• De vijf jongens van One Direction zitten in hun vliegtuig naar de Canarische eilanden. Ze gaan op vakantie om even uit te rusten. Ze zijn door het harde werken namelijk allemaal lichtelijk overspannen, en kunnen wel wat ontspanning gebruiken. Maar de reis verloopt niet zo soepel, helemaal niet zelfs. Het vliegtuig stort neer, op een onbewoond eiland. Geen van allen hebben ze een idee waar ze zijn. Maar ze zijn niet de enigen die de ramp overleefd hebben. Er zijn namelijk vijf meiden, die ook nog in leven zijn. Maar daar houdt het dan ook op, al zijn tien overlevenden nog best veel voor een vliegtuigongeluk. Het vliegtuig is kapot en in brand gevlogen, waaraan zij dus nog net op tijd aan ontsnapt zijn. Dit betekent wel dat alle bagage niet meer te redden valt. Ze hebben dus helemaal niets, behalve de kleren die ze aan hebben. Geen telefoon, en ook geen andere communicatiemiddelen. Conclusie: Ze zitten op het eiland vast zonder dat iemand, op hen na, dat weet. En dus moeten ze zien te overleven tot iemand ze ontdekt en red. Maar zie nog maar eens te overleven op een eiland waar je niets hebt behalve elkaar, een groot oerwoud en de zee om het eiland heen.


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis Tomlinson || Licorne
    - Liam Payne || Fericire
    - Niall Horan || Aquari
    - Harry Styles || quin98
    - Zayn Malik || Appa


    De meiden:
    - Vanity Sinclair || Alecia
    - Savannah Hillary George || Malino
    - Avalon Montõja-Reaser || Limits
    - Phoebe Charley Lore || Paynez
    - Ohndrea “Andie” Dawnson || Rider


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Geslacht:
    Uiterlijk (met foto):
    Innerlijk (liefst zo uitgebreid mogelijk):
    Familie:
    Extra:


    De regels:
    - Geen oneliners. Probeer minimaal 4 regels vol te schrijven.
    - Probeer eens in de 3 dagen te posten. Het is niet erg als het niet lukt, maar wacht ook niet te lang a.u.b.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Geen perfecte personages!
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Naamsveranderingen of lange tijd niet kunnen reageren, graag doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Alleen ik maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie OOC, IC mag het natuurlijk wel.
    - 16+ mag.
    - Het is misschien handig de regels af en toe opnieuw door te lezen, mocht ik wat aanpassen.
    - Als je iets niet snapt, mag je het natuurlijk altijd vragen (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 20:40 ]


    "Family don’t end in blood”

    Lake schreef:
    (...)

    Jay, ze is wel wat anders als de anderen. Le badass haha. (Mag je personage btw wel wat dingen in de zak? In Phoebs geval waarschijnlijk iets van een pakje sigaretten en een kapotte aansteker ofzo.)


    Ja, dat mag wel. Maar ik weet sowieso niet of het in een vliegtuig is toegestaan om een aansteker in je zak te hebben ;S


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Ja, dat mag wel. Maar ik weet sowieso niet of het in een vliegtuig is toegestaan om een aansteker in je zak te hebben ;S


    Hallo, we hebben het hier wel over Phoebe!


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    Hallo, we hebben het hier wel over Phoebe!


    Haha, ja idd. Als het haar is gelukt het mee te smokkelen langs alle beveiliging, mag het (;
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Haha, ja idd. Als het haar is gelukt het mee te smokkelen langs alle beveiliging, mag het (;
    Xxx


    Ik heb nog meer ideetjes met haar (Like XTC ofzo, maar dat is niet express en die zitten tussen de sigaretten, haha geen wapens ofzo hoor! (Aan drugs en sigaretten heb je toch niks op een onbewoond eiland.)


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    Ik heb nog meer ideetjes met haar (Like XTC ofzo, maar dat is niet express en die zitten tussen de sigaretten, haha geen wapens ofzo hoor! (Aan drugs en sigaretten heb je toch niks op een onbewoond eiland.)


    Haha idd. Aan een aansteker wel, want die kun je gebruiken om vuur te maken. Maar niet als ie kapot gegaan is door het ongeluk.


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Haha idd. Aan een aansteker wel, want die kun je gebruiken om vuur te maken. Maar niet als ie kapot gegaan is door het ongeluk.


    Als het goed is blijft hij wel leven? Maar ik denk dat het leuker is als ze zelf vuur moeten maken? Of dat ie het alleen op het begin doet? Haha.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 16:47 ]


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    Als het goed is blijft hij wel leven? Maar ik denk dat het leuker is als je zelf vuur moet maken? Of dat ie het alleen op het begin doet? Haha.


    Jaa, idd.


    "Family don’t end in blood”

    Lake schreef:
    (...)

    Als het goed is blijft hij wel leven? Maar ik denk dat het leuker is als je zelf vuur moet maken? Of dat ie het alleen op het begin doet? Haha.


    Het lijkt mij dat hij op een gegeven moment gewoon op is. Btw, Andie raakt haar badge en wapen aan haar riem dus ook niet kwijt, tijdens het ongeluk? Of wel?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Het lijkt mij dat hij op een gegeven moment gewoon op is. Btw, Andie raakt haar badge en wapen aan haar riem dus ook niet kwijt, tijdens het ongeluk? Of wel?


    Dat bedoel ik (dat hij opraakt.) Van dat wapen? Dan word het steeds minder surfivalen (Ik kan dat woord niet spellen)? Maar daar gaat Esmee over.


    Reality's overrated.

    Licorne schreef:
    (...)

    Jaa, idd.


    Oké, dan leeft de aansteker nog even.


    Reality's overrated.

    Rider schreef:
    (...)

    Het lijkt mij dat hij op een gegeven moment gewoon op is. Btw, Andie raakt haar badge en wapen aan haar riem dus ook niet kwijt, tijdens het ongeluk? Of wel?


    Nou, ik weet niet of ze dat wapen in het vliegtuig krijgt, want dat is wel veel moeilijker mee te smokkelen dan een pakje sigaretten. Maar ze kan natuurlijk bewijzen dat ze bij de politie zit, dus dan mag het denk ik wel. idk.
    Maar ook haar kogels raken op een gegeven moment natuurlijk op, dus na een tijdje kan ze die ook niet meer gebruiken.
    Het kan natuurlijk ook dat haar wapen uit haar zak valt tijdens het neerstorten. Maar ja, dat laat ik aan jouw over (;
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Lake schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik (dat hij opraakt.) Van dat wapen? Dan word het steeds minder surfivalen (Ik kan dat woord niet spellen)? Maar daar gaat Esmee over.


    Dat is idd wel zo..


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb zin om te beginnen!


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    Ik heb zin om te beginnen!


    Ik ook!


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Nou, ik weet niet of ze dat wapen in het vliegtuig krijgt, want dat is wel veel moeilijker mee te smokkelen dan een pakje sigaretten. Maar ze kan natuurlijk bewijzen dat ze bij de politie zit, dus dan mag het denk ik wel. idk.
    Maar ook haar kogels raken op een gegeven moment natuurlijk op, dus na een tijdje kan ze die ook niet meer gebruiken.
    Het kan natuurlijk ook dat haar wapen uit haar zak valt tijdens het neerstorten. Maar ja, dat laat ik aan jouw over (;
    Xxx


    (ja ze heeft natuurlijk ook geen extra kogels, dus het is alleen voor noodgevallen. En het is wat papierwerk, maar ze kan hem gewoon legaal meenemen. Ze is alleen niet bevoegd om hem zomaar te gebruiken en zo. Op zelfverdediging na)


    Happy Birthday my Potter!