• _.-*The Next Generation of the Magic*-._

    Where the magic begins



    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Personages:

    Jaar 1:
    Lily Luna Potter || Gryffindor || Purrlou
    Hugo Wemel || Gryffindor || IsA20

    Jaar 2:



    Jaar 3:
    Albus Severus Potter || Slytherin || ItsNiall
    Roos Wemel || Hufflepuf || JJHamblett
    Scorpius Malfidus || Slytherin || Ramsays

    Jaar 4:
    Eloise “Lois” Clarette Dubois || Gryffindor || Rider
    Lorcan Scamander || Hufflepuf || Vivoide
    Lysander Scamander || Gryffindor || Vivoide

    Jaar 5:
    James Sirius Potter || Gryffindor || JJHamblett
    Louis Wemel || Ravenclaw || Facinelli
    Mitchel Drew Woods || ItsNiall
    Ayelle Owens || Gryffindor || IsA20

    Jaar 6:
    Dominique Wemel || Gryffindor || Paradises
    Tyler Drew Romano || Slytherin || Malino

    Jaar 7:
    Teddy Lupos || Hufflepuff || Baelo
    Victoire Wemel || Ravenclaw || After

    Professor Lugomi || Baelo

    Regels:

    ~Maximaal twee personages per persoon, bestaand & verzonnen.
    ~Schelden mag, maar niet te erg.
    ~OOC met haakjes. []()
    ~Minimaal 5 regels.
    ~Naamverandering doorgeven.
    ~Alleen ik open nieuwe topics.

    Waar beginnen?

    We beginnen bij perron 9 ¾.


    Giovanni

    [mijn topics (:]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ga vanavond pas beginnen, ben momenteel erg druk.


    Giovanni

    Albus

    Ik sta op perron 9 3/4. De trein vertrekt over ongeveer een half uurtje dus ik besluit maar alvast in te stappen. 'Dag mam, dag pap.' ik geef mijn ouders omstebeurt een knuffel en loop dan richting de trein. Ik stap in en sleur mijn loodzware hutkoffer met me mee. De trein is nog aardig leeg dus ik kan gerust een lege coupé opzoeken. Ik stap een coupé binnen waar nog niemand zit en hijs mijn hutkoffer het rek in. Mijn uil Medeco krast verontwaardigt omdat ik waarschijnlijk de hutkoffer te veel liet wiebelen. 'Sorry.' mompel ik en ik geef hem een stukje geraspte wortel. Ondertussen zie ik alleen maar Zwadderaars uit mijn jaar voorbij lopen. Ik zucht. Het ziet er naar uit dat ik dit jaar weer eens alleen moet zitten. Fijn.

    Mitchel

    Zuchtend loop ik over het perron met twee hutkoffers in mijn handen terwijl ik luister naar het gezeik van mijn ouders en mijn kleine broertje, die dit jaar voor het eerst naar Zweinstein gaat. 'En misschien kom ik ook wel in het Zwerkbalteam! Misschien wel als zoeker, ik kan dat heel goed! Ja toch Mitch? Ik heb jou een keer verslagen!' Ik zucht en doe mijn best om niet mijn staf te pakken om die kleine rotkop eens goed te verbouwen. Dat zouden mijn ouders niet bepaalt leuk vinden. 'Voor de laatste keer Tom, dat was 5 jaar geleden en ik liet je winnen. En ik stel voor dat je nu eens je kop houd aangezien ik al zo aardig ben om je verrekt zware hutkoffer te tillen. Wat heb je er in gedaan? Stenen?' chagrijnig loop ik door en mijn broertje steekt zijn tong uit. 'Niet zo een grote mond Mitchel.' Zegt mijn moeder streng. Ik zucht nogmaals. 'En je kan als eerste jaars niet eens in het team komen.' mompel ik. 'Ik wil mijn hutkoffer nu tillen.' zegt mijn broertje, Tommy, stoer. Ik smijt de hutkoffer op de grond en Tommy begint hem mee te sjouwen. Ik neem ondertussen al afscheid van mijn ouders en loop naar de trein. Ik zoek een coupé waar nog meer mensen van mijn jaar in zitten en stap naar binnen om vervolgens mijn hutkoffer in het rek te hijsen. Ik ga zitten begin een beetje te kletsen over Zwerkbal.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Mijn topics.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ik moet nu gaan, maar ik kom vanavond rond 9 uur weer online.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [MT]


    El Diablo.

    [Mijn topics. Ik heb nu bezoek en straks open dag, reageer vanavond (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    (Mijn topics)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Louis Weasley

    'Iek ga gullie missen,' zei mijn moeder. De blonde Fleur de la Cour met haar Franse accent.
    Ergens ben ik blij dat ik dat accent niet heb. Bij een Franse vrouw vind ik het wel mooi. Maar bij een Britse jongen van vijftien jaar.. Tja.. Gewoon niet.
    Ze drukte een dikke kus op de wangen van Victoire, Dominique en mij.
    'Mahaaam,' mompelde ik terwijl ik met de rug van mijn hand mijn wang afveegde. 'Ik ben al vijftien hoor.'
    Als je als vijftien jarige nog door je moeder op je wang wordt gekust en mensen zien dat.
    Ik keek over het drukke perron heen. Heksen en tovenaars liepen kriskras door elkaar en overal zaten kinderen afscheid te nemen van hun ouders.
    Een kus op je wang, dat is gewoon niet cool. Echt niet.
    'Tot ziens jongens. Ik zien jullie met kerstmis,' zei Bill. Zijn halflange rode haar reikte tot aan zijn schouders en waaide op een neer door de wind die lichtjes over het perron waaide.
    'Tot dan,' zei ik tegen hen. 'Ik ga alvast, komen jullie zo?' Ik wendde me tot Victoire en Dominique.
    We zaten altijd met zijn drieën in een coupé.
    Ik richtte mijn toverstok op mijn twee koffers. Ze waren zo zwaar. Ik hief mijn toverstok op en de koffers kwamen van de grond.
    Ik pakte de kooi waar mijn witte uil in zat op. Simba heette hij.
    Ik liep de wagon in en ging in de eerste de beste lege coupé zitten.
    Ik richtte mijn koffers in het bagagerek en ging zitten. De kooi van Simba zette ik naast me en mijn hoofd liet ik tegen het glas leunen.
    Ik heb echt weer zin om terug te gaan naar Zweinstein.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    James Sirius Potter

    Ik zie hoe Albus onze ouders een kus geeft. Daarna loopt hij naar de trein. 'Hey, Lils. Ga je ook naar Zwadderich? Net als Albus? Dan is het voor mij lekker rustig in Griffoendor.' Zeg ik opgewekt en ik sleep mijn koffer mee. 'Wingardium Leviosa!' Fluister ik en ik wijs met mijn staf naar mijn koffer. Zo, een stuk makkelijker! Ik laat de koffer voor mij uitzweven en stap de trein ik. Ik ren door het gangpad en stop bij de coupe van Mitchel. Ik loop naar binnen en plof naast hem neer. 'Hey Mitch, fijne vakantie gehad?' Vraag ik glimlachend en leg mijn koffer in het rek. 'Ik ben aanvoerder geworden!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lysander Scamander
    Ik leunde onverschillig tegen het muurtje tussen perron 9 en 10. Ik knipoogde naar een meisje waardoor ze zich giechelend tot haar vriendin wendde. Op perron 9 3/4 was het minstens even druk als op de rest van het station. Ik struikelde bijna over een koffer die een of andere idioot had laten staan. Daarna knalde ik bijna op tegen een minuscule, nerveuze eerstejaars. Ik zuchtte en stapte stevig door. 'Lysander! Stop even.'
    Ik hield stil en wachtte tot Lorcan en mijn ouders me eindelijk bereikt hadden. 'Veel plezier dit jaar,' zei pap. 'Maar niet al teveel plezier,' voegde hij eraan toe toen ik vrolijk grijnsde. 'Ik zal me gedragen,' beloofde ik. 'Tot kerst denk ik.'
    Ik draaide me om en liep richting de trein.

    Lorcan Scamander
    'Ga ook maar,' zei mam nadat ze me een knuffel had gegeven.
    Ik tilde mijn koffer weer van de grond en glimlachte. 'Tot kerst.'
    De trein was al ver gevuld maar uiteindelijk vond ik een lege coupé. Alleen onze eerste treinrit hadden Lysander en ik in dezelfde coupé gezeten. Wij - vooral Lysander - hadden er een hekel aan om altijd maar als helft van de tweeling gezien te worden. Behalve ons uiterlijk leken we niet op elkaar, we zaten niet eens in dezelfde afdeling dus ik begreep de hysterie van anderen over het tweeling zijn vandaan kwam. Sommige tweelingen schijnen elkaars beste vrienden te zijn en een of andere magische band te hebben, dat ging voor ons niet op.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    [@JJ Wingardium Leviosa is een zweefspreuk. het laat voorwerpen op hun plek in de lucht zweven. Met Locomotor kan het voorwerp mee laten gaan met de toverstok.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tyler Drew Romano

    Ik loop perron 9 3/4 op, gevolgd door mijn ouders. Ik sta al snel voor de trein en kijk naar mijn ouders. 'Ongelofelijk.. Ik kan me nog zo goed herinneren toen je hier voor het eerst stond. Je bent zoveel veranderd.' zegt mijn moeder terwijl ze een traan weg veegt. Ik zucht even, mijn moeder is altijd zo emotioneel. Het is echt om je dood voor te schamen.. 'Christiana, doe niet zo emotioneel.' zucht mijn vader, 'hij is terug voor je het weet.' vervolgt hij. Je kan zo zien wie de echte Slytherin is, naast mij dan... Nee serieus, soms vraag ik mezelf echt af hoe zij ooit in Slytherin is gekomen. Maargoed, ik heb al een betere band met mijn vader. Niet dat het heel verassend is. 'Ik kom wel terug met kerst.' zeg ik en omhels mijn moeder even snel. 'Denk ik.' mompel ik er zacht achteraan. Niet dat zij het hoort. 'Ga je je gedragen dit jaar?' vraagt mijn vader en ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Ik zie wel of ik er zin in heb.' zeg ik. Hij grijnst en geeft me een schouderklopje. 'Goed genoeg.' zegt hij lachend en ik grijns ook even. Ik loop een stuk verder zodat ik niet meer bij mijn ouders sta en grijns even. 'Hey babe!' roep ik naar een meisje van het vierde jaar, volgens mij van Ravenclaw. Ik wenk haar en al snel staat ze naast me. 'JIj zal het vast niet erg vinden om mijn koffer even naar mijn coupe te brengen?' grijns ik en streel even over haar arm. Wat zal ik zeggen? Ik ben een flirt.... En lui. 'Tuurlijk niet.' glimlacht ze en al snel duwt ze mijn koffer de trein in. Het is zo leuk om mij te zijn... schiet er door mijn gedachten en ik volg haar snel. Ik had een vaste coupe, dat wist iedereen. Ze wist dus zo waar ze mijn koffer heen moest brengen. Wanneer ze hem ook heeft opgeborgen grijns ik naar haar. 'Dankje babe.' grijns ik en kijk toe hoe ze tussen de mensenmassa verdwijnt. Ik grinnik zacht en schud mijn hoofd. Vervolgens loop ik naar binnen en plof neer op het bankje. Nou... Laat het jaar maar beginnen....


    El Diablo.

    [Oh, even voor de duidelijkheid. Ik ken echt niet alle spreuken :Y)]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik gebruik deze site altijd XD ]


    El Diablo.