch, fijne vakantie gehad?' Vraag ik glimlachend en leg mijn koffer in het rek. 'Ik ben aanvoerder geworden!'


    Mitchel

    ´Wauw, gefeliciteerd man!´ zeg ik opgewekt. ´Nu kom ik zoiezo in het team.' Ik grijns. Als James vraagt of ik een fijne vakantie heb gehad haal ik mijn schouders op. 'Ik ben een week naar bulgarije geweest en dat was oersaai.' Ik hang wat meer naar achter. 'Maar ik ben wel naar de Falmouth Falcons tegen de Winterpayne Wasps geweest!' roep ik entausiast en ik begin gelijk te vertellen. Zwerkbal is het enige leuke aan Zweinstein, en natuurlijk eerste jaars pesten. 'Het was echt spannend! Toen het 120 tegen 120 stond kwam de snaai tevoorschijn. En Conley en Marshall doken er samen op af, maar toen kreeg Conley een beuker tegen zijn kop aan en ving Marshall de snaai.' Ik krijg spontaan een grote grijns op mijn gezicht als ik er aan terug denk. 'De Winterpayne Wasps wonnen dus!' Ik kijk ondertussen even naar buiten en zie dat de trein nog stil staat. 'Mijn kleine broertje komt dit jaar trouwens ook op Zweinstein. En nu mijn ouders er eindelijk eens een keer niet bij zijn, kunnen we hem ook als oefenmatriaal voor al onze spreuken en fop spullen gebruiken.' ik grijns. 'Maar hoe was jou vakantie?'

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 20:07 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tyler Drew Romano

    Ik keek even verbaasd op toen de deur hard open werd getrokken en grijns bij de verschijning. Lysander... 'Stop met het spelen van de gevoelens van die meiden,' beet hij me toe en ik haal een wenkbrauw op. Een grijns verschijnt op mijn gezicht en ik zak nonchalant nog wat onderuit. 'Want? Heeft de kleine Lysander soms een crush op Grey?' grijns ik. Een zucht verlaat mijn mond terwijl mijn blik even over hem glijd, na een paar seconden kijk ik weer naar zijn gezicht. Ik houd mijn hoofd een beetje schuin en grijns nog wat breder. 'Hoe schattig...' grijns ik. Ik zag de plezier er wel in hoor, lekker de Gryffindors pesten. Was mijn favoriete hobby hier al sinds het eerste jaar. Nou ja, zwerkbal veranderde dat een beetje in het tweede jaar. Maar oké...


    El Diablo.

    Louis Weasley

    Een geïrriteerde zucht rolde over haar lippen. Ik wist dat ze het niet leuk vond als ik over Teddy praatte. Ze vond dat ik te beschermend was, naar hey, ik wilde niet dat iemand het hart van mijn zusje brak.
    Nog een zucht.
    'Ik 'zie' niks in hem. Hij is gewoon mijn beste vriend, wat is daar mis mee?'
    Ik zuchtte.
    'Zie je niet hoe hij naar je kijkt? Alsof je een lustobject bent. Hij wilt echt wel meer dan vrienden zijn,' fluisterde ik kortaf.
    'Dat jij nog geen ervaring hebt gehad met liefde, betekent niet dat je over mijn liefdesleven gaat beslissen,' zei ze pissig.
    Weer zuchtte ik.
    Altijd hetzelfde. Ze vond dat ik me te veel met haar bemoeide, maar ik wilde gewoon het beste voor haar. Ik vond dat ik niks verkeerds deed.
    En daarbij héb ik wel ervaring op het liefdesgebied. Ik was best ver op het liefdesgebied, maar ik vertel dat soort dingen niet tegen hen, dat is privé.
    'Oke, ga maar naar Teddy. Doei Victoire,' mompelde ik en wuifde haar weg.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lysander Scamander
    Laat me even duidelijk zijn: het is gewoon onmogelijk dat ik een crush op Norah heb. Al vanaf onze eerste ontmoeting hebben we om de haverklap ruzie. Het punt is eigenlijk dat ik de enige ben die haar mag pesten, omdat ik op de een of andere manier geef ik toch om haar. Ik kan het dus ook niet hebben als iemand anders haar gebruikt of pest. 'Nee,' antwoordde ik dus ook. 'Ik weet dat je een eikel bent maar dit is gewoon oneerlijk. Je weet verdomme dat ze je leuk vind.'
    Ik wist niet zeker of hij dat wist maar het was op zich niet echt een groot geheim, Norah zou daar wel anders over denken maar bijna de hele school wist het, ze moest echt opletten aan wie ze wat vertelde.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Albus
    Als ik na een kwartier nog steeds alleen zit, besluit ik maar een andere coupé te zoeken voordat er een of andere eerste jaars bij me komt zitten. Ik pak mijn hutkoffer en begin de trein rond te lopen. Bij James ga ik dus zoiezo NIET zitten. Liever ook niet bij Lily omdat ze eerste jaars is. Na een tijdje zoeken zie ik Victoire en Louis zitten. Ik ken ze natuurlijk goed, aangezien ze mijn nicht en neef zijn en omdat Victoire goede vrienden is met Teddy en Teddy het echt altijd over haar heeft. Dat word langzamerhand best wel irritant. Eigenlijk denk ik dat Teddy haar stiekem leuk vind. Maar telkens als ik dat vraag gaat hij blozen en praat hij er omheen. Ik schuif de deur open en blijf in de deuropening staan. 'Mag ik bij jullie komen zitten?' vraag ik.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tyler Drew Romano

    'Nee,' antwoord hij en ik grinnik zacht. Natuurlijk wist ik dat het niet zo was, Norah en Lysander hadden zowat elke dag ruzie. Maar dat betekent niet dat hij de enige is die haar mag "pesten". Ik pest haar eigenlijk niet eens, ik flirt. Dus eigenlijk gebruik ik haar, maar oké. 'Ik weet dat je een eikel bent maar dit is gewoon oneerlijk. Je weet verdomme dat ze je leuk vind.' zegt hij vervolgens en ik lach zachtjes. Er komt een geamuseerde grijns op mijn gezicht. 'Tuurlijk weet ik dat ze me leuk vind.. Trouwens, het was dat zij in de buurt was anders was er een andere chick de gelukkige geworden..' grijns ik. Ja wat? Zo simpel is het. Er zijn genoeg meiden op Hogwarts die een crush op me hebben, ik bedoel. Kom op, kijk naar me. Maargoed. Als die Norah niet in de buurt was had ik gewoon heel simpel een ander gekozen. 'Misschien had ik wel.... Amber gekozen. Die stond er ook nog bij.' grijns ik. Die twee hadden volgens mij wel een goede band. Zelfde jaar... Zelfde afdeling..


    El Diablo.