• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I am an idiot, I move.

    Weekend.
    Nog twee moeilijke proefwerken (Scheikunde en biologie) en dan hoop ik dat ik over ben.
    Ik kijk iets te vaak op mijn magister en de twee cijfers die ik tot nu toe terug heb zijn allebei niet heel goed, een 3.2 en 5.5. Fuck :'D

    Ugh, waarom moet ik per se een presentatie geven? My presentation really sucks.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 16:52 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Scorpia schreef:
    (...)
    En eh, weet je zeker dat er niks gaat gebeuren in die zaal? ^^


    No worries, ik ben een kei als het gaat om jongens afstoten! Haha.


    i put the fun in funeral

    Met hakken over de sloot door naar 4VWO! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fuuuuuck, ik sta nét geen 7 meer voor aardrijkskunde, en nu kan ik nog blijven zitten D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pfff. 2 onvoldoendes, en zit midden in mijn pww, dus er kan nog van alles misgaan : ( of goed gaan : )


    I'm scared you'll forget about me ~ John Mayer

    Tijd gaat altijd zó snel aan het eind van het schooljaar. Sowieso, dit jaar ging voor mij super snel... Ben ik de enige die altijd heel melodramatisch wordt vlak voor de zomervakantie? ;-;


    i put the fun in funeral

    Scorpia schreef:
    (...)
    Juist, want ze komen niet zomaar uit de lucht vallen. En aan je naam is al te zien waar je story over gaat.


    Dat vind ik geen nette opmerking.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Dat vind ik geen nette opmerking.

    Hoezo niet? Abo's komen inderdaad niet zomaar uit de lucht vallen, daarvoor moet je moeite doen en als je naam iets met 1D erin heeft is de kans heel groot dat de story waarover ze het heeft ook over 1D gaat. Ze valt haar, in my opinion, niet aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vinter schreef:
    (...)

    No worries, ik ben een kei als het gaat om jongens afstoten! Haha.

    Ik hoop het (:


    Some people are art and do art at the same time

    Vinter schreef:
    Tijd gaat altijd zó snel aan het eind van het schooljaar. Sowieso, dit jaar ging voor mij super snel... Ben ik de enige die altijd heel melodramatisch wordt vlak voor de zomervakantie? ;-;


    Nop. Ik zit constant te denken: de laatste keer deze les, de laatste keer dit lokaal, de laatste keer deze leerkracht...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Nop. Ik zit constant te denken: de laatste keer deze les, de laatste keer dit lokaal, de laatste keer deze leerkracht...

    "Misschien heb ik deze docent hierna nooit meer... en hij legt nou juist zo goed uit! Wat een verschrikkelijk verlies!" Zo gaat het er bij mij aan toe. :'D

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 18:00 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    "Misschien heb ik deze docent hierna nooit meer... en hij legt nou juist zo goed uit! Wat een verschrikkelijk verlies!" Zo gaat het er bij mij aan toe. :'D


    'Deze mensen zijn geslaagd voor hun examens, right? Oh my, ik ken ze niet, maar de kans is groot dat ik ze nooit van mijn leven meer zie!'


    i put the fun in funeral

    Volgens mij heb ik wat inspiratie gevonden voor de schrijfwedstrijd. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    godzijdank 2 van mijn beste vriendinnen worden eindelijk geholpen aan hun probleem. Ik ben zo trots op hun en mezelf & m'n andere vriendinnen en dat we zo sterk zijn gebleven. (:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 18:44 ]


    I know there's sunshine behind that rain, I know there's good times behind that pain