• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I am an idiot, I move.

    After today were done... <3


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Oh wat fijn dat er gastenboeken bestaan, al worden ze niet vaak genoeg gebruikt.

    I look gorgeous.


    Your make-up is terrible

    Ik heb echt vakantie nodig. Ik hou dit niet lang meer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol learning Tagalog is fun.


    No growth of the heart is ever a waste

    This is the most useless thing ever ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I wanna buy new books.



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ga woensdag gewoon naar die Pixar-tentoonstelling in Amsterdam. Kan me niet schelen dat ik alleen moet.


    We need a bigger boat.

    Gobsmacked schreef:
    Ik ga woensdag gewoon naar die Pixar-tentoonstelling in Amsterdam. Kan me niet schelen dat ik alleen moet.


    Ik ga wel mee :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik ga wel mee :Y)


    Serieus? O wauw, dat zou leuk zijn :3


    We need a bigger boat.

    Gobsmacked schreef:
    (...)

    Serieus? O wauw, dat zou leuk zijn :3


    Ik was er ook van plan heen te gaan! Maar ik kan zowel deze week als de hele week erop niet..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik was er ook van plan heen te gaan! Maar ik kan zowel deze week als de hele week erop niet..


    Ooh ;o Dan moeten we even kijken. Vanaf wanneer zou jij in principe kunnen dan? Moeten we anders maar even goed afspreken wanneer ^^.


    We need a bigger boat.

    Gobsmacked schreef:
    (...)

    Ooh ;o Dan moeten we even kijken. Vanaf wanneer zou jij in principe kunnen dan? Moeten we anders maar even goed afspreken wanneer ^^.


    Waar woon je ergens? Want helemaal alleen reizen met mijn richtingsgevoel ik niet zo verstandig :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Waar woon je ergens? Want helemaal alleen reizen met mijn richtingsgevoel ik niet zo verstandig :Y)


    Ik woon in de middle of nowhere, Noord-Limburg. :Y) Reis vanaf Boxmeer met de trein eerst richting Nijmegen, om vanuit daar met de trein via Utrecht naar Amsterdam te komen ^^'


    We need a bigger boat.

    Gobsmacked schreef:
    (...)

    Ik woon in de middle of nowhere, Noord-Limburg. :Y) Reis vanaf Boxmeer met de trein eerst richting Nijmegen, om vanuit daar met de trein via Utrecht naar Amsterdam te komen ^^'


    Tilburg, ik moet via ook via Utrecht. Is het goed als ik kijk of ik een vriendin mee kan ronselen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dames, kan dit in gb/pb? ^^

    OT: Nog zoveel te doen, en zo weinig zin...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.