• _.-*The Next Generation of the Magic*-._

    Where the magic begins



    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Personages:

    Jaar 1:
    Lily Luna Potter || Gryffindor || Purrlou
    Hugo Wemel || Gryffindor || IsA20

    Jaar 2:



    Jaar 3:
    Albus Severus Potter || Slytherin || ItsNiall
    Roos Wemel || Hufflepuf || JJHamblett
    Scorpius Malfidus || Slytherin || Ramsays

    Jaar 4:
    Eloise “Lois” Clarette Dubois || Gryffindor || Rider
    Lorcan Scamander || Hufflepuf || Vivoide
    Lysander Scamander || Gryffindor || Vivoide

    Jaar 5:
    James Sirius Potter || Gryffindor || JJHamblett
    Louis Wemel || Ravenclaw || Facinelli
    Mitchel Drew Woods || ItsNiall
    Ayelle Owens || Gryffindor || IsA20

    Jaar 6:
    Dominique Wemel || Gryffindor || Paradises
    Tyler Drew Romano || Slytherin || Malino

    Jaar 7:
    Teddy Lupos || Hufflepuff || Baelo
    Victoire Wemel || Ravenclaw || After

    Professor Lugomi || Baelo

    Regels:

    ~Maximaal twee personages per persoon, bestaand & verzonnen.
    ~Schelden mag, maar niet te erg.
    ~OOC met haakjes. []()
    ~Minimaal 5 regels.
    ~Naamverandering doorgeven.
    ~Alleen ik open nieuwe topics.

    Waar beginnen?

    We beginnen bij perron 9 ¾.


    Giovanni

    [Woooohoo, jullie gaan veel te snel D:]

    Teddy R. Lupin.

    Toen ik in de Hufflepuff afdelingskamer was, kwam professor Lugomi binnen. 'En wat heeft dit te betekenen, jongeman? Jij kent de regels wanneer je op school moet zijn en aangezien jij klassenoudste bent, is dit een nog grotere fout. Jij geeft een slecht voorbeeld aan de eerste en tweedejaars, begrijpt u dat?' Ik knikte vlugjes want ik was bang dat ik van school zou worden gestuurd. Even dacht ik dat ik toch nog wel bij mijn grootmoeder wou blijven. 'Meneer, dit zal nooit meer gebeuren, dit was eenmalig, ik heb een goede reden!' zei ik snel. Ik durfde professor Lugomi niet aan te kijken want ik was bang. 'Uhu, wat is die goede reden dan zowel?' ik wist dat de reden die ik had slecht was, en dat ik iets moest verzinnen. Professor Lugomi zag aan mij dat ik eruit wou komen en hij gaf mij strafwerk. Ik mocht een week lang niet naar de badkamer van de klassenoudste, ik moest gaan douchen waar de rest ook douchte. Hij wist dat ik erg op mijn hygiëne ben gesteld, en heel ijdel ben, dus hij wist waar hij mij mee te pakken kon nemen. Ik probeerde mijn excuses aan te bieden, 'Alstublieft, ik wil niet in die vieze badkuipen. Alstublieft, duizendmaal sorry, ik doe alles voor u.' zei ik met veel spijt. 'Uhu, echt alles?' ik knikte weer vlugjes als een klein kind die om een lolly vroeg. 'Zorg dat de grote zaal schoon word gemaakt, een week lang.' Ik vond dit ook niet fijn om te doen, maar beter dan in die vieze badkuipen mijzelf douchen.


    Giovanni

    Malino schreef:
    Tyler Drew Romano

    Ik vloek even als ik onderste boven hang, maar na een tijdje val ik met een klap op de grond. Ik krabbel omhoog en zie dat broertje van hem. 'Je hebt met Lysander gevochten hé? Heb je hulp nodig met die neus?' vroeg hij. Ik vloek wat als ik aan mijn neus voel, 'Balsemio' mompel ik en ik voel dat mijn neus geneest. Ik grom even, 'jouw broertje kan beter gaan rennen.' sis ik. Ik loop kwaad de gang op en de Slytherins die er staan weten wat er gaat gebeuren. Dit wordt vechten. Met een stuk of zes Slytherins achter me aan loop ik de coupé's lang tot ik hem zie zitten. 'Jij vuil onderkruipsel' sis ik tegen Lysander. 'Flipendo' grijns ik, en kijk toe hoe hij omver valt. Ik grijns breed en draai me om. Ik zie de verbaasde gezichten van de Slytherins en weet wat ze bedoelen. "Is dat alles?". Ik draai me een stukje om, 'oh ja, voor ik het vergeet.' grijns ik. Ik pak mijn toverstok weer, 'Eet slakken' sis ik grijnzend en kijk grijnzend toe hoe hij slakken begint op te hoesten. Ik draai me grijnzend om en loop terug...



    Mitchel
    Ik kijk vies naar de slijmerige slakken die Lysander uit kotst. ´Wacht even,´ mompel ik terwijl ik mijn toverstok uit mijn hutkoffer haal. ´Finite.´ mompel ik en Lysander stopt met kotsen. Al liggen er al wel drie slakken op de grond. Ik steek mijn hoofd uit de coupé en zie hoe Tyler met zijn zelfvoldane kop net zijn coupé weer in loopt. 'Jammer.' zucht ik. 'Ik had graag nog een stinkbom op zijn kop gegooit. Maar geen zorgen, James en ik pakken hem wel weer terug op Zweinstein.' grijns ik en ik stoot James even aan. 'Kijk maar wat voor troep ik allemaal heb gekocht.' troep was positief bedoelt, en ik pak een grote zak uit mijn hutkoffer met allemaal stinkbommen, vuurwerk, en heel veel snoepjes waarvan je haar gaat groeien, je op gaat zwellen en weet ik veel wat. In ieder geval genoeg voor dit hele jaar.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Let us arrive at Hogwarts please.
    En ik weet het niet precies meer in het Nederlands. In het Engels zijn het Prefect en Head Boy/Girl. Maar wat is het in NL ook al weer ?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [klassenoudste?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Klassenoudste haha]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ja maar je hebt klassenoudste (prefect) maar ook nog head boy/girl]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [OH ja, uuuuuhm, hoe heette dat ook alweer]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [HOOFDMONITOR! *O*]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Facinelli schreef:
    [HOOFDMONITOR! *O*]

    Serieus?
    Als je Engels gewend bent klinkt dat zó lelijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    (...)
    Serieus?
    Als je Engels gewend bent klinkt dat zó lelijk.
    [Ja best wel, maar ik kan geen Engels, dus Hoofdmonitor klinkt redelijk normaal voor me :W]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ayelle Owens

    Als het groene vuur weg is ben ik in Zweinstein. Ik zie professor Lugomi een joch met blauw haar uitfoeteren. 'Zorg dat de grote zaal schoon word gemaakt, een week lang.' De jongen met het blauwe haar knikt. Ik heb het gevoel dat ik hier niet hoor te zijn. Ik ken het hier namelijk niet.
    Ik kijk ongemakkelijk om me heen, maar op professor Lugomi en de jongen met het blauwe haar na is er niemand. Ik kijk gefascineerd naar het blauwe haar. Normaal vind ik het echt spuuglelijk als mensen hun haar verven, maar deze jongen staat het goed. Ik heb het gevoel dat ik hem ergens van ken. Ik zal hem wel ergens in een les gezien hebben of zo.
    'Jij bent toch....' ik probeer op zijn naam te komen. Opeens herinner ik me weer een vaag rijmpje dat mijn vriendinnen hadden gemaakt.
    Haar zo blauw als een pauw, huid zo wit als een veer, zijn naam lijkt op die van een 'teddybeer' mompel ik zachtjes. Ik merk dat ik word aangestaard en zeg dan snel. 'Uhm, jij bent toch Teddy?'


    -

    Louis Weasley

    'Ieder zijn eigen smaak,' mompelde Albus nadat hij zijn haar uit zijn gezicht had gehaald.
    Hij pakte het pompoentaartje en legde die naast zich neer.
    Het karton maakte een krakend geluid toen ik het open maakte om er een chocoladekikker uit te halen. Stevig hield ik hem vast, voordat hij er vandoor kon springen. 'Zou jij ooit in het Zwerkbalteam van Zwadderich willen komen?' vraagt Dominique uit het niet aan Albus.
    Ik gaf haar een waarschuwende blik. Waarom vraagt ze dat. Iedereen weet dat Albus het wilt, maar er gewoonweg niet klaar voor is. Ik weet niet of hij daar ook ooit klaar zou voor zijn. Ik vond het de domste vraag die je Albus kon stellen.
    'Ik zou het wel willen, ja,' zuchtte hij. 'Maar zoals ik al zei: ik ben hopeloos op een bezem. Ik krijg ook een soort paniek aanval als ik hoger dan vijf meter van de grond kom.'
    Hij wendde zijn blik naar mij. 'Die Zwerkballessen zullen vast ook biet veel helpen.'
    'We kunnen het in ieder geval proberen,' zei ik nog.
    Toen hij zijn pompoentaartje op had, begon hij aan de mijne.
    Buiten begon het al lichtelijk te schemeren.
    'Ik heb echt zin in het avondeten,' zei hij verlangend.
    'Wie niet,' lachte ik. 'Iedereen kijkt altijd uit naar het avondeten.'
    Buiten begon ik iets te herkennen en in de verte zag ik Hogwarts al. De hoge torens waren niet te missen. Het zou niet lang meer duren voordat we in Hogsmeade aan zouden komen.
    'We moeten ons zo ook nog omkleden.'

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 10:56 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dominique Weasley
    Nadat ik mijn vraag aan Albus stel, krijg ik van Louis een waarschuwende blik terug. Ik negeer hem en richt me op Albus. Hij beantwoord mijn vraag met ''Ik zou het wel willen, ja' en hij zucht even. 'Maar zoals ik al zei: ik ben hopeloos op een bezem. Ik krijg ook een soort paniek aanval als ik hoger dan vijf meter van de grond kom.' Ik zucht even. Ik had zo'n antwoord wel kunnen verwachten, maar ik wist niet dat hij bang werd als hij hoger dan vijf meter van de grond kwam.
    Dan wendt hij zijn blik naar Louis. 'Die Zwerkballessen zullen vast ook niet veel helpen.'
    Ik heb zelf heel erg zin in weer een jaar zwerkbalwedstrijden spelen, oefenen met je team, winnen van andere afdelingen. Ik raak in gedachten verzonken en ik hoor het gesprek dat de andere voeren niet echt meer. Niet veel later wordt ik uit mijn gedachte gehaald omdat Louis zegt 'We moeten ons zo ook nog omkleden'. Ik kijk door het raam naar buiten en zie Hogwarts al.


    That is a perfect copy of reality.

    Lysander Scamander
    Ik bedankte Mitchell, slakken kotsen was niet een van mijn favoriete bezigheden. 'Jammer.' zuchtte hij.. 'Ik had graag nog een stinkbom op zijn kop gegooidt. Maar geen zorgen, James en ik pakken hem wel weer terug op Zweinstein.' grijnsde hij waarna hij James aanstootte. 'Kijk maar wat voor troep ik allemaal heb gekocht.'
    Hij gooide een zak leeg. Ik herkende veel van de spullen die hij eruit gooide en grijnsde. Die twee waren niet stom en met deze spullen zouden ze Tylers leven dit jaar in een hel kunnen veranderen. Ik wist dat ik dit hele jaar door Lorcan achtervolgd zou worden, hij zou me een preek geven bij elk kleine foutje dat ik maakte en elke regel die ik aan mijn laars lapte maar Tyler terugpakken was het waard. 'Als jullie hulp nodig hebben laten jullie het maar weten,' zei ik daarom.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Hugo Weasley

    Als ik hijgend bij de coupé aan kom zie ik een stralende Tommy zitten naast een ongemakkelijke Marieke. Tegenover hen zitten twee grote, nors kijkende jongens.
    Tommy schijnt het blijkbaar niets uit te maken en kijkt me stralend aan.
    'Dit zijn Floris en Noah.' zegt hij. De twee jongens bewegen geen spier. Ik ga ongemakkelijk naast Marieke zitten. Ik heb geen zin om te vragen wie van de twee enigszins angstaanjagende jongens nou Floris is en welke Noah.
    Het valt me op dat ze hun gewaden al aan hebben. Ik kijk uit het raampje en zie in de verte een groot kasteel. Opgewonden wijs ik naar buiten. 'Kijk daar! Hogwarts!'
    Marieke en Tommy vliegen naar het raam, maar Floris en Noah blijven met hun armen over elkaar voor zich uit staren. Ze zijn echt eng. Ik bedenk me dat ik en Marieke ons nog moeten omkleden. Ik trek mijn vest uit en doe mijn gewaad over mijn shirt heen. Marieke volgt mijn voorbeeld.


    -