• Ja, dit klinkt suuuper vreemd, I know. Maar het blijft maar virtueel.
    Nu, in mijn andere topic wilde ik graag een 7 minutes in heaven maken en toen kwam heeel vaak de suggestie er eentje te maken van Q-users.
    Dit wil ik uiteraard niet doen zonder toestemming van diegene, dus, wie biedt zich vrijwillig aan?
    Ik zal je dan een paar vragen sturen en dan maak ik daarom heen de quiz en that's it eigenlijk.

    Even voor de duidelijkheid de vrijwilligers/slachtoffers op een rij.

    -RIN
    -Focus
    -Izembaro
    -Phallon
    -Huginn
    -Kaa
    -Cruella
    -Took
    -LeChouChou
    -Remington
    -Chocolata
    -Mairimis
    -Bergling
    -Lacey
    -Litch
    -Ferocia

    -Lissandra
    -ChetUbetcha
    -PresIey
    -Usha
    -IrishNialler
    -Emrys
    -Spotgaai
    -1913
    -Rawiyah
    -Woodley


    De vragen zijn verstuurd. Momenteel heb ik er genoeg, maar als er nog meer mensen zich aanmelden, maar wellicht wel een tweede quiz.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 17:47 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Moet het echt een heel 'love'' verhaal zijn enzo vet zoetsappig etc? :'D
    Of moeten we gewoon vragen beantwoorden en verzin jij het verhaaltje? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snap het niet helemaal maar ik wil wel ^^


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato

    Kaa schreef:
    Moet het echt een heel 'love'' verhaal zijn enzo vet zoetsappig etc? :'D
    Of moeten we gewoon vragen beantwoorden en verzin jij het verhaaltje? :p


    Depends.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vind het goed hoor haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LeChouChou schreef:
    Ik snap het niet helemaal maar ik wil wel ^^


    Weet je wel, like, 7 minutes in heaven. Alleen kun je met de uitkomsten uitkomen op Q-users.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lijkt me wel grappig :')

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 15:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Een onbekende die een awkward verhaaltje schrijft over mij en een onbekende. I'm in.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Izembaro schreef:
    Een onbekende die een awkward verhaaltje schrijft over mij en een onbekende. I'm in.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kom maar op met de vragen! :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    kom maar op hoor xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Och ik meld me wel als vrijwilliger aan. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oke, dan stuur ik vanmiddag ergens de vragen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Izembaro schreef:
    Een onbekende die een awkward verhaaltje schrijft over mij en een onbekende. I'm in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Izembaro schreef:
    Een onbekende die een awkward verhaaltje schrijft over mij en een onbekende. I'm in.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Patholoog schreef:
    (...)

    Weet je wel, like, 7 minutes in heaven. Alleen kun je met de uitkomsten uitkomen op Q-users.


    ooh lijkt me leuwk ^^


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato