• _.-*The Next Generation of the Magic*-._

    Where the magic begins



    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Personages:

    Jaar 1:
    Lily Luna Potter || Gryffindor || Purrlou
    Hugo Wemel || Gryffindor || IsA20

    Jaar 2:



    Jaar 3:
    Albus Severus Potter || Slytherin || ItsNiall
    Roos Wemel || Hufflepuf || JJHamblett
    Scorpius Malfidus || Slytherin || Ramsays

    Jaar 4:
    Eloise “Lois” Clarette Dubois || Gryffindor || Rider
    Lorcan Scamander || Hufflepuf || Vivoide
    Lysander Scamander || Gryffindor || Vivoide

    Jaar 5:
    James Sirius Potter || Gryffindor || JJHamblett
    Louis Wemel || Ravenclaw || Facinelli
    Mitchel Drew Woods || ItsNiall
    Ayelle Owens || Gryffindor || IsA20

    Jaar 6:
    Dominique Wemel || Gryffindor || Paradises
    Tyler Drew Romano || Slytherin || Malino

    Jaar 7:
    Teddy Lupos || Hufflepuff || Baelo
    Victoire Wemel || Ravenclaw || After

    Professor Lugomi || Baelo

    Regels:

    ~Maximaal twee personages per persoon, bestaand & verzonnen.
    ~Schelden mag, maar niet te erg.
    ~OOC met haakjes. []()
    ~Minimaal 5 regels.
    ~Naamverandering doorgeven.
    ~Alleen ik open nieuwe topics.

    Waar beginnen?

    We beginnen bij perron 9 ¾.


    Giovanni

    Lysander Scamander
    Mijn bloed begon te koken en ik moest me inhouden om hem niet aan te vliegen. Nou had ik drie heel goede redenen om mezelf tegen te houden:
    1. Ik zou heel diep in de problemen terecht komen als ik nu al uit een gevecht met een medeleerling moest worden gehaald.
    2. Ik had absoluut geen zin in de preek die Lorcan me zou geven over zelfbeheersing en dat soort onzin.
    3. Tyler was gespierder als mij en zonder enige twijfel ook een stuk sterker.
    Ondanks deze ontzettend goede redenen kon ik mezelf niet inhouden. Ik sprong naar voren, zijn neus kraakte onder mijn vuist en ik sprong zo snel mogelijk terug naar achteren, wetend dat hij me nu waarschijnlijk achterna zou komen.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Tyler Drew Romano

    Ik kijk naar zijn hoofd die een beetje roder wordt van woede en ik blijf alleen maar grijnzen. Opeens sprong hij naar voren en sloeg in met zijn vuist op mijn neus. Mijn grijns verdwijnt meteen en ik kijk naar Lysander die gelijk naar achter was gesprongen. Ik grom even zacht, 'nu heb je het gedaan jochie.' sis ik. Met een grote stap sta ik voor hem en ik til hem gemakkelijk op aan zijn kraag. Ik sla een paar keer hard met mijn vuist tegen zijn kaak en gooi hem dan op de grond. Ik kijk hem woedend aan. 'Niet zo heel slim hé.' sis ik en geef hem nog een trap na. Wat? Hij vroeg erom hoor. Ik grijns weer licht, ik heb wel een idee.. Ik weet wat ik doe als hij me weer zoiets flikt. Kom op, iedereen weet dat je geen ruzie moet zoeken met mij..


    El Diablo.

    Dominique Weasley
    Ik geef ook mijn moeder en vader een grote knuffel, en volg dan Victoire en Louis. Ik pak mijn hutkoffer en ga dan richting de trein die naar hogwarts rijdt. Ik laat mijn hutkoffer in de trein zetten en ga dan zelf de trein in, ik heb twee keuzes, of bij mijn vriendinnen zitten, die ik het hele jaar nog tegenkom of bij mijn broer en zus, die ik minder vaak ga zien omdat ze in een andere afdeling zitten?
    Uiteindelijk besluit ik om even een kijkje te nemen bij mijn broer en zus, maar als hun coupé vol zit, en als ze met hun eigen vrienden zitten, dan laat ik ze met rust en ga ik bij mijn vrienden zitten.
    Ik loop van coupé naar coupé, wanneer ik de stemmen van Victoire en Louis van een afstandje hoor, het is duidelijk te horen dat ze weer is een discussie zitten, weet niet precies waarover, maar dat maakt mij niet uit. Ik loop naar hun coupé en ga in de deuropening staan. 'Mag ik binnenkomen?' vraag ik eerst even, aangezien ik hun gesprek nu een soort van onderbreek.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 21:27 ]


    That is a perfect copy of reality.

    James Sirius Potter

    Wauw, gefeliciteerd man!´ zegt Mitchel opgewekt. ´Nu kom ik sowieso in het team.' Ik glimlach even en knik. 'Ja, duhuh.' Zeg ik en ik grijns. Mitchel begon te vertellen over zijn vakantie en ik luister aandachtig. 'Mijn kleine broertje komt dit jaar trouwens ook op Zweinstein. En nu mijn ouders er eindelijk eens een keer niet bij zijn, kunnen we hem ook als oefenmatriaal voor al onze spreuken en fop spullen gebruiken.' Een grijns verschijnt op mijn gezicht. 'Mijn zusje ook. Lily, je weet wel, die rooie.' Mitch vraagt hoe mijn vakantie was. 'We gingen naar Roemenië naar mijn neef Charlie. Hij is geobsedeerd door draken.... Tja, ieder wat wils. Pa zegt altijd dat hij stiekem getrouwd is met een van z'n draken. Mam wordt dan altijd boos. Het is wel grappig. Charlie is wel chill, hij leidde ons rond en Albus was bang voor een van die draken. Dat was echt mooi.' Zeg ik lachend. 'Ik wou dat ik naar die zwerkbalwedstrijd mocht.' Voeg ik er jaloers aan toe. 'Maar Pa heeft gezegd dat ik nog wel een keer samen met mam naar een wedstrijd van de Holeyhead Harpies mag. Ze kan gratis kaartjes krijgen omdat ze in dat team zat.' Zeg ik. 'Waar gaat je broertje denk je in komen? Ik denk dat Lily in Huffelpuf ofzo komt. Ze is niet echt dapper of wat dan ook.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lysander Scamander
    Mijn kaak bonsde. Ik krabbelde overeind. Ik haalde mijn toverstok tevoorschijn. Levicorpus! dacht ik. Ik wist dat je non-verbale spreuken eigenlijk pas in de zesde leerde maar men zij altijd dat woede de kracht van een tovenaar versterkte. Dit bleek waar te zijn want binnen een paar seconden hing Tyler in de lucht te bungelen. Ik sprong de coupé uit en rende door de gang. In de meeste coupé's om me heen zaten slytherins wat me ertoe aanzette om door te rennen in plaats van mijn verwonding te controleren en zo nodig te verplegen. Uiteindelijk vond ik een coupé met twee vijfdejaars gryffindors: James en Mitchell.
    'Is het goed als ik hier even bij kom zitten?' vroeg ik maar zonder antwoord af te wachten ging ik zitten. Jesus wat was ik duizelig.

    Lorcan Scamander
    Ik had besloten opzoek te gaan naar mensen uit mijn jaar. Ik zag mijn tweelingbroer een coupé uitrennen. Hij had een rode kaak waardoor ik er vanuit ging dat hij alweer gevochten had. Ik liep de coupé binnen en zag een zesdejaars slytherin genaamd Tyler in de lucht hangen. Liberacorpus, zei ik zuchtend waardoor Tyler uit de lucht viel. Hij had zo te zien een gebroken neus, dat - samen met het zweven - leek me het werk van mijn tweelingbroer. 'Je hebt met Lysander gevochten hé?' vroeg ik.
    Ik wist het antwoord al, Lysander had pech, ik had een hele treinreis om mijn preek uit te werken. 'Heb je hulp nodig met die neus?'


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Mitchel

    Ik lach om James zijn verhaal over zijn vakantie. Ik doe zelf vrijwel niks in mijn vakantie, behalve me vervelen. Ik heb ook niet echt een grote familie zoals James. Ik heb één broertje en voor de rest heb ik alleen nog maar contact met mijn opa en oma. 'Waar gaat je broertje denk je in komen? Ik denk dat Lily in Huffelpuf ofzo komt. Ze is niet echt dapper of wat dan ook.' zegt James dan. Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb geen flauw idee, maar ik hoop dat hij niet in Griffoendor komt.' Alsjeblieft niet. Dat kind heeft me de afgelopen zomer al genoeg geïriteerd. Als ik hem nou ook elke dag in de leerlingen kamer zou moeten zien rondlopen. Dat word me gewoon te veel. 'Ik hoop dat hij samen met Lily naar Huffelpuf gaat, dan kunnen ze lekker samen irritant zijn.' grijns ik. Op dat moment komt Lysander onze coupé binnen. Hij gaat zitten en ik zie dat zijn neus bloed. 'Je hebt wat op je neus.' zeg ik droog. 'In elkaar geslagen door een eerste jaars?' Ik grijns.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 21:42 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tyler Drew Romano

    Ik vloek even als ik onderste boven hang, maar na een tijdje val ik met een klap op de grond. Ik krabbel omhoog en zie dat broertje van hem. 'Je hebt met Lysander gevochten hé? Heb je hulp nodig met die neus?' vroeg hij. Ik vloek wat als ik aan mijn neus voel, 'Balsemio' mompel ik en ik voel dat mijn neus geneest. Ik grom even, 'jouw broertje kan beter gaan rennen.' sis ik. Ik loop kwaad de gang op en de Slytherins die er staan weten wat er gaat gebeuren. Dit wordt vechten. Met een stuk of zes Slytherins achter me aan loop ik de coupé's lang tot ik hem zie zitten. 'Jij vuil onderkruipsel' sis ik tegen Lysander. 'Flipendo' grijns ik, en kijk toe hoe hij omver valt. Ik grijns breed en draai me om. Ik zie de verbaasde gezichten van de Slytherins en weet wat ze bedoelen. "Is dat alles?". Ik draai me een stukje om, 'oh ja, voor ik het vergeet.' grijns ik. Ik pak mijn toverstok weer, 'Eet slakken' sis ik grijnzend en kijk grijnzend toe hoe hij slakken begint op te hoesten. Ik draai me grijnzend om en loop terug...


    El Diablo.

    Louis Weasley

    Er viel een schaduw de coupé binnen.
    Ik verbrak het oogcontact tussen Victoire en mij. Kil, dat was het.
    Ik keek op en zag mijn kleine neefje Albus staan.
    'Mag ik bij jullie komen zitten?' vroeg hij aan ons.
    Verder in de trein hoorde ik gebons en geschreeuw. Ik rolde met mijn ogen. Al die spanningen wanneer we weer naar Zweinstein gaan.
    'Tuurlijk, Albus, kom erbij,' zei ik en zette de kooi, waar Simba in zat, voor me op de grond. Ik klopte op de plek naast me als gebaar dat hij daar kon zitten.
    Niet veel later verscheen ook Dominique in de deuropening.
    'Mag ik binnenkomen?' vroeg ze aan ons. Ze klonk voorzichtig, alsof ze ons onderbroken had. Albus had dat eigenlijk al gedaan.
    De coupé zat al bijna vol.
    'Je kunt wel op de plek van Victoire. Die wilde net toch naar haar Romeo gaan,' zei ik verwijtend.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Albus

    'Bedankt.' zeg ik opgelucht. Gelukkig hoef ik deze reis niet alleen te zitten. Niet veel later komt Dominique ook binnen en word het al aardig vol in de coupé. Ik vind het niet erg, alles is beter dan alleen zitten. 'Je kunt wel op de plek van Victoire. Die wilde net toch naar haar Romeo gaan,' zegt Louis. Ik zit er een beetje ongemakkelijk bij. Hopelijk kom ik niet in zo een broer en zus ruzie terecht want dat kan namelijk vreselijk irritant zijn. Bij mij en James is het soms zo erg dat Lily er van moet huilen. 'Dus... Hoe was jullie vakantie?' vraag ik dan om een ander onderwerp aan te slaan. Ik pak ondertussen mijn staf en begin hem te poetsen zodat ik iets te doen heb.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 21:54 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dominique Weasley
    Al snel zie ik dat ook Albus er is, ik begroet hem even snel. 'Je kunt wel op de plek van Victoire. Die wilde net toch naar haar Romeo gaan,' zegt Louis dan verwijtend. Ik kijk dan naar Victoire en dan weer terug naar Louis, ik weet al snel dat hij het over Teddy heeft, ik weet al langer dat Louis het niet zo zit zitten dat Victoire met Teddy omgaat, maar mij maakt het totaal niet uit, Victoire mag verliefd worden op wie ze wil. Ik ga naast Victoire zitten, aangezien Victoire nog niet naar Teddy is. 'Dus... Hoe was jullie vakantie?' vraagt Albus dan. 'Wel oké' beantwoord ik zijn vraag. Tja, zoveel bijzondere dingen zijn er niet gebeurd in mijn vakantie, het was gewoon, lekker uitslapen, zonnen, soms met vrienden weggaan, maar dat was het ook wel.


    That is a perfect copy of reality.

    ItsNiall schreef:
    Albus

    'Bedankt.' zeg ik opgelucht. Gelukkig hoef ik deze reis niet alleen te zitten. Niet veel later komt Dominique ook binnen en word het al aardig vol in de coupé. Ik vind het niet erg, alles is beter dan alleen zitten. 'Je kunt wel op de plek van Victoire. Die wilde net toch naar haar Romeo gaan,' zegt Louis. Ik zit er een beetje ongemakkelijk bij. Hopelijk kom ik niet in zo een broer en zus ruzie terecht want dat kan namelijk vreselijk irritant zijn. Bij mij en James is het soms zo erg dat Lily er van moet huilen. 'Dus... Hoe was jullie vakantie?' vraag ik dan om een ander onderwerp aan te slaan. Ik pak ondertussen mijn staf en begin hem te poetsen zodat ik iets te doen heb.


    (James en Albus hebben een broer en zus ruzie.(cat)James is de broer:Y) Ik reageer morgen)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Louis Weasley

    'Bedankt.' Het kwam opgelucht uit Albus zijn mond.
    'Bang dat e bij eerstejaars moest?' grijnsde ik terwijl hij naast me ging zitten.
    Ik maakte geen oogcontact met Victoire. Ik heb nu even helemaal geen zin in haar.
    Ik voelde dat Albus een beetje ongemakkelijk zat.
    Dominique nam plaats naast Victoire.
    'Dus... Hoe was jullie vakantie?' vroeg Albus toen om de muur van spanning kapot te maken.
    'Wel oké', beantwoordde Dominique zijn vraag.
    'Erg leuk. We zijn een paar weken thuis gebleven, maar ook twee weken naar de ouders van Fleur in Frankrijk geweest. Ik heb voor het eerst in mijn leven de Eiffeltoren gezien,' vertelde ik.
    Ik noemde mijn ouders altijd bij hun voornaam. Ik vroeg ook nooit 'Mam, mag ik..?' of 'Pap, ik wil graag...'. Ik noemde hen gewoon Fleur en Bill.
    'En hoe was jouw vakantie?' vroeg ik Albus.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 22:08 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    JJHamblett schreef:
    (...)

    (James en Albus hebben een broer en zus ruzie.(cat)James is de broer:Y) Ik reageer morgen)


    [ Je weet wat ik bedoel. x'D ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Albus

    'En hoe was jouw vakantie?' vraagt Louis. 'Leuk. We zijn bij Charlie geweest in Roemenië. Hij heeft echt veel draken joh!' Ik denk weer even terug aan het moment dat James me uitlachte toen ik moest gillen toen er een draak vuur spuwde. 'Ik vind het maar enge beesten.' Ik huiver. 'Verder heb ik nog wat Zwerkbal gespeelt bij een zwerkbalveldje in de buurt.' ga ik verder. We wonen namelijk in een toverbuurt, dus dan is het vrij normaal dat er zwerkbalvelden in de buurt zijn. Ik vertel maar niet hoe vaak James van mij en Lily gewonnen heeft. 'Ik ben waardeloos op een bezem.' zucht ik.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Louis Weasley

    'Leuk! We zijn bij Charlie geweest, in Roemenië. Hij heeft echt veel draken joh!'
    Even was hij stil.
    Charlie was een oom van mij. Hij bestudeerde draken in Roemenië. Ik heb hem nog nooit ontmoet. Wel heb ik veel foto's van hem gezien, maar hij woont te ver om op te zoeken.
    Bill heeft wel beloofd een keer met zijn allen naar Charlie te gaan.
    'Ik vind maar enge beesten,' huiverde mijn kleine neefje.
    'Logisch, ze kunnen erg gevaarlijk zijn,' zei ik.
    Toen Fleur meedeed aan het Toverschooltoernooi, toen ze zelf nog jong was, moest ze een arena in om daar een ei te pakken, die beschermd werd door een draak. Een groene huisdraak, vertelde ze.
    Oom Harry deed toen ook mee. Op een of andere manier kwam zijn naam uit de Vuurbeker. Een raar verhaal als je het mij vraagt.
    'Verder heb ik nog wat Zwerkbal gespeeld bij een Zwerkbalveldje in de buurt,' vertelde hij verder.
    Zwerkbal, mijn favoriete bezigheid. Na lezen en leren dan. Oh en duelleren. Maar Zwerkbal stond wel in de top vijf van mijn hobby's.
    Wij hebben achterthuis ook een Zwerkbalveldje achterthuis. We wonen achteraf, dus Dreuzels kunnen ons niet zien.
    Ik oefende vaak met Dominique en Victoire. We waren alle drie Jagers. En ik was aanvoerder van het team van Ravenclaw.
    'Ik ben waardeloos op een bezem,' zuchtte Albus.
    'Helemaal niet. Er zijn genoeg jonge tovenaars die hopelozer zijn dan jij,' probeerde ik hem op te beuren. 'Anders gaan we dit jaar samen goed oefenen. Ik zie wel potentie in jou.'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf