• Hallo allemaal!!
    Ik had enkele dagen terug een topic geplaatst over mijn ex en mij. En ik wou deze dus het volgende melden:
    Na een goed gesprek, veel gepraat, gelach en zelfs enkele tranen. hebben mijn ex en ik gisteren met elkaar
    gekust. Daarna is er nog heel wat gepraat geweest, met ook heel veel tranen als gevolg. Ik heb dan ook het hele
    'bedrogen' verhaal van andere mensen gehoord en daaruit bleek dat hij me niet had bedrogen en dat ik het dus
    gewoon dout heb geïnterpreteerd wat er was gebeurd?
    En dan heb ik het ook 's avonds aan iedereen thuis verteld. iedereen steunde me thuis (al was t voor mama maar een beetje), in wat ik
    ermee doe.
    En dus is het nu terug officieel, mijn vriend en ik zijn weer bij elkaar!!! =D

    Groetjes!!!

    Tot over een paar maanden. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat leuk voor jullie :)
    Mooi dat het goed is gekomen, hopelijk blijven jullie nu heel lang bij elkaar!
    Geniet ervan. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Barnabas schreef:
    Tot over een paar maanden. :Y)


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Tot over een paar maanden. :Y)

    Jeeeeezus mensen, doe toch eens normaal joh!!!

    Leuk voor jullie!(:


    •*• Lululu •*•

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Jeeeeezus mensen, doe toch eens normaal joh!!!


    tjah, het enige waarvoor je af en toe verschijnt is om een topic te plaatsen over je vriend/ex en daarna verdwijn je weer.


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    Tot over een paar maanden. :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Barnabas schreef:
    Tot over een paar maanden. :Y)


    Bad decisions make good stories.

    Barnabas schreef:
    Tot over een paar maanden. :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Barnabas schreef:
    Tot over een paar maanden. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Tot over een paar maanden. :Y)


    I still think of the guitar bible.

    Barnabas schreef:
    Tot over een paar maanden. :Y)


    To love is to destroy.

    nerveus schreef:
    Wat leuk voor jullie :)
    Mooi dat het goed is gekomen, hopelijk blijven jullie nu heel lang bij elkaar!
    Geniet ervan. (flower)


    26 - 02 - '16

    Ah c'mon, ik snap dat het een beetje storend kan zijn dat ze alleen op Q komt voor relatie updates, maar dan is het nog wel leuk voor haar dat ze terug is met d'r vriend. Veel geluk en hopelijk blijven jullie bij elkaar.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Ah c'mon, ik snap dat het een beetje storend kan zijn dat ze alleen op Q komt voor relatie updates, maar dan is het nog wel leuk voor haar dat ze terug is met d'r vriend. Veel geluk en hopelijk blijven jullie bij elkaar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.