• De vijf jongens van One Direction zitten in hun vliegtuig naar de Canarische eilanden. Ze gaan op vakantie om even uit te rusten. Ze zijn door het harde werken namelijk allemaal lichtelijk overspannen, en kunnen wel wat ontspanning gebruiken. Maar de reis verloopt niet zo soepel, helemaal niet zelfs. Het vliegtuig stort neer, op een onbewoond eiland. Geen van allen hebben ze een idee waar ze zijn. Maar ze zijn niet de enigen die de ramp overleefd hebben. Er zijn namelijk vijf meiden, die ook nog in leven zijn. Maar daar houdt het dan ook op, al zijn tien overlevenden nog best veel voor een vliegtuigongeluk. Het vliegtuig is kapot en in brand gevlogen, waaraan zij dus nog net op tijd aan ontsnapt zijn. Dit betekent wel dat alle bagage niet meer te redden valt. Ze hebben dus helemaal niets, behalve de kleren die ze aan hebben. Geen telefoon, en ook geen andere communicatiemiddelen. Conclusie: Ze zitten op het eiland vast zonder dat iemand, op hen na, dat weet. En dus moeten ze zien te overleven tot iemand ze ontdekt en red. Maar zie nog maar eens te overleven op een eiland waar je niets hebt behalve elkaar, een groot oerwoud en de zee om het eiland heen.


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis Tomlinson || Licorne
    - Liam Payne || Fericire
    - Niall Horan || Aquari
    - Harry Styles || quin98
    - Zayn Malik || Appa


    De meiden:
    - Vanity Sinclair || Alecia
    - Savannah Hillary George || Malino
    - Avalon Montõja-Reaser || Limits
    - Phoebe Charley Lore || Paynez
    - Ohndrea “Andie” Dawnson || Rider


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Geslacht:
    Uiterlijk (met foto):
    Innerlijk (liefst zo uitgebreid mogelijk):
    Familie:
    Extra:


    De regels:
    - Geen oneliners. Probeer minimaal 4 regels vol te schrijven.
    - Probeer eens in de 3 dagen te posten. Het is niet erg als het niet lukt, maar wacht ook niet te lang a.u.b.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Geen perfecte personages!
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Naamsveranderingen of lange tijd niet kunnen reageren, graag doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Alleen ik maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie OOC, IC mag het natuurlijk wel.
    - 16+ mag.
    - Het is misschien handig de regels af en toe opnieuw door te lezen, mocht ik wat aanpassen.
    - Als je iets niet snapt, mag je het natuurlijk altijd vragen (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 20:40 ]


    "Family don’t end in blood”

    Limits schreef:
    (...)

    Brooke :3


    Amber ^-^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Meisje

    Naam: Ohndrea “Andie” Dawnson

    Leeftijd: 20 jaar, geboren op 23 December

    Nationaliteit: Amerikaanse

    Geslacht: Vrouwelijk

    Uiterlijk:




    Andie heeft lange donkere krullerige haren, die nog wel eens willen pluizen . Normaal stopt ze er dan ook allerlei producten in, iets wat op een onbewoond eiland niet echt gaat. Verder heeft Andie helder blauwe ogen die redelijk opvallen. Ze is van gemiddelde lengte en is mooi slank, maar ook weer niet super dun. De kleren die ze in het vliegtuig aanhad waren een spijker short, een zwart hemdje en daarover een blauw bloesje. Ze heeft god bedankt dat ze all-stars aanhad en geen hakken of slippers.

    Innerlijk: Andie is duidelijk niet op haar mondje gevallen en zegt altijd wat ze vindt. Of je dat wel of niet aanstaat, maakt haar vrij weinig uit. Wel weet ze wanneer het verstandig is haar mond te houden en dus omtrent haar vakgebied is ze een stuk voorzichtiger. Ze kan dan ook zonder veel moeite liegen, acteren en mensen manipuleren.
    Andie is niet het type om gewoon af te gaan zitten wachten. Ze is actief, ondernemend en zelfstandig. Niet bepaald iemand die een ander de leiding laat nemen. Ze kan wel luisteren, maar is koppig en neemt haar eigen beslissingen. Ze staat dan ook soms niet helemaal open voor de mening van anderen, vooral als ze haar doel al recht voor ogen heeft. Wanneer ze iets wilt bereiken is ze vastbesloten en laat ze zich hier moeilijk van weerhouden.
    Al deze eigenschappen maken Andie niet echt een goede luisteraar en op mentaal gebied is ze dan ook niet echt behulpzaam, maar ze hangt wel graag de held uit en staat altijd in voor rechtvaardigheid. Wanneer het spanning en sensatie oplevert, zal ze voor haast iedereen door het vuur gaan, maar wanneer ze iets voor je doet, dat ze zelf ontzettend saai vindt, dan weet je dat ze om je geeft.


    Familie: Andie haar familie woont allemaal in Amerika, maar zijzelf volgde een opleiding in Groot Brittannië. Zij en haar ouders hadden ruzie en zijn dus ook met ruzie uit elkaar gegaan, toen Andie haar diploma van de high school binnenhad. Andie en haar familie zijn heel anders. Andie is meer het persoon dat dapper is en voor haar rechten opkomt, terwijl haar ouders redelijk saai zijn en nogal vaak meeloper gedrag vertonen, gewoonweg om veiligheid te verzekeren. Hierdoor hebben Andie en haar ouders ruzie gekregen.
    Andie haar vader is een administratief medewerker bij de televisie en haar moeder werkt in een kledingwinkel. Andie heeft ook nog een broer, die later leraar geschiedenis wilt worden. Hij en haar vader delen namelijk een passie voor geschiedenis en dan vooral wat in Europa de Romeinse tijd werd genoemd. Iets waar Andie echt niks meer over wilt horen.

    Extra: Andie heeft haar diploma van de politieschool gehaald en was van plan te beginnen met een opleiding tot rechercheur. Ze heeft dus een wapen en een wapenvergunning. Daarbij heeft ze een zeer goede conditie.
    Andie zou op vakantie haar familie ontmoeten, om zo samen twee weken te spenderen, ze was van plan het bij te leggen. Dit liep alleen even anders, aangezien het vliegtuig neerstortte.

    (misschien breid ik hem nog uit, maar voor nu is dit het geworden)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 23:13 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Een van de meiden
    Naam: Vanity Sinclair
    Leeftijd: 19, bijna 20. Jarig op 4 juli
    Nationaliteit: Hongaars, maar ze spreekt wel vloeiend Engels. Ze is te herkennen aan haar grappige Hongaarse accent.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Uiterlijk:


    Vanity is een meisje dat vrijwel direct opvalt door haar gigantische bos bruin haar. Het komt tot ongeveer borsthoogte en ze is er dan ook enorm trots op. Ze doet het vaak in een knot of staart, maar laat het ook vaak los hangen. Vanity gebruikt niet veel make-up waardoor haar gezicht erg mooi uitkomt. Ze heeft mooie kaaklijnen die niet te spits, maar ook niet te rond zijn. Haar ogen zijn niet super groot, maar hebben wel een mooie kleur; groen. Ze heeft mooie donkere wenkbrauwen een heel mooi egale huid. Haar geheim is yoghurt. Ze heeft vaak nagellak op, zwart of donkerbruin en draagt niet zoveel sieraden. Enkel oorbellen, het liefst knopjes, omdat ze andere oorbellen te zwaar vindt. Vanity draagt vaak kleding met felle kleuren, waardoor haar gezicht en prachtige bos haar nog mooier uitkomen. Vanity is niet super lang met haar 177 centimeter, maar ze is er wel trots op. Ze heeft schoenmaat 40.
    Innerlijk: Vanity was altijd het lelijke eendje van de groep. Het vreemde meisje dat altijd het buitenbeentje was. Op zich was er qua intelligentie niet veel op haar aan te merken, maar ze was wel ontzettend creatief. Het begon met tekeningen en volgde met fotografie. Toen Vanity de knappe modellen op televisie zag, begon ze aan zichzelf te twijfelen. Ze ging sporten en de kilo's vlogen eraf; ze werd een prachtig slank meisje. Iedereen werd jaloers op haar lichaam, maar ze was nog steeds onzeker. Ze begon met make-up en het epileren van haar wenkbrauwen. Daarna vonden vriendinnen dat ze foto's naar een modellenbureau moest sturen en dat heeft ze dan ook gedaan. Ze is voor korte tijd, ongeveer twee jaar, model geweest tot ze het niet meer trok. Het wereldje was te hard voor haar en ze stortte weer in. Op school moest ze een hoop inhalen en bijleren. Ze wist uiteindelijk toch een havo diploma te halen. Maar de onzekerheid van toen is nog steeds enorm aan haar te merken. Ze draagt nu nog steeds strakke kleding om haar strakke figuur naar voren te halen en haar haren vaak los. De make-up is ze minder gaan dragen, maar haar wenkbrauwen werkt ze nog steeds bij. Vanity is een heel vriendelijk meisje, maar ze kan ook bot zijn. Ze heeft soms ook haar buien. Als ze verdrietig is laat ze dit aan niemand merken, ze kropt alles op tot ze een keer alleen is en alles kan laten gaan. Ze schrijft er soms ook verhalen over of maakt er tekeningen van. Deze laat ze aan niemand zien of lezen.
    Familie: Vanity is de dochter van meneer en mevrouw Sinclair. Een redelijk rijk echtpaar dat zich vestigde in een villa aan het Balatonmeer. Vanity had ook een broer, maar die is omgekomen toen hij een joyride deed met de auto van zijn ouders en daarmee een ongeluk kreeg. Ze voelt de leegte en het gemis nog steeds tot elke dag.
    Extra: Ze heeft voor een halfjaar op scouting gezeten, dus veel van overleven in de natuur weet ze inmiddels wel.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 21:54 ]


    26 - 02 - '16

    Als er nog iets verandert moet worden hoor ik het graag.


    26 - 02 - '16

    Rol: The Tommo.
    Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd: 21 jaar, 24 december 1991.
    Nationaliteit: Brits. (Doncaster, South Yorkshire)
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:




    Innerlijk: Louis is een echte grappenmaker, hij heeft een goed gevoel voor humor. Hij mag dan 21 zijn, als je naar zijn gedrag kijkt is het eerder een kleuter. Hij is heel erg speels en zijn energie lijkt nooit op te zijn. Het is een jongen die altijd lacht. Nou ja, bijna altijd. Als het echt moet, kan hij wel serieus zijn. Maar als hij zelf ergens meezit, laat hij dit meestal niet zien. Voor de buitenwereld lijkt hij dan dezelfde vrolijke jongen als altijd. Als hij het ergens niet mee eens is, is hij niet bang dat te zeggen. Soms trekt hij iets té snel zijn mond open en flapt er dan iets uit zonder erbij na te denken. Af en toe heeft deze jongen wat gay trekjes. Louis is heel druk en is altijd in voor een potje voetbal. Soms is hij een beetje té druk, wat af en toe voor irritaties kan zorgen. Verder is Louis redelijk snel jaloers, maar ook een onwijs lief vriendje die alles voor zijn vriendin
    Familie: Louis' ouders zijn gescheiden toen Louis zelf nog jong was. Toen zijn moeder, Johanna "Jay" Tomlinson opnieuw trouwde, nam Louis de naam van zijn stiefvader, Mark Tomlinson, aan. Louis heeft vier jongere halfzusjes bij zijn moeder: Charlotte "Lottie" Tomlinson, Félicité "Fizzy" Tomlinson, en de tweeling Phoebe en Daisy Tomlinson. Bij zijn vader, Troy Austin, heeft Louis één halfzusje: Georgia Austin.
    Extra: Louis houdt van voetbal en zingen. Ook speelt hij een klein beetje piano.


    "Family don’t end in blood”

    Mag ik dan maar Nialler ? :3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    Mag ik dan maar Nialler ? :3


    Aangepast :Y)


    "Family don’t end in blood”

    Rol:
    Nialler :'3
    Naam:
    Niall James Horan.
    Leeftijd: 
    19 Jaar, 13 September 1993
    Nationaliteit:
    Iers.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Uiterlijk:




    Innerlijk:
    Komt.
    Familie:
    Komt.
    Extra: 
    Komt

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 20:18 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lake schreef:
    Rol: Meisje.
    Naam: Officieel Phoebe Charley Lore, maar ze heeft een vals paspoort met Charley (Haar middelste naam) Florence (Vond ze gewoon mooi.) Rivera (Haar vaders achternaam.) erop. Iedereen kent haar dan ook zo.
    Leeftijd: Zeventien, maar op haar valse paspoort is ze een jaartje ouder, namelijk achttien.
    Nationaliteit: Spaans-Italiaanse.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Uiterlijk:


    Phoebe is een heel knap meisje. Ze is vrij lang, 1.78 meter precies gesproken. Haar huid is olijfkleurig. Phoebe is mager gebouwd. Ze heeft een tatoeage boven haar heup. En vier vogeltjes op haar arm. Achter haar linkeroor is er een klein hartje getatoeëerd. Die niet voor de liefde staat zoals je zou verwachten. Het was een protest tegen haar moeder, die mannen alleen ziet als een manier om geld te verdienen. Ook is het een beetje spot. Vlak daarvoor had ze haar -haar afgesneden en knalblauw geverfd. Haar haren zijn heel veel kleuren geweest. Nu zijn de lange, dikke krullen de natuurlijke kleur: Donkerbruin. Ook zijn haar haren weer lang. Waar ze zich verschrikkelijk aan irriteert. Ze heeft aan één kant zeven oorbellen, aan de andere kant heeft ze er gewoon één. Haar ogen zijn donkergroen en een heel klein beetje donkerblauw. Ze zijn speciaal en hoewel ieder ander meisje jaloers zou zijn kan het Phoebe niks schelen. Haar wimpers zijn lang, vol en gekruld. Haar huid is egaal, behalve een paar eigenwijze sproetjes op haar neus. Haar jukbeenderen zijn hoog.
    Phoebe draagt afgedragen, graag leren, kleren. Phoebe is zeker geen meisje-meisje. Eerder een Tomboy. Maar dat ook niet echt. Ze draagt kleding die passen bij haar innerlijk.
    Innerlijk: Phoebe heeft moeite haar emoties te uiten, haar gezicht staat meestal strak. Wel probeert ze dit te verdoezelen door grapjes te maken. Verder is Phoebe echt niet op haar mondje gevallen. Ze gaat haar eigen gang en de mening van anderen kunnen haar helemaal niks schelen. Ze is een vechtster. Maar niet altijd in op een positieve manier. Daarbij is ze ook nog eens letterlijk een vechtster. Ze heeft een grote mond en heeft regelmatig gevochten. Ze laat niet op zich zitten. Phoebe is slim, maar heeft nooit scholing gehad. Ze heeft zichzelf wel wat dingen geleerd. Maar je kunt jezelf lang niet zoveel leren als de gemiddelde jaren scholing doen. Phoebe is erg arm en dakloos opgevoed, eigenlijk kreeg ze geen opvoeding. Dus nu is het nog steeds voor haar 'Phoebe tegen de rest van de wereld'. Ze is dan ook gewoon gemeen.
    Phoebe voelt zich snel aangevallen. Ze luistert niet naar andermans advies, daar is ze te eigenwijs en koppig voor. Ze kent zichzelf immers het beste, of dat denkt ze. Want eigenlijk kent niemand haar, zelf zijzelf niet. Doe je iets wat haar kwetst of haar pijn doet, dan ben je nog niet jarig. Ze laat dan nog steeds haar emoties niet zien, op de boze na, en stopt deze bij haar wraakgevoelens. Ze pakt je dan ook tien keer zo hard terug. Zou je haar als jongen bedriegen, dan zou ze er alles aan doen om je eerstvolgende relaties te laten stuklopen. Scheld je haar uit voor iets wat haar diep raakt, ja er zijn ook dingen die haar raken, al zijn dat er niet veel, zet ze je voor schut voor een grote groep mensen. En ga zo maar door. Phoebe weet niet anders, zo is haar leven.
    Phoebe verdient haar geld met dingen die nou niet door de beugel kunnen en verre weg van legaal zijn. Zo dealt ze drugs. Of ze jat wat geld van haar moeder, die veel verdient als hoer. Maar het geld gaat toch op aan drugs, drank en sigaretten. Haar moeder zorgt niet voor haar, dus vind Phoebe het meer dan terecht dat ze haar moeders geld pikt. Haar moeder ziet ze dan ook alleen als ze geld nodig heeft, eigenlijk kent ze haar moeder nauwelijks. Ook omdat ze altijd onder invloed van drugs is.
    Echter, Phoebe kán wel aardig zijn. Ze is heel moeilijk van vertrouwen. En als je haar vertrouwen hebt moet je die niet beschadigen. Er is alleen nog niemand die het ooit is gelukt haar vriendschap en goede kant te bereiken.
    Familie: Phoebe komt uit een One Night Stand. Haar ouders waren pas zestien. Haar Spaanse vader heeft Phoebe al vijftien jaar niet gezien en brengt zijn tijd nu waarschijnlijk door in de gevangenis op de Canarische Eilanden. Haar Italiaanse moeder is een hoer en leeft op straat. Ook heeft haar moeder een zware drugsverslaving. Phoebe is dan ook op straat opgegroeid.
    Extra: Nadat haar moeder zich bijna dood heeft gespoten moest Phoebe opzoek gaan naar haar vader. Ze heeft geld bij elkaar geraapt door één van haar moeders klanten te bestelen.
    Zichzelf in leven houden kan ze half: Ze kan 'gevaren' (In haar straatleven dus mannen die haar graag naar bordelen zouden sturen etc.) goed van zich 'afslaan'. De vrij gewone dingen als koken kan ze echter niet. Dat heeft ze nooit geleerd en ze is daar ook niet de persoon voor.
    Phoebe kent de definitie van het woord liefde niet. Ze heeft geen idee hoe het voelt om geliefd te worden en heeft daar ook zeker geen behoefte aan. Ze heeft dan ook nog nooit een relatie gehad.


    Phoebe is denk ik af. Al is het een erg slecht rol. Sorry.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 15:10 ]


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    Phoebe is denk ik af. Al is het een erg slecht rol. Sorry.


    Helemaal niet! Ik vind hem juist goed!


    "Family don’t end in blood”

    Verdomme :s
    Ik wou net een RPG maken, ook over mensen die gestrand zijn op een onbewoond eiland..
    Vind je het erg als ik die alsnog maak?


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Licorne schreef:
    (...)

    Helemaal niet! Ik vind hem juist goed!


    Jay, ze is wel wat anders als de anderen. Le badass haha. (Mag je personage btw wel wat dingen in de zak? In Phoebs geval waarschijnlijk iets van een pakje sigaretten en een kapotte aansteker ofzo.)


    Reality's overrated.

    Iniminimoshi schreef:
    Verdomme :s
    Ik wou net een RPG maken, ook over mensen die gestrand zijn op een onbewoond eiland..
    Vind je het erg als ik die alsnog maak?


    Er zijn al zoveel van dat soort RPGs geweest, wat tegenwoordig iets minder is.
    Eéntje meer maakt dan, denk ik, niet uit.

    OT: Ik twijfel op ik Liam ga nemen. :3


    Do what people say you can't.

    Iniminimoshi schreef:
    Verdomme :s
    Ik wou net een RPG maken, ook over mensen die gestrand zijn op een onbewoond eiland..
    Vind je het erg als ik die alsnog maak?


    Van mij mag je hoor (:
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Pezz schreef:
    (...)

    Er zijn al zoveel van dat soort RPGs geweest, wat tegenwoordig iets minder is.
    Eéntje meer maakt dan, denk ik, niet uit.

    OT: Ik twijfel op ik Liam ga nemen. :3


    Echt? Oh, dat wist ik niet eens xd. Naja.
    Xxx


    "Family don’t end in blood”