• Ik ben al een hele dag aan het wachten maar nog niemand heeft mijn story gelezen. Daarom vraag ik hulp. Heeft er nog iemand een idee om mijn story onder aandacht te brengen. Alleen ik kan hem niet in de Spotlight zetten omdat ik geen credits heb en ik mag er ook geen van mijn ouders. Dus wilt er iemand me helpen op eender welke manier om mensen mijn story te doen lezen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Euuhh nu maak je toch réclamen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Euhm ja een beetje maar ik zoek nog een andere manier

    Credits kopen en dan je story in de spotlights zetten, bij reclameblogs je story dumpen, of bij het Story promoten subforum je story in allerlei topics promoten. Maar onthoud dat lezers niet zomaar uit de lucht komen vallen, je moet er echt moeite in steken.


    Some people are art and do art at the same time

    Dit soort topics hoort bij stories promoten, topic verplaats.
    Na één dag is het normaal dat je nog niet echt lezers hebt.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Dankjewel iedereen ik ga het proberen :) maar ik kan wel geen story in de Spotlight zetten ik mag dat niet van mijn ouders jammer

    Nefretiti schreef:
    Dit soort topics hoort bij stories promoten, topic verplaats.
    Na één dag is het normaal dat je nog niet echt lezers hebt.


    Klopt. En het is misschien een tip om je verhaal in de spotlights te zetten en te promoten in de promotie topics, die ook wel 'stories gezocht' genoemd worden. Ik hoop dat je snel wat lezers mag krijgen. Ik ga het alleen niet lezen, want ik ben niet zo dol op fanfics.


    26 - 02 - '16

    Als het mogelijk is in de Spotlights zetten, en reageren op topics waarin stories gezocht worden. Ik ga het zelf niet lezen, want ik lees geen 1D en ik stoor me eraan dat je geen gebruik maakt van witregels (het is dus één grote homp tekst).


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik lees niet zo graag Fanfics, sorry. Ik heb wel een paar tips om er voor te zorgen dat je wat meer lezers krijgt:
    - 'Ik wil een ijsje,' zegt Jan.
    Je zet een komma, inplaats van een punt. Als het een vraag is, dan mag het wel zo.
    - Het staat wat mooier als je soms een witregel plaatst
    - misschien is het handig als je wat komma's gebruikt, want nu leest het wat ruw.;3
    Deze story is heel handig voor spelling


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."