• Hoi!
    Ik had een vraagje en als je je mening zou willen geven zou dat heel fijn zijn!
    Ik wil een Harry Styles story beginnen en ik vroeg af of het wel een goed idee was.

    Het gaat over een meisje Skyler die een ernstig ongeluk heeft gehad waardoor ze bijna een halfjaar kwijt is.
    In dat halfjaar had ze een vriendje gekregen, Harry, ze vind hem nu alleen arrogant en een zak.
    Hij gaat haar proberen terug te winnen en herinneringen op te halen door middel van plaatsen bezoeken waar ze ooit samen zijn geweest.

    Ik heb de proloog al voor mezelf even geschreven maar ik heb het gevoel dat dit verhaal te voorspelbaar gaat worden.
    Is dit idee een beetje leuk?
    Alvast bedankt (:


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Als jij het wilt schrijven, moet je dat gewoon doen !

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 12:10 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Als ik heel eerlijk moet zijn, klinkt het inderdaad niet echt origineel. (: (Niet gemeen bedoelt.)
    Gooi er misschien een leuke twist in of probeer iets nieuws? Je kunt het altijd uitwerken als je dat zelf wilt. ^^ I'm just giving some advise.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 12:22 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    Als ik heel eerlijk moet zijn, klinkt het inderdaad niet echt origineel. (:(Niet gemeen bedoelt.)
    Gooi er misschien een leuke twist in of probeer iets nieuws? Je kunt het altijd uitwerken als je dat zelf wilt. ^^ I'm just giving some advise.


    26 - 02 - '16

    Javert schreef:
    Als ik heel eerlijk moet zijn, klinkt het inderdaad niet echt origineel. (: (Niet gemeen bedoelt.)
    Gooi er misschien een leuke twist in of probeer iets nieuws? Je kunt het altijd uitwerken als je dat zelf wilt. ^^ I'm just giving some advise.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bedankt ^^
    Ik zal eens kijken of ik er nog een twist in kan vinden ;p


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)