• Ja,ik vind van wel. Het is nu al 2 jaar geleden dat Tom kaulitz het franse meisje Perrine in het gezicht sloeg. Maar ik denk wel dat het de band kapot heeft gemaakt. Mijn moeder zegt dat tijden veranderen de fans van toen zijn nu ook een stuk volwassner enzo etc etc. Maar ik denk dat het door dat stalker gedoe komt dat Tokio hotel minder succes kent.

    Wat vind jij?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 15:46 ]

    Nee, dat denk ik niet.
    Het ligt er gewoon aan dat het laatste album tegensloeg bij velen en ze nu al lang zonder iets nieuws komen.


    Let the Night embrace you

    Misschien was het toch wel een beetje een hype.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien was het toch wel een beetje een hype.


    Nee.

    Kanon schreef:
    Nee, dat denk ik niet.
    Het ligt er gewoon aan dat het laatste album tegensloeg bij velen en ze nu al lang zonder iets nieuws komen.


    Food.

    Kanon schreef:
    Nee, dat denk ik niet.
    Het ligt er gewoon aan dat het laatste album tegensloeg bij velen en ze nu al lang zonder iets nieuws komen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Srsly. Ik dacht dat jij gestalkt werd en diegene jouw fietsband had kapot gemaakt o_o

    Ik snapte 't al even niet :Y) But now I do!

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 16:54 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    raplove schreef:
    (...)

    Nee.
    Wel een beetje.


    Life is hard and then we die

    Ik denk dat het meerdere dingen zijn.
    1. ze hebben de fans te lang op het nieuwe album laten wachten
    2. veel fans vonden het album vervolgens niet leuk
    3. qua uiterlijk zijn ze volgens velen een stuk minder aantrekkelijk geworden, vooral bill
    4. de meeste fans van toen zijn inmiddels volwassen geworden, th was toch vooral een tienerband
    5. een heel groot deel van de fans was verliefd op bill, en inmiddels begint hij er toch steeds gay-achtiger uit te zien.

    En ik kan het weten, want ik was zelf een van die fans een aantal jaar geleden.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien was het toch wel een beetje een hype.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Excalibur schreef:
    Srsly. Ik dacht dat jij gestalkt werd en diegene jouw fietsband had kapot gemaakt o_o

    Ik snapte 't al even niet :Y) But now I do!



    hahaha OMB!

    Excalibur schreef:
    Srsly. Ik dacht dat jij gestalkt werd en diegene jouw fietsband had kapot gemaakt o_o

    Ik snapte 't al even niet :Y) But now I do!


    Kill them with kindness.

    Ik ben een outsider.


    No growth of the heart is ever a waste

    De grootste redenen waarom hun succes hier steeds minder is geworden: Ze bleven ontzettend lang in Amerika, deden daar vervolgens dingen die ze hier nog niet gedaan hadden én toen als klap op de vuurpijl was het nieuwe album meer techno dan Rock.

    [Dat denk ik dan toch. Persoonlijk ben ik om die laatste reden afgeknapt met het luisteren van hun muziek.]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 17:16 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nee, helemaal niet zelfs. Als de band al 'Kapot' zou zijn, dan komt het door andere dingen. (pirate) Mensen veranderen gewoon. Fans, die dus afhaken of minder stalkerig en obsessief worden, maar ook bandleden zelf. Van uiterlijk en persoonlijkheid. Het zou wat zijn als iemand altijd hetzelfde blijft, dan leer je ook niet veel in je leven (ner
    d)!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ach, het was gewoon een hype, nu zijn ze niet 'cool' meer. Like, een uitgesproken tokio hotel fan op mijn school, hij heeft amper vrienden, wordt nagekeken en vele lachen hem uit. Gewoon omdat hij een th fan is.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 17:21 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right