• Hallo allemaal,
    Ik zit midden in de proefwerkweek, en ik heb morgen onder andere frans. Ik moet me er echt even op focussen omdat ik bijna een onvoldoende sta, maar dat lukt niet echt door dit. Ik zat bij hem in de klas en telkens als er iets over hem in het nieuws komt duurt het zo'n beetje een week voordat het weer wat wegzakt. Eigenlijk moet ik nu dus leren maar ik kan me er gewoon niet op concentreren. Heeft iemand tips?


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Probeer het los te laten. Die jongen heeft zijn keuze gemaakt, daar kan nu niks meer aan worden veranderd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh wat vreselijk voor je. Maar bekijk het zo: het was wel jouw klasgenoot, maar het is toch niet eerlijk dat je door misschien schuldgevoel ofzo, jezelf achter gaat laten houden door nieuws?


    -

    Het was zijn beslissing en hoe triest ik het ook vind, dat het gebeurt is moet je het loslaten. Je kan immers niks meer voor hem doen. Ik vind het verschrikkelijk, een kind dat zelfmoord pleegt omdat hij/zij is gepest is in mijn ogen er een teveel. Maar jij moet je nu op andere dingen focussen. Laatst heb ik een documentaire gezien over kinderen die zijn gepest en over nabestaanden van kinderen die zelfmoord hebben gepleegd. Ik heb er met mensen over gepraat en gezegd wat ik ervan vond. Dat is mijn tip aan jou. Praat er over.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Het was zijn beslissing en hoe triest ik het ook vind, dat het gebeurt is moet je het loslaten. Je kan immers niks meer voor hem doen. Ik vind het verschrikkelijk, een kind dat zelfmoord pleegt omdat hij/zij is gepest is in mijn ogen er een teveel. Maar jij moet je nu op andere dingen focussen. Laatst heb ik een documentaire gezien over kinderen die zijn gepest en over nabestaanden van kinderen die zelfmoord hebben gepleegd. Ik heb er met mensen over gepraat en gezegd wat ik ervan vond. Dat is mijn tip aan jou. Praat er over.


    Some people are art and do art at the same time

    Gebruik je chrome? Je hebt bij de google apps heb je verschillende hulpmiddelen waarbij je sites kunt blokkeren voor bepaalde tijd. Ik heb er veel profijt van gehad.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 18:36 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Gebruik je chrome? Je hebt bij de google apps heb je verschillende hulpmiddelen waarbij je sites kunt blokkeren voor bepaalde tijd. Ik heb er veel profijt van gehad.

    Maar sites blokkeren zal niet echt helpen he? Ze kan evengoed via iemand nieuws over hem gaan horen.


    -

    WildSprinkle schreef:
    (...)
    Maar sites blokkeren zal niet echt helpen he? Ze kan evengoed via iemand nieuws over hem gaan horen.


    Oeps, ik had niet gezien dat het een link was. Ik dacht dat 'dit' verwees naar Quizlet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Oeps, ik had niet gezien dat het een link was. Ik dacht dat 'dit' verwees naar Quizlet.


    Hahahaha

    Verder ben ik het eens met Blutbad. Succes en sterkte!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 19:29 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.