• De vijf jongens van One Direction zitten in hun vliegtuig naar de Canarische eilanden. Ze gaan op vakantie om even uit te rusten. Ze zijn door het harde werken namelijk allemaal lichtelijk overspannen, en kunnen wel wat ontspanning gebruiken. Maar de reis verloopt niet zo soepel, helemaal niet zelfs. Het vliegtuig stort neer, op een onbewoond eiland. Geen van allen hebben ze een idee waar ze zijn. Maar ze zijn niet de enigen die de ramp overleefd hebben. Er zijn namelijk vijf meiden, die ook nog in leven zijn. Maar daar houdt het dan ook op, al zijn tien overlevenden nog best veel voor een vliegtuigongeluk. Het vliegtuig is kapot en in brand gevlogen, waaraan zij dus nog net op tijd aan ontsnapt zijn. Dit betekent wel dat alle bagage niet meer te redden valt. Ze hebben dus helemaal niets, behalve de kleren die ze aan hebben. Geen telefoon, en ook geen andere communicatiemiddelen. Conclusie: Ze zitten op het eiland vast zonder dat iemand, op hen na, dat weet. En dus moeten ze zien te overleven tot iemand ze ontdekt en red. Maar zie nog maar eens te overleven op een eiland waar je niets hebt behalve elkaar, een groot oerwoud en de zee om het eiland heen.


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis Tomlinson || Licorne
    - Liam Payne || Fericire
    - Niall Horan || Aquari
    - Harry Styles || quin98
    - Zayn Malik || Appa


    De meiden:
    - VRIJ Gereserveerd door RachelXX
    - Savannah Hillary George || Malino
    - Avalon Montõja-Reaser || Limits
    - Phoebe Charley Lore || Paynez
    - Ohndrea “Andie” Dawnson || Rider


    De regels:
    - Geen oneliners. Probeer minimaal 4 regels vol te schrijven.
    - Probeer eens in de 3 dagen te posten. Het is niet erg als het niet lukt, maar wacht ook niet te lang a.u.b.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Geen perfecte personages!
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Naamsveranderingen of lange tijd niet kunnen reageren, graag doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Alleen ik maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie OOC, IC mag het natuurlijk wel.
    - 16+ mag.
    - Het is misschien handig de regels af en toe opnieuw door te lezen, mocht ik wat aanpassen.
    - Als je iets niet snapt, mag je het natuurlijk altijd vragen (;


    Het begint op het moment dat het vliegtuig neergestort is en de personages, die eerst bewusteloos waren, een voor een ontwaken en ontdekken dat het vliegtuig in brand staat. Natuurlijk hoeft niet iedereen zich in het vliegtuig te bevinden. Het kan ook zo zijn dat de deur van het vliegtuig ook kapot was gegaan en iemand eruit geslingerd is, ergens op het eiland, of zoiets. Verzin iets leuks (:

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 7:45 ]


    "Family don’t end in blood”

    Phoebe Charley Lore || 17 jaar || Straatmeisje. Beter bekend als: Charley Florence Rivera || 18 jaar || Serveerster.

    Ik grijp hem bij zijn strot vast. En knijp.
    "Eén keer!" schreeuw ik. "Eén keer!" Ik stomp in zijn gezicht. Onder mijn vuist breekt zijn neus. Ook zijn oog gaat blauw worden. Ik bijt op mijn lip, keihard, zodat die gaat bloeden. Ineens staan de tranen bijna in mijn ogen. Waarom weet ik niet precies, ik ben geen junk. Nee toch? Niet zoals mijn moeder? De vrouw die genetisch mijn moeder is dan. Want verder is ze dat dus niet. Ik merk dat ik steeds harder in zijn nek begin te knijpen en hem bijna geheel wurg. Ik laat hem los. En dan geef ik hem ineens een knuffel. "Bedankt Louis," mompel ik. "Bedankt."
    Pas daarna besef ik wat ik doe en duw hem hard weg. Ik draai me om en ga een stukje verder weg zitten, tegen een palmboom aan. Waarna ik het grijze shirt over mijn hoofd trek en het donkere naveltruitje over houd. Het is warm. Ik duik half in elkaar. Op een één of andere manier ben ik gewoon compleet in de war. Altijd was iedereen om me heen aggresief, wouden ze iets van me als seks, drugs of beiden. Maar deze personen willen dat niet. En dat is raar, want ik weet totaal niet hoe ik me moet gedragen.


    Reality's overrated.

    Avalon Montõja-Reaser.

    Verbaasd volg ik het tafereel voor me. Het meisje is een junk? Als ze wat verder weg gaat zitten kijk ik bezorgd naar de jongen, Louis, als het goed is. Ik loop hinkend naar me toe. Meer verwondingen kan mijn shirt echt niet aan, aangezien je mijn hele buik al kan zien. Ik plof neer naast Louis. ‘Gaat het?’ vraag ik. Ik loop terug naar mijn tasje en pak er een elastiekje uit om mijn haar bij elkaar te binden. Ik staar naar de lucht en probeer wat te bedenken. Misschien moeten we opzoek naar andere overlevenden. Kreunend ga ik op het zand liggen, om meteen daarna weer overeind te komen. ‘We moeten opzoek naar andere overlevenden, daarna moeten we ons opsplitsen, eten zoeken en een kamp bouwen’ bedenk ik me. Ik kijk Niall en Louis afwachtend aan. Een ander idee heb ik ook niet en ik heb ook niet echt het gevoel dat we snel van dit eiland af zijn...

    Louis William Tomlinson
    Ik word bij mijn keel vastgegrepen door een woedende Charley. Haar vingers knijpen mijn luchtpijp dicht.
    Ze begint te schreeuwen, maar ik luister niet naar wat. Ik probeer hopeloos lucht te krijgen, maar het is tevergeefs. Voordat ik mijn hoofd weg kan draaien, raakt haar vuist me midden in mijn gezicht. Ik voel mijn neus gewoon breken.
    Ik zie hoe Charley op haar lip bijt en er tranen in haar ogen ontstaan. Ze begint steeds harder te knijpen. Ik leg mijn handen wanhopig om die van haar, proberend ze weg te trekken. Net als ik vlekken begin te zien en ik denk dat mijn lichaam het gaat begeven, laat ze me los. Ik begin te hoesten en te kuchen, terwijl ik de verse lucht naar binnen laat stromen.
    Ineens geeft ze me een knuffel. "Bedankt Louis, bedankt," mompelt ze.
    Daarna duwt ze me weer hard weg en loopt richting een palmboom. Ze trekt haar grijze shirt uit, waardoor ze alleen nog maar een naveltruitje aan heeft. Daarna duikt ze half in elkaar. Ik begin haar steeds vreemder te vinden. Eerst slaat ze me half in elkaar en wurgt ze me - dat had ik dan nog wel verwacht -, daarna geeft ze me een knuffel. En uiteindelijk duwt ze me weer weg.
    Ik merk op dat het andere meisje, het meisje dat net bij Niall zat, naar me toe hinkt. Ze ploft naast me neer.
    "Gaat het?" vraagt ze bezorgd.
    "Niet echt, maar bedankt voor het vragen," mompel ik.
    Het meisje staat op en pakt een haar elastiekje. Ze bindt haar haren bij elkaar in een staart. Daarna gaat ze met een kreun languit in het zand liggen, om vervolgens meteen weer omhoog te komen.
    "We moeten opzoek naar andere overlevenden, daarna moeten we ons opsplitsen, eten zoeken en een kamp bouwen," merkt ze op. Ze kijkt mij en Niall afwachtend aan.
    Ik knik langzaam. "Goed idee. Ik stel voor dat we samen met Charley en Liam een verdeling maken van wie wat doet. Drie mensen kunnen een kamp bouwen, en de andere twee kunnen dan eten en andere overlevenden gaan zoeken?" stel ik vragend voor.


    "Family don’t end in blood”

    (Waar kan ik Andie naar toe sturen?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Charley/Phoebe? Ze zit tegen een palmboom eenzaam te zijn.]


    Reality's overrated.

    [Wat heb ik gemist? :'$ ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Paynez schreef:
    [Charley/Phoebe? Ze zit tegen een palmboom eenzaam te zijn.]


    (Waar op het eiland en wat ziet ze enzo? Wat voor omgeving? Want dan kan ik dat verwerken in mijn post)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Waar op het eiland en wat ziet ze enzo? Wat voor omgeving? Want dan kan ik dat verwerken in mijn post)


    [Ze zit vlak bij een grote groep anderen. Geen idee waar. Maar volgens mij vlak bij het strand. Ze heeft daarnet letterlijk Louis aangevallen.]


    Reality's overrated.

    Aquari schreef:
    [Wat heb ik gemist? :'$ ]


    [Avalon schreeuwde naar Phoebe/Charley, Louis en Liam. Louis ging eerst achter Phoebe/Charley aan op haar aansteker af te pakken aangezien ze wilde gaan roken, omdat hij vond dat ze de aansteker beter voor iets anders konden gebruiken. Toen viel Phoebe/Charley Louis een soort van aan en ging daarna weer weg. Louis vond het zakje drugs wat Phoebe/Charley had laten vallen en stak het in zijn zak. Daarna ging hij naar Niall en Avalon toe en gaf Niall een bro-hug.
    Phoebe/Charley kwam erachter dat Louis haar drugs had en riep naar Louis dat ze het terug wilde, Louis weigerde het terug te geven en gooide het in de zee. Daarna viel Phoebe/Charley Louis nogmaals aan, wurgde hem half en sloeg hem in zijn gezicht. Daarna gaf ze hem een knuffel en bedankte hem en liep ze weg.
    Avalon ging kijken hoe Louis eraan toe was. En daarna begonnen ze over een taakverdeling, om eten en andere overlevenden te zoeken, een kamp te bouwen, etc.
    Dat was het wel zo'n beetje, denk ik]


    "Family don’t end in blood”

    Ohndrea “Andie” Dawnson

    Ik stopte abrupt met schreeuwen, toen ik in de verte een silhouet tegen een boom aan zag zitten. Ik kon verderop ook een groepje andere wezens herkennen, maar ik was de ver van iedereen af om te constateren of het gewoon ook gestrande inzittenden van het vliegtuig waren, of het gevaarlijke eilandbewoners waren. Misschien kwam het omdat ik een flinke klap tegen mijn hoofd had gehad, maar het leek mij zelfs heel goed mogelijk dat ik op één of ander eng eiland met kannibalen was gestrand of zo.
    Om eigen veiligheid te garanderen, haalde ik dus mijn dienstwapen tevoorschijn en sloop muisstil, zoals ik geleerd had, in de richting van het silhouet. Toen ik dichtbij genoeg was, merkte dat het een meisje was. Volgens mij had ik haar tussen de passagiers gezien. Ze zag er niet super gevaarlijk uit. Daarbij was ze jonger en had voor zover ik kon zien geen wapen bij zich. Ik liet het pistool dus iets zakken, maar stopte het nog niet weg.
    'Heee, zat jij ook in het vliegtuig naar de Canarische eilanden?' vroeg ik dus voorzichtig vanaf een afstandje in de hoop dat ze niet zou schrikken of zo.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 17:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Licorne schreef:
    (...)

    [Avalon schreeuwde naar Phoebe/Charley, Louis en Liam. Louis ging eerst achter Phoebe/Charley aan op haar aansteker af te pakken aangezien ze wilde gaan roken, omdat hij vond dat ze de aansteker beter voor iets anders konden gebruiken. Toen viel Phoebe/Charley Louis een soort van aan en ging daarna weer weg. Louis vond het zakje drugs wat Phoebe/Charley had laten vallen en stak het in zijn zak. Daarna ging hij naar Niall en Avalon toe en gaf Niall een bro-hug.
    Phoebe/Charley kwam erachter dat Louis haar drugs had en riep naar Louis dat ze het terug wilde, Louis weigerde het terug te geven en gooide het in de zee. Daarna viel Phoebe/Charley Louis nogmaals aan, wurgde hem half en sloeg hem in zijn gezicht. Daarna gaf ze hem een knuffel en bedankte hem en liep ze weg.
    Avalon ging kijken hoe Louis eraan toe was. En daarna begonnen ze over een taakverdeling, om eten en andere overlevenden te zoeken, een kamp te bouwen, etc.
    Dat was het wel zo'n beetje, denk ik]


    [Ah okay, hoe kan ik het beste inspringen met Niall dat het klopt? Want heb zo te zien wel wat gemist. ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Misschien kan Niall wat meepraten over de taakverdeling? Dit was het gesprek van Avalon en Louis tot nu toe:]

    "We moeten opzoek naar andere overlevenden, daarna moeten we ons opsplitsen, eten zoeken en een kamp bouwen," merkt ze op. Ze kijkt mij en Niall afwachtend aan.
    Ik knik langzaam. "Goed idee. Ik stel voor dat we samen met Charley en Liam een verdeling maken van wie wat doet. Drie mensen kunnen een kamp bouwen, en de andere twee kunnen dan eten en andere overlevenden gaan zoeken?" stel ik vragend voor.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 14:56 ]


    "Family don’t end in blood”

    quin98 schreef:
    Harry Styles

    Ik grinnik zachtjes en kijk even naar haar pols, ' Alsnog' zeg ik met een glimlach. Hopelijk voor haar zou het niet te koud hier worden vannacht, al hoewel we zouden natuurlijk altijd kunnen kijken of der bij het vliegtuig nog wat kleding overgebleven was of zo. Ik knik even als ze zegt dat ze zo terug is en kijk naar hoe ze naar het water loopt. Volgens mij is ze haar wonden aan het schoonmaken, nogal pijnlijk met dat zoute water maar het is natuurlijk wel goed. Ze komt alweer terug en ik schud mijn hoofd, ' Nee kom we gaan een stukje lopen' zeg ik en begin moeizaam te lopen. Ik moest hier echt iets op verzinnen want dit ging niet goed zo. Ik kijk even om me heen, misschien dat ik zo een goede tak vond of zo om op te steunen, er moest iets zijn. ' Uhhm, misschien moeten we roepen zodat ze ons horen? Ik weet het niet zo goed' zeg ik en kijk even naar Savannah. Ik was blij dat ik hier tenminste niet alleen was.

    (En toen was het stil...)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (En toen was het stil...)


    [Jupp, ik wacht op Limits en/of Aquari.]


    "Family don’t end in blood”