• Zo'n topic hier deed me weer denken aan Ouran High School Host Club, één van de eerste anime die ik zag en ik vond het zó hilarisch. Seriously.

    Aanschouw:




    Het is allemaal zó overdreven en die personages zijn echt zo super vreemd :Y) Wie heeft het nog meer gekeken of gaat 't nu kijken?
    Spoiler Free Topic.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik!
    Vond het wel leuk alhoewel ik hoopte dat Haruhi zou eindigen met Hikaru. ;^;
    OHHS is ook een van de weinige shoujo anime waarin het hoofdpersonage mij niet irriteerde. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 20:32 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik weet nog dat ik die een hele tijd geleden wilde gaan kijken. Toen zag ik de eerste paar minuten en wilde ik niet meer verder kijken omdat ik dacht dat het echt heel stom zou zijn.
    Toen, een jaar later of zo, ging ik het nog een keer proberen en had ik spijt dat ik het niet eerder had gekeken. Het is echt geniaal. :Y)

    I've watched it, wel een lange tijd geleden en de drama ook, so I don't know everything anymore.
    Sommige stukjes vond ik wel vreemd, though funny at times.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb 't al een hele tijd on-hold staan. :'x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja Ouran high school host club is awesome (: Vooral Haruhi (: Maar voor andere Hilarische anime waar ik echt om moest lachen: Special A , Lovely Complex , K-On!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 9:48 ]


    Kawaii ^w^

    Morticia schreef:
    I've watched it, wel een lange tijd geleden en de drama ook, so I don't know everything anymore.
    Sommige stukjes vond ik wel vreemd, though funny at times.


    It's been 6 years ago for me too :') En ik moest in het begin ook ontzettend wennen aan dat vreemde sfeertje, maar kon er uiteindelijk veel om lachen.

    MenmaxLove schreef:
    Ja Ouran high school host club is awesome (: Vooral Haruhi (: Maar voor andere Hilarische anime waar ik echt om moest lachen: Special A , Lovely Complex , K-On!


    Juah, special-a is ook grappig, al lijken die benen van spaghetti.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ahhh, Ouran High School Host Club is zoooooooo grappig. Goeie ouwe tijd. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |