• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

I am an idiot, I move.

JAZZ. U WORK WITH ME.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ik zie net pas dat àl mijn posters scheef hangen, terwijl ze al zo'n half jaar er op zitten. Hm, binnekort alles er af halen en récht opplakken. That's gonna be a lot of work. (cat)

Ik wil geen proefwerken D:
    Holidays, GIMMEH D:

Deep inside, I've never felt alive

ik ben al sinds deze middag nederlands aan het studeren en nog steeds snap ik niets van de spraakkunst. ik ben lichtjes de moed aan het opgeven :(

ga dan wel over een uurtje verderdoen

Don't cry because it's over, smile because it happened

Tortura schreef:
    JAZZ. U WORK WITH ME.

Ehehehehe, I wanna read it as soon as you're done. Even if it's only to figure out some more of her personality. I already like Jazz I think, but Sho prolly doesn't XD. Hurrr.

No growth of the heart is ever a waste

Hashirama schreef:
    (...)
    Ehehehehe, I wanna read it as soon as you're done. Even if it's only to figure out some more of her personality. I already like Jazz I think, but Sho prolly doesn't XD. Hurrr.

Sho doesn't have really much of a choice when she comes and kicks his ass. :Y). Well, not in the sexy perv-way though. *thoughts wandering*
    Eh, I think I'm gonna write a post that tells more about her past.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Aahh, kom maar niet op een titel.

You are beautiful, you are love.

Folklore schreef:
    Aahh, kom maar niet op een titel.

Guess what? I can help you c: Stuur me alleen een pb met een samenvatting over je story en ik verzin een titel voor je. Of gaat het niet om een story? o.o

Some people are art and do art at the same time

Scorpia schreef:
    (...)
    Guess what? I can help you c: Stuur me alleen een pb met een samenvatting over je story en ik verzin een titel voor je. Of gaat het niet om een story? o.o

Lief van je, maar het is inderdaad geen story! ;p Het is een lang, saai betoog voor school. En m'n vader heeft al iets bedacht, woehoeeh. :Y)

You are beautiful, you are love.

Ugj, wat is dit :c ik voel me ineens helemaal misselijk nadat ik een dejavu had :/

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Maar wanneer dan?

It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

Altijd fijn dat wanneer je nét iets verstuurd hebt, je de spelligsfouten pas ziet. (cat)

Oh, dit ging zo geweldig! Imma freaking runner!

Your make-up is terrible

Leed-ver-maak.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ik heb zo'n om verder te schrijven aan mijn verhaal, maar dan moet mijn laptop ook mee werken! :')

Don't walk. Run, you sheep, run.