• De vijf jongens van One Direction zitten in hun vliegtuig naar de Canarische eilanden. Ze gaan op vakantie om even uit te rusten. Ze zijn door het harde werken namelijk allemaal lichtelijk overspannen, en kunnen wel wat ontspanning gebruiken. Maar de reis verloopt niet zo soepel, helemaal niet zelfs. Het vliegtuig stort neer, op een onbewoond eiland. Geen van allen hebben ze een idee waar ze zijn. Maar ze zijn niet de enigen die de ramp overleefd hebben. Er zijn namelijk vijf meiden, die ook nog in leven zijn. Maar daar houdt het dan ook op, al zijn tien overlevenden nog best veel voor een vliegtuigongeluk. Het vliegtuig is kapot en in brand gevlogen, waaraan zij dus nog net op tijd aan ontsnapt zijn. Dit betekent wel dat alle bagage niet meer te redden valt. Ze hebben dus helemaal niets, behalve de kleren die ze aan hebben. Geen telefoon, en ook geen andere communicatiemiddelen. Conclusie: Ze zitten op het eiland vast zonder dat iemand, op hen na, dat weet. En dus moeten ze zien te overleven tot iemand ze ontdekt en red. Maar zie nog maar eens te overleven op een eiland waar je niets hebt behalve elkaar, een groot oerwoud en de zee om het eiland heen.


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis Tomlinson || Licorne
    - Liam Payne || Fericire
    - Niall Horan || Aquari
    - Harry Styles || quin98
    - Zayn Malik || Appa


    De meiden:
    - Vanity Sinclair || Alecia
    - Savannah Hillary George || Malino
    - Avalon Montõja-Reaser || Limits
    - Phoebe Charley Lore || Paynez
    - Ohndrea “Andie” Dawnson || Rider


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Geslacht:
    Uiterlijk (met foto):
    Innerlijk (liefst zo uitgebreid mogelijk):
    Familie:
    Extra:


    De regels:
    - Geen oneliners. Probeer minimaal 4 regels vol te schrijven.
    - Probeer eens in de 3 dagen te posten. Het is niet erg als het niet lukt, maar wacht ook niet te lang a.u.b.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Geen perfecte personages!
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Naamsveranderingen of lange tijd niet kunnen reageren, graag doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Alleen ik maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie OOC, IC mag het natuurlijk wel.
    - 16+ mag.
    - Het is misschien handig de regels af en toe opnieuw door te lezen, mocht ik wat aanpassen.
    - Als je iets niet snapt, mag je het natuurlijk altijd vragen (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 20:40 ]


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Zou je hem misschien vanavond nog verder in kunnen vullen? Of anders morgenochtend? Dan kan ik morgen het eerste speeltopic openen (:


    Ja, dan kan ik nog posten c: het duurt langer dan ik had verwacht. Ik hoop dat het niet al te erg is, dat ik de eerste dagen niet kan reageren :c


    Happy Birthday my Potter!

    Lake --> Paynez.


    Reality's overrated.

    Pezz -> Fericire


    Do what people say you can't.

    Anders open ik het topic vast? Ik bedoel, Niall is geen verzonnen personage zeg maar, dus iedereen die One Direction een beetje goed kent, kent zijn innerlijk en zo al wel. En dan kan Aquari gewoon later inspringen.


    "Family don’t end in blood”

    Ik moet in ieder geval nu weg, want anders kan ik helemaal niet slapen. Andie is gewoon bewusteloos en een eind van de rest weggeslingerd. Tot maandag!


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ik moet in ieder geval nu weg, want anders kan ik helemaal niet slapen. Andie is gewoon bewusteloos en een eind van de rest weggeslingerd. Tot maandag!


    Oke, is goed! Veel plezier in Rome (:


    "Family don’t end in blood”

    Ik kan pas morgen reageren. Als je nu begint is Liam dan nog even bewusteloos of zo. :]


    Do what people say you can't.

    Fericire schreef:
    Ik kan pas morgen reageren. Als je nu begint is Liam dan nog even bewusteloos of zo. :]


    Oke, anders maak ik hem wel gewoon morgen aan, want Rider is nu toch al weg. Dan wordt het waarschijnlijk wel morgenavond, want ik ga shoppen. Dus ik weet niet precies hoe laat.


    "Family don’t end in blood”

    Ik ga het speeltopic nu aanmaken ^^


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    Ik ga het speeltopic nu aanmaken ^^


    Jay!


    Reality's overrated.

    Het Speeltopic


    "Family don’t end in blood”