• De vijf jongens van One Direction zitten in hun vliegtuig naar de Canarische eilanden. Ze gaan op vakantie om even uit te rusten. Ze zijn door het harde werken namelijk allemaal lichtelijk overspannen, en kunnen wel wat ontspanning gebruiken. Maar de reis verloopt niet zo soepel, helemaal niet zelfs. Het vliegtuig stort neer, op een onbewoond eiland. Geen van allen hebben ze een idee waar ze zijn. Maar ze zijn niet de enigen die de ramp overleefd hebben. Er zijn namelijk vijf meiden, die ook nog in leven zijn. Maar daar houdt het dan ook op, al zijn tien overlevenden nog best veel voor een vliegtuigongeluk. Het vliegtuig is kapot en in brand gevlogen, waaraan zij dus nog net op tijd aan ontsnapt zijn. Dit betekent wel dat alle bagage niet meer te redden valt. Ze hebben dus helemaal niets, behalve de kleren die ze aan hebben. Geen telefoon, en ook geen andere communicatiemiddelen. Conclusie: Ze zitten op het eiland vast zonder dat iemand, op hen na, dat weet. En dus moeten ze zien te overleven tot iemand ze ontdekt en red. Maar zie nog maar eens te overleven op een eiland waar je niets hebt behalve elkaar, een groot oerwoud en de zee om het eiland heen.


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis Tomlinson || Licorne
    - Liam Payne || Fericire
    - Niall Horan || Aquari
    - Harry Styles || quin98
    - Zayn Malik || Appa


    De meiden:
    - Vanity Sinclair || Alecia
    - Savannah Hillary George || Malino
    - Avalon Montõja-Reaser || Limits
    - Phoebe Charley Lore || Paynez
    - Ohndrea “Andie” Dawnson || Rider


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Geslacht:
    Uiterlijk (met foto):
    Innerlijk (liefst zo uitgebreid mogelijk):
    Familie:
    Extra:


    De regels:
    - Geen oneliners. Probeer minimaal 4 regels vol te schrijven.
    - Probeer eens in de 3 dagen te posten. Het is niet erg als het niet lukt, maar wacht ook niet te lang a.u.b.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Geen perfecte personages!
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Naamsveranderingen of lange tijd niet kunnen reageren, graag doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Alleen ik maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie OOC, IC mag het natuurlijk wel.
    - 16+ mag.
    - Het is misschien handig de regels af en toe opnieuw door te lezen, mocht ik wat aanpassen.
    - Als je iets niet snapt, mag je het natuurlijk altijd vragen (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 20:40 ]


    "Family don’t end in blood”

    Rol: Hazzaaa
    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd : 19
    Nationaliteit: Brits
    Geslacht; Mannelijk
    Uiterlijk(met foto):


    Innerlijk (liefst zo uitgebreid mogelijk); Harry is een spontane jongen. Hij is erg sociaal en maakt gauw vrienden. Hij is totaal niet bang met iemand te gaan praten. Dat is ook wel goed want Harry houdt er niet zo van om alleen te zijn. Veder is hij en lieve en vrolijke jongen, maar hij wordt ook heel vaak gezien als player. Zo kan hij zich ook wel gedragen. Hij versiert graag veel meisjes en gebruikt het feit dat hij er goed uitziet. Ondanks dat Harry weet dat die knap is is die niet heel egoïstisch, hij kan af en toe juist wel heel onzeker zijn. Hij kan niet zo goed tegen kritiek en kan er soms best verdrietig van worden. Harry is iemand die graag bij zijn vrienden is en daar veel plezier mee maakt, ook is hij heel erg graag bij zijn familie. Bij zijn vrienden in de buurt is die meestal ook heel erg druk en nog vrolijker dan dat die normaal is. Ondanks dat Harry een enorme flirt is zal hij nooit iemand kwetsen omdat hij zelf ook weet hoe dat voelt en dat nooit iemand anders zou willen laten voelen.
    Familie: Harry zijn familie betekend heel veel voor hem. Hij heeft een goede band met zijn moeder, Anne en zijn zus Gemma. Hij houd heel veel van zijn familie en is graag bij ze, hij is ook beschermend over ze omdat ze echt heel veel voor hem betekenen. Nog steeds vind Harry het moeilijk als hij zijn familie heel lang moet missen en belt dus ook regelmatig als ze op tour zijn of op een ander moment ze een tijdje niet kan zien.
    Extra: /

    Licorne schreef:
    (...)

    Jupp, LPAG komt er zo aan! (;
    Nou, er is een oerwoud op het eiland, dus daar kunnen ze eten plukken/vangen, en water moeten ze dan maar uit de zee halen ofzo. Het is niet heel gezond en misschien worden ze er wel lichtelijk ziekjes van, maar ze overleven er wel mee. Ofzo.


    Je kunt geen zeewater drinken, dat was het probleem. En van alleen kokosmelk en vocht uit vruchten kun je ook niet echt leven. Haha, dat kwam even in me op.


    Reality's overrated.

    Zie je Niall al zitten met een zelfgemaakt hengeltje in de zee voor vissen te vangen?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lake schreef:
    (...)

    Je kunt geen zeewater drinken, dat was het probleem. En van alleen kokosmelk en vocht uit vruchten kun je ook niet echt leven. Haha, dat kwam even in me op.


    Ow, tja.. Misschien dat ze uit het vliegtuig nog wat flesjes water kunnen redden? Maar je kunt zeewater wel drinken toch? Tenminste, je kunt er misschien wel dood aan gaan als je er teveel van drinkt en er niet snel hulp komt, idk. En komt natuurlijk niet heel snel hulp, maar stel nou dat je het niet neemt en je droogt uit, is ook niet zo fijn. Dan heb je helemaal geen overlevingskans meer. Ofzo. Denk ik....


    "Family don’t end in blood”

    Appa schreef:
    Zie je Niall al zitten met een zelfgemaakt hengeltje in de zee voor vissen te vangen?


    Hahaha, dat zie ik nu echt voor me, xd.


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Ow, tja.. Misschien dat ze uit het vliegtuig nog wat flesjes water kunnen redden? Maar je kunt zeewater wel drinken toch? Tenminste, je kunt er misschien wel dood aan gaan als je er teveel van drinkt en er niet snel hulp komt, idk. En komt natuurlijk niet heel snel hulp, maar stel nou dat je het niet neemt en je droogt uit, is ook niet zo fijn. Dan heb je helemaal geen overlevingskans meer. Ofzo. Denk ik....


    Andermans bloed is ook een optie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Licorne schreef:
    (...)

    Ow, tja.. Misschien dat ze uit het vliegtuig nog wat flesjes water kunnen redden? Maar je kunt zeewater wel drinken toch? Tenminste, je kunt er misschien wel dood aan gaan als je er teveel van drinkt en er niet snel hulp komt, idk. En komt natuurlijk niet heel snel hulp, maar stel nou dat je het niet neemt en je droogt uit, is ook niet zo fijn. Dan heb je helemaal geen overlevingskans meer. Ofzo. Denk ik....


    Dan ga je alleen sneller dood, maar je kan het wel verdampen, de damp opvangen en dan drinken. Dan is het namelijk gezuiverd...


    Happy Birthday my Potter!

    Appa schreef:
    (...)

    Andermans bloed is ook een optie.


    Tast je spijsverteringsstelsel aan, waardoor je ook doodgaat. Je kan er maar hele kleine hoeveelheden van drinken zonder dood te gaan. In ieder geval niet genoeg om te overleven. Dan kan je beter urine drinken :')


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Dan ga je alleen sneller dood, maar je kan het wel verdampen, de damp opvangen en dan drinken. Dan is het namelijk gezuiverd...


    Jaa, goed idee! En in het begin kunnen ze idd ook kokosmelk drinken zolang daar nog genoeg van is, want er zijn wel palmbomen.


    "Family don’t end in blood”

    Rider schreef:
    (...)

    Tast je spijsverteringsstelsel aan, waardoor je ook doodgaat. Je kan er maar hele kleine hoeveelheden van drinken zonder dood te gaan. In ieder geval niet genoeg om te overleven. Dan kan je beter urine drinken :')


    Aaah, bah! Maar je hebt wel gelijk. Ik denk dat als je echt wanhopig bent en bijna uitdroogt, je dat wel zou doen.


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Aaah, bah! Maar je hebt wel gelijk. Ik denk dat als je echt wanhopig bent en bijna uitdroogt, je dat wel zou doen.


    Er zijn mensen op de wereld die het standaard doen, omdat het gezond schijnt te zijn. Er zitten een heleboel goede stoffen in die je lichaam de eerste keer nog niet heeft opgenomen, maar het lijkt mij idd pittig smerig :p


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Tast je spijsverteringsstelsel aan, waardoor je ook doodgaat. Je kan er maar hele kleine hoeveelheden van drinken zonder dood te gaan. In ieder geval niet genoeg om te overleven. Dan kan je beter urine drinken :')


    Waarom moet je nou zo realistisch doen?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Waarom moet je nou zo realistisch doen?


    Hahaha xd


    "Family don’t end in blood”

    Awh jammer, er zijn geen rollen meer over ): Als toch nog iemand zich uitschrijft wil ik wel mee doen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Appa schreef:
    (...)

    Waarom moet je nou zo realistisch doen?


    Ghehe (A)


    Happy Birthday my Potter!