• De vijf jongens van One Direction zitten in hun vliegtuig naar de Canarische eilanden. Ze gaan op vakantie om even uit te rusten. Ze zijn door het harde werken namelijk allemaal lichtelijk overspannen, en kunnen wel wat ontspanning gebruiken. Maar de reis verloopt niet zo soepel, helemaal niet zelfs. Het vliegtuig stort neer, op een onbewoond eiland. Geen van allen hebben ze een idee waar ze zijn. Maar ze zijn niet de enigen die de ramp overleefd hebben. Er zijn namelijk vijf meiden, die ook nog in leven zijn. Maar daar houdt het dan ook op, al zijn tien overlevenden nog best veel voor een vliegtuigongeluk. Het vliegtuig is kapot en in brand gevlogen, waaraan zij dus nog net op tijd aan ontsnapt zijn. Dit betekent wel dat alle bagage niet meer te redden valt. Ze hebben dus helemaal niets, behalve de kleren die ze aan hebben. Geen telefoon, en ook geen andere communicatiemiddelen. Conclusie: Ze zitten op het eiland vast zonder dat iemand, op hen na, dat weet. En dus moeten ze zien te overleven tot iemand ze ontdekt en red. Maar zie nog maar eens te overleven op een eiland waar je niets hebt behalve elkaar, een groot oerwoud en de zee om het eiland heen.


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis Tomlinson || Licorne
    - Liam Payne || Fericire
    - Niall Horan || Aquari
    - Harry Styles || quin98
    - Zayn Malik || Appa


    De meiden:
    - VRIJ Gereserveerd door RachelXX
    - Savannah Hillary George || Malino
    - Avalon Montõja-Reaser || Limits
    - Phoebe Charley Lore || Paynez
    - Ohndrea “Andie” Dawnson || Rider


    De regels:
    - Geen oneliners. Probeer minimaal 4 regels vol te schrijven.
    - Probeer eens in de 3 dagen te posten. Het is niet erg als het niet lukt, maar wacht ook niet te lang a.u.b.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Geen perfecte personages!
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Naamsveranderingen of lange tijd niet kunnen reageren, graag doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Alleen ik maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie OOC, IC mag het natuurlijk wel.
    - 16+ mag.
    - Het is misschien handig de regels af en toe opnieuw door te lezen, mocht ik wat aanpassen.
    - Als je iets niet snapt, mag je het natuurlijk altijd vragen (;


    Het begint op het moment dat het vliegtuig neergestort is en de personages, die eerst bewusteloos waren, een voor een ontwaken en ontdekken dat het vliegtuig in brand staat. Natuurlijk hoeft niet iedereen zich in het vliegtuig te bevinden. Het kan ook zo zijn dat de deur van het vliegtuig ook kapot was gegaan en iemand eruit geslingerd is, ergens op het eiland, of zoiets. Verzin iets leuks (:

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 7:45 ]


    "Family don’t end in blood”

    [Ik moet ook maar eens gaan reageren, hmmm. IK GA LEVEN IN DE BROUWERIJ BRENGEN ;p]


    Reality's overrated.

    Rider schreef:
    Ohndrea “Andie” Dawnson

    Ik stopte abrupt met schreeuwen, toen ik in de verte een silhouet tegen een boom aan zag zitten. Ik kon verderop ook een groepje andere wezens herkennen, maar ik was de ver van iedereen af om te constateren of het gewoon ook gestrande inzittenden van het vliegtuig waren, of het gevaarlijke eilandbewoners waren. Misschien kwam het omdat ik een flinke klap tegen mijn hoofd had gehad, maar het leek mij zelfs heel goed mogelijk dat ik op één of ander eng eiland met kannibalen was gestrand of zo.
    Om eigen veiligheid te garanderen, haalde ik dus mijn dienstwapen tevoorschijn en sloop muisstil, zoals ik geleerd had, in de richting van het silhouet. Toen ik dichtbij genoeg was, merkte dat het een meisje was. Volgens mij had ik haar tussen de passagiers gezien. Ze zag er niet super gevaarlijk uit. Daarbij was ze jonger en had voor zover ik kon zien geen wapen bij zich. Ik liet het pistool dus iets zakken, maar stopte het nog niet weg.
    'Heee, zat jij ook in het vliegtuig naar de Canarische eilanden?' vroeg ik dus voorzichtig vanaf een afstandje in de hoop dat ze niet zou schrikken of zo.


    Phoebe Charley Lore || 17 jaar || Straatmeisje. Beter bekend als: Charley Florence Rivera || 18 jaar || Serveerster.

    Ineens hoor ik iets. Ik ga gespannen zitten en dan net als ik het- iets aan wil vliegen klinken er woorden.
    "Hee, zat jij ook in het vliegtuig naar de Canarische eilanden?"
    Ik draai me om, er staat een jonge vrouw. Met een wapen. Ik rol met mijn ogen.
    "Jay, geweldig. De flikken komen erbij. Je kunt me nu nergens op pakken hoor." Uitdagend kijk ik de vrouw aan.
    Ik ben al een aantal keren opgepakt, maar gezien ze niet weten wie ik ben - ik geef ook telkens een andere naam op - en ik mijn kansen grijp als ik kan ontsnappen komen ze er niet ver mee. Dat ik op werd gepakt was meestal omdat ik Naijib of Maij moest helpen, die zich weer klem hadden gezopen. Of deze vrouw mij misschien herkent weet ik niet. Ik kan geen gedachten lezen. Maar het lijkt mij toch vrij onwaarschijnlijk.


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    [Ik moet ook maar eens gaan reageren, hmmm. IK GA LEVEN IN DE BROUWERIJ BRENGEN ;p]


    [Yayy. Is het goed als ik Louis ook weer naar Phoebe stuur, om te overleggen over die taakverdeling?]


    "Family don’t end in blood”

    [Ja, is goed, dan ga ik ook weer even actief zijn op dit topic.]


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    [Ja, is goed, dan ga ik ook weer even actief zijn op dit topic.]


    [Oke ^.^]


    "Family don’t end in blood”

    Ohndrea “Andie” Dawnson

    Het meisje draaide zich naar mij om, waardoor ik haar iets beter kon bekijken. Ze had donkergroene ogen en lange donkerbruine ogen. Daarbij was ze een stukje langer dan ik en rolde ze met haar ogen. 'Jay, geweldig. De flikken komen erbij. Je kunt me nu nergens op pakken hoor,' zei ze, waarbij ze mij uitdagend aankeek. Verbaasd maar niet bepaald onder de indruk trok ik mijn wenkbrauwen op. Waar had ze het over? We zaten op een eiland, ik had overal spierpijn en zat onder de blauwe plekken. Daarbij had ik ook gemerkt dat er een straaltje bloed langs mijn voorhoofd liep, waarschijnlijk door de harde klap die mij ook bewusteloos had geslagen. Ik ging niemand oppakken. Het kon mij eerlijk gezegd geen reet schelen of ze wel of geen crimineel was op het moment.
    'Okeeeej, ik was eerlijk gezegd niet van plan om je op te pakken. Misschien heb je het door, maar volgens mij zijn we neergestort. Niet echt de tijd om de politie uit te hangen,' zei ik dus maar. 'Ik ben overigens Andie, aangenaam kennis te maken,' ging ik vervolgens met iets vriendelijkere toon verder. 'Weet jij misschien waar we zijn, of zo?' probeerde ik nu dan maar, aangezien mijn eerste vraag compleet genegeerd werd. Ik borg ondertussen mijn pistool weer op, aangezien ik het op het moment niet echt nodig dacht te hebben. Ze leek mij in ieder geval niet al te gevaarlijk op het moment.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.
    Ik krabbel weer overeind en loop opnieuw naar Charley toe - die mij net nog zo heeft verwond - en plof naast haar neer in het zand. Mijn oog valt op een meisje die me niet bekend voor komt. Nog een overlevende. Ik zie dat ze een wapen bij zich draagt, waarschijnlijk is ze van de politie.
    Ik glimlach. 'Hey Charley, Hey... ander meisje. We hebben bedacht dat we een taakverdeling moeten maken over wie wat doet. Dan kunnen we eten zoeken, eventueel andere overlevenden en een kamp bouwen. Want wie weet hoelang we hier nog vastzitten.'
    Ik kijk de twee meisjes vragend aan, of ze het eens zijn met het plan. 'Wat zouden jullie het liefst doen? Eten en andere overlevenden zoeken, of een kamp bouwen?'

    [Sorry dat 't zolang duurde, mijn nichtje is hier logeren.]


    "Family don’t end in blood”

    Phoebe Charley Lore || 17 jaar || Straatmeisje. Beter bekend als: Charley Florence Rivera || 18 jaar || Serveerster.

    "Okeeeej, ik was eerlijk gezegd niet van plan om je op te pakken. Misschien heb je het door, maar volgens mij zijn we neergestort. Niet echt de tijd om de politie uit te hangen. Ik ben overigens Andie, aangenaam kennis te maken. Weet jij misschien waar we zijn, of zo?" zegt Andie terwijl ze haar wapen wegstopt. Ik haat haar nu al en niet zo'n beetje ook.
    Ik rol met mijn ogen. "Het vliegtuig is neergestort en we zijn op een, wat mij lijkt, onbewoond eiland terechtgekomen."
    Louis komt er weer aan. "Hey Charley. Hey... ander meisje. We hebben bedacht dat we een taakverdeling moeten maken over wie wat doet. Dan kunnen we eten zoeken, eventueel andere overlevenden en een kamp bouwen. Want wie weet hoelang we hier nog vastzitten," zegt Louis.
    "Dat wijf daar is Mujerzuela," zeg ik met een knik richting de persoon waar ik het over heb. Flikken doen dan alsof ze zo heilig zijn, maar meestal zijn ze dat niet, geloof me.
    Louis kijkt ons vragend aan. "Wat zouden jullie het liefst doen? Eten en andere overlevenden zoeken, of een kamp bouwen?"
    Ik denk even na. "Laat ik anderen maar niet lastig gaan vallen en ons vergiftigen lijkt me ook niks... Dus ik ga voor het bouwen van een kamp."


    Reality's overrated.

    Ohndrea “Andie” Dawnson

    Weer rolde het meisje met haar ogen. 'Het vliegtuig is neergestort en we zijn op een, wat mij lijkt, onbewoond eiland terechtgekomen.' Ik dacht even na, nou dat was in ieder geval een bevestiging van wat ik dacht en iets meer informatie. Had ik toch iets aan haar, hoewel ze mij duidelijk nu al niet leek te mogen. Ach, het kon mij vrij weinig schelen. Genoeg ruimte om haar gewoon te kunnen negeren.
    Er kwam een jongen aangelopen, waarvan het gezicht mij ietwat bekend voorkwam. Ik wist zeker dat hij ook in het vliegtuig had gezeten, hij was namelijk van die boy band, die ook op deze vlucht zat. Er waren dus in ieder geval al drie overlevende, en wat voor overlevende. Een ster, een crimineel en ik. Vreemde combinatie als je het mij vroeg. 'Hey Charley, Hey... ander meisje. We hebben bedacht dat we een taakverdeling moeten maken over wie wat doet. Dan kunnen we eten zoeken, eventueel andere overlevenden en een kamp bouwen. Want wie weet hoelang we hier nog vastzitten,' zei hij. "We", er zaten dus nog meer mensen op dit eiland die het ongeluk overleefd hadden en zo te merken had deze jongen er hoop op, dat er nog meer waren. Niet zo'n vreemde gedachte, want ik was ook net aan komen lopen.
    'Dat wijf daar is Mujerzuela,' zei ons geliefde crimineeltje plots. Woooow, ze schold mij uit in het Spaans. Super dapper hoor, echt een applausje waard. Ik negeerde haar verder dan ook compleet en luisterde naar de jongen. 'Wat zouden jullie het liefst doen? Eten en andere overlevenden zoeken, of een kamp bouwen?' Die vraag was simpel. Ik was geen bouwer en zocht liever eten en andere overlevenden. Dat was overduidelijk meer mijn ding.
    'Laat ik anderen maar niet lastig gaan vallen en ons vergiftigen lijkt me ook niks... Dus ik ga voor het bouwen van een kamp.' En crimineeltje ging het andere doen, dus dat kwam mij ook beter uit.
    'Ik wil wel helpen met eten en andere overlevenden zoeken? Ik ben overigens Andie,' stelde ik mijzelf met een glimlach voor aan de jongen.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.
    'Dat wijf daar is Mujerzuela,' zegt Charley en knikt even naar het andere meisje. Ik zie haar even nadenken. 'Laat ik anderen maar niet lastig gaan vallen en ons vergiftigen lijkt me ook niks... Dus ik ga voor het bouwen van een kamp,' beantwoordde ze mijn vraag.
    'Ik wil wel helpen met eten en andere overlevenden zoeken? Ik ben overigens Andie,' stelde het andere meisje zich glimlachend voor.
    Ik gaf haar een glimlach terug. 'Ik ben Louis, aangenaam.'
    Ik dacht even na, maar besloot toen toch mee te gaan zoeken.
    'Ik ga ook wel mee opzoek naar eten en overlevenden, een kamp bouwen wordt waarschijnlijk helemaal niets bij mij,' deelde ik de twee meisjes mee.

    [Sorry, ik dacht dat ik al gereageerd had, maar hij was blijkbaar niet verzonden! Sorry!]


    "Family don’t end in blood”

    Is er nog een meisje vrij? Zoja kan ik die reserveren?

    RachelXX schreef:
    Is er nog een meisje vrij? Zoja kan ik die reserveren?


    [Ja, iemand heeft zich uitgeschreven dus er is een rol vrijgekomen. Ik zet je erbij]


    "Family don’t end in blood”

    [Woosh? Leven? (Wacht, ik moet ook nodig eens gaan reageren :$

    Paynez went Maberu.]


    Reality's overrated.

    [And Limits went Thysia.]

    Phoebe Charley Lore || 17 jaar || Straatmeisje. Beter bekend als: Charley Florence Rivera || 18 jaar || Serveerster.

    Zowel Louis als Andie gaan voor het zoeken. Van Andie ben ik blij, hoef ik niet naar haar rotkop te kijken. Van Louis boeit het me niet. Toch grom ik - niet gemeend - "Verrader," naar de jongen met de ijsblauwe ogen.
    Ik heb het warm en ga naar de zee, daar trek ik mijn schoenen uit en ga in het water staan. Met mijn ogen half dichtgeknepen tuur ik om me heen. Opzoek naar iets bruikbaars. Dan bedenk ik dat puppy er ook nog is. Dus ga ik naar de jongen die Liam heet.
    "Hey, pups, ga je mee een kamp bouwen? Of zoek je liever andere overlevenden en eten?" vraag ik hem.
    Verveeld en ongeduldig speel ik met mijn aansteker. De sigaretten haal ik weer uit mijn zak. Dan prop ik maar weer een sigaret tussen mijn lippen en steek die aan. Met mijn hoofd in mijn nek blaas ik de rook krachtig uit. Beter.


    Reality's overrated.