Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Is er soms een revolutie aan de hand waar ik niets vanaf weet?
Ik zie plotseling geen eens meer één richting verhalen in de top staan.
Beginnen de één richting-fans lui te worden?
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.
Destined schreef:
Is er soms een revolutie aan de hand waar ik niets vanaf weet?
Ik zie plotseling geen eens meer één richting verhalen in de top staan.
Beginnen de één richting-fans lui te worden?
Eigenlijk zit je er niet ver naast. Men heeft besloten met een grote groep OP-stories te bombarderen met kudo's om ze in de top te krijgen.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Wiarda schreef:
(...)
Eigenlijk zit je er niet ver naast. Men heeft besloten met een grote groep OP-stories te bombarderen met kudo's om ze in de top te krijgen.
Hoewel het eigenlijk tegen de regels is, maar de mods houden zich liever met andere zaken bezig.
Wiarda schreef:
(...)
Aahh en terecht
Revolution!
Gaan we daarna ook nog één richting onthoofden of op z'n minst ophangen of zit dat er niet in?
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.