• Het begon allemaal vorig jaar. We zaten na 2 jaar niet meer bij elkaar in de klas(m'n BFF en ik voor de duidelijkheid). Dus hadden we afgesproken dat we in de pauzes bij elkaar gingen zitten. Dat ging best goed, totdat ze andere vrienden kreeg en me gewoon liet zitten. Eerst waren we elk vrij uur bij elkaar, maar nu kwam ze aleen in de eerst pauze nog maar bij me zitten. Dus heb ik haar een smsje gestuurd waarom ze me zo liet stikken. Ze reageerde heel boos en hebben we de rest van het jaar ruzie gehad. Maar twee maanden voor de zomervakantie hebben we het toch uitgepraat en waren we weer dikke vriendinnen. In de zomervakantie zijn we naar de bios geweest en hebben we een week bij elkaar gelogeerd. Maar toen ging ze met een ander meisje een week op vakantie. Dat vond ik niet heel erg, ik bedoel ik was wel jaloers dat ik niet mee mocht, maar ik heb me erover heen gezet. Toen ze terug kwam, kon ze alleen maar over die vakantie praten. Op een moment heb ik gezegd dat ze moest stoppen met de verhalen anders zou ik het niet meer trekken. Toen was ze natuurlijk heel boos, maar goed we hebben het weer goed gemaakt. Maar het voelde nog steeds niet goed tussen ons.

    Begin dit schooljaar hadden we gehoopt dat we weer bij elkaar in de klas zouden zitten, maar dat was niet het geval. Wij dus allebei boos. De eerste dagen ging het beter dan ik had gehoopt, maar na een paar dagen ging ze weer bij die andere zitten. Dus stuurde ik weer een smsje waarom ze weer zo begon als vorig jaar. Nou wat ik toe terug kreeg: ik moest niet zo zeiken en dat ze nog meer vrienden had en dat ze niet wou kiezen tussen mij en de anderen. En toen zei ik: dat ze helemaal niet hoefde te kiezen, maar dat het weer net zo ging als vorig jaar. En sindsdien zijn we boos op elkaar.
    Tot ik maandag een smsje kreeg dat ik niet zo overdreven moest doen en dat ik niet genoeg was voor haar en dat ze me nooit meer wou zien.
    Toen vroeg ik waar dat ineens vandaan kwam. Zij zei dat ik kon opzouten en dat ze me helemaal kapot zou maken. Ik vroeg waarom. Zij zei dat ik haar leven kapot had gemaakt. (Maar dat is helemaal niet waar.) Maar ik ben echt doodsbang nu, ik zit elke pauze op de WC en m'n mobiel staat al een week uit. Ik lig tot 's avonds laat te huilen.

    Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ze pakt al mijn andere vrienden af en ze roddelend over me. Ze weet ook dat ik me heel erg schaam voor m'n borsten en m'n kleding maat.

    Ik wil weer met plezier naar school gaan en niet steeds over m'n schouder kijken en naar elk gesprek te luisteren of ze nog een roddel over me heeft verspreid. Ik heb nu helemaal geen vrienden meer.
    Weten jullie wat ik kan doen??

    Love You <3

    P.s. tanks dat je mijn gezeik hebt gelezen.


    "Don't try to fit in when, you were born to stand out." - Jedward

    haar laten stikken en andere vrienden zoeken...als ze echt je vriendin was geweest had ze je ook bij die andere vrienden getrokken en had je ook vrienden met hun kunnen worden...die had bij mij allang mogen opzouten...en dat ze nu over je roddelt laat alleen maar meer zien wat voor een achterbaks wijf ze is...dus dumpen zou ik zeggen...en vooral nieuwe vrienden zoeken...klinkt moeilijk...maar is gemakkelijker dan je denkt :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Aaah... Jij hebt - denk ik - niets verkeerds gedaan, maar die vriendin van jouw wel. Ik heb dit ook een keer meegemaakt. Dat was niet makkelijk, ook omdat ik niet wist wat ik moest doen. Misschien je er niets van aantrekken en gewoon met "de vrienden die je vriendin van je had afgepakt" omgaan en het tegendeel van die roddels bewijzen?
    Ik kan je er niet echt meehelpen, sorry.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Vampira schreef:
    haar laten stikken en andere vrienden zoeken...als ze echt je vriendin was geweest had ze je ook bij die andere vrienden getrokken en had je ook vrienden met hun kunnen worden...die had bij mij allang mogen opzouten...en dat ze nu over je roddelt laat alleen maar meer zien wat voor een achterbaks wijf ze is...dus dumpen zou ik zeggen...en vooral nieuwe vrienden zoeken...klinkt moeilijk...maar is gemakkelijker dan je denkt :)


    En dit.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik weet hoe je je voelt! T-T
    ik had zelf ook zo'n vriendin. Alleen wij zijn boos op elkaar gebléven,
    we hebben het niet meer goed gemaakt. Mijn "vriendin" verteld ook allemaal roddels over me, dingen die ik me eigenlijk heel erg aantrek... Maar die ik gewoon negeer. Je moet gewoon nieuwe vriendinnen maken en lol trappen.
    En dat ze roddelt is inderdaad een teken dat ze geen echte vriendin is.
    Negeren dus, die handel. Het komt van zelf allemaal goed!

    xx Paraplu


    "Promise not to forget."

    Weten je ouders hier al van? Er over praten helpt meestal ook. Misschien weten zij je gerust te stellen. Ik zou zeggen zet je telefoon aan. Misschien heeft ze er wel al spijt van en heeft ze je dat gesmst. Verder zou ik gewoon met mijn andere vrienden en vriendinnen omgaan. Laat haar lekker. Wat je in iedergeval niet moet doen is weer rodels over haar verspreiden dat maakt het alleen maar erger.

    SofieSaade schreef:
    Weten je ouders hier al van? Er over praten helpt meestal ook. Misschien weten zij je gerust te stellen. Ik zou zeggen zet je telefoon aan. Misschien heeft ze er wel al spijt van en heeft ze je dat gesmst. Verder zou ik gewoon met mijn andere vrienden en vriendinnen omgaan. Laat haar lekker. Wat je in iedergeval niet moet doen is weer rodels over haar verspreiden dat maakt het alleen maar erger.


    weer?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Als ze je alweer zomaar laat zitten, is is ze je niet waard. Je verdient een betere, goede vriendin! Je moet je er niets van aantrekken - makkelijker gezegd dan gedaan - en laten zien dat je best zonder haar kan. Zij is zo zielig bezig dat ze zich tegen je keert, je hebt niks fout gedaan. Probeer met andere mensen op te trekken & schaam je niet voor jezelf. Wees gewoon jezelf, dan komt het goed.


    Intersectional feminist

    Ik zou me niet meer zo aan haar vastklampen. Laat haar haar eigen weg gaan. T lijkt me nogal een bitch, dus zoek echt vrienden. Das echt niet zo lastig en je zit toch in een hele klas voor mensjes. Daarvan zijn er vast een aantal heel aardig.
    Voel je beter dan al die roddels. Ze zijn toch niet waar, dus dan zeg je dat gwn tegen je nieuwe vriendinnen. Maak het weer waard om naar school te gaan.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik denk niet dat je iets verkeerds hebt gedaan.
    Ik vind het juist goed dat je voor jezelf opkomt.
    Ik denk dat je gewoon in de pauze ergens moet gaan staan (dus niet in de wc) en even aankijken wat er gebeurd. Als er echt iets ergs gebeurd moet je naar een leraar toe. Ik snap dat je dat liever niet wilt omdat je je vriendin niet wilt verraden.
    Maar als ze echt je vriendin was dan had ze nooit zo tegen je gedaan.
    En gewoon neiwue vrienden zoeken, er zijn vast genoeg mensen die je wel aardig vinden.


    Until the very end

    als ze zo tegen je doet is het nooit een echte vriendin geweest!
    echte vriendinnen begrijpen elkaar en als je een echte vriendin was had ze jou ook begrepen en op zn minst een poging gedaan om er iets aan te doen, of ze had jou mee genomen naar die vriendengroep ofzo..

    ik denk dat je een keer met haar moet praten of haar een mail sturen over hoe je er egt over denkt..
    misschien begrijpt ze je dan wel..


    en je kan nog altijd naar je ouders gaan of naar haar ouders ofzo om erover te praten..

    je moet je niet op je kop laten zitten door haar en gwn verder gaan met je leven en er iets van gaan maken;)
    het heeft geen zin om nog aandacht aan haar te besteden als zij zo tegen je doet dat verdient niemand!!

    sterkte ermee en laat maar horen als t beter gaat ofzo;)

    (flower)

    the reason why people try to bring you down, is because you are above them..

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 21:00 ]


    when you lost it all, thats when you finally realise that life is beautiful,,,#nikkisixx

    Vampira schreef:
    (...)

    weer?


    Ik bedoel niet weer als in opnieuw maar als in: net zoals zij

    ik zou andere vrienden maken met zo iemand wil je toch niet omgaan

    Ik snap dat je je rot voelt enzo.
    Ik zou proberen vrienden te maken uit je klas, gewoon door een keer tegen hun te gaan praten. Ik weet dat het moeilijk is, ik heb zelf moeite om andere spontaan aan te spreken en alles. Tóch zou ik het proberen.
    Dat die vriendin dat doet is gewoon echt dom. Ik weet zeker dat je een geweldig leuk meisje bent en je hoeft niet bang te zijn.
    Je bent perfect hoe je bent, met of zonder haar!
    De andere meiden zeggen ook héle goeie dingen trouwens. (:
    X


    I never finish anyth

    SofieSaade schreef:
    (...)

    Ik bedoel niet weer als in opnieuw maar als in: net zoals zij


    oh...ik dacht al(flower)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wat vervelend dat je (ex)vriendin zo doet. Maar ik denk niet dat zij het waardisom elle avond huilend naar bed te gaan! Als zij zo tegenjou doet, neem ik aan dat,je haar vriendin niet eens meer wilt zijn, toch? Ik vindt dat zeheel agressiefreafeerde, ga voortaan niet meer metmhaar, maar methaar maar met je echte vriendinnenom. En schaam je niet voor jezelf,iedereen is perfect zoals hij/zijis!


    Veel sterkte


    I won't let you come close enough to hurt me.