• Heyy :3

    De afgelopen week heb ik goed na lopen denken over een concept voor een story. Het is nu bijna af, maar ik mis mijn karakters nog.
    Ik heb hier op Quizlet ooit een soort lijstje voorbij zien komen waar allemaal dingen op stonden voor het bedenken van je karakter. Maar ik kan hem nergens meer vinden :c
    Hopelijk weet iemand hier ongeveer waar ik het over heb, en weet diegene toevallig ook waar ik zoiets kan vinden.

    Alvast bedankt! :3



    If you helped me, take a cookie. :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    In de beginpost van het topic van Story of the year staat een link naar een story waar je dat soort dingen kan vinden. ;3


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    In de beginpost van het topic van Story of the year staat een link naar een story waar je dat soort dingen kan vinden. ;3


    Dankjewel! x


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik gebruik altijd deze, ik weet niet of dat degene is die je zoekt? Het is wel extreem uitgebreid, maar des te meer diepgang krijgt je karakter!


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Ik gebruik altijd deze, ik weet niet of dat degene is die je zoekt? Het is wel extreem uitgebreid, maar des te meer diepgang krijgt je karakter!

    Wauw, erg handig indeed! Even een stiekeme mt berichtje, hehe :x

    Sorry, mijn comment is onzinnig hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Meraki schreef:
    Ik gebruik altijd deze, ik weet niet of dat degene is die je zoekt? Het is wel extreem uitgebreid, maar des te meer diepgang krijgt je karakter!


    Woah, die is uitgebruid :o Ik heb het lijstje gebruikt waar Needles het over had, maar ik ga deze zeker bewaren! Hartstikke bedankt :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Geen probleem! ^^


    everything, in time

    Herakles schreef:
    (...)
    Wauw, erg handig indeed! Even een stiekeme mt berichtje, hehe :x

    Sorry, mijn comment is onzinnig hehe.


    16 - 09 - '17