• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Amphitryon
    ~ Harry Edward Styles || Thysia
    ~ Liam James Payne || Licorne
    ~ Niall James Horan || Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || After
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Aquari
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Paynez
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Sorrysorrysorrysorrysorrysorry dat ik al heel lang niet meer heb gereageerd! Dat komt deels doordat ik het echt heel druk had met school en deels doordat Scairp niet reageerde. Ik weet nou niet of er al een vervanger is, maar als die er is zal ik weer wat meer gaan reageren!
    Btw, MyGlasses --> Backpack]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mia Blossom.
    Ik kijk ietwat awkward toe hoe Liam zijn opdracht voltooid. Ik slik even en zie Liams ogen al twinkelend richting mij glijden. Ik wist dat hij wraak wilde nemen, ditmaal via mij. "Mia. Truth or dare?" Ik beet op mijn lip. "Het zit niet in mij om het mietje uit te hangen. Al ben ik wel redelijk bang voor je opdracht. Dare."

    Ik kan niet zien hoe lang, mobielpost.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne.
    Ik begin breed te grijnzen als Mia voor Dare kiest.
    'Mia, blinddoek Dawn en bind haar handen achter haar rug. Daarna moet je haar 'verwennen', je ziet maar hoe je het doet. Alles is toegestaan, maar ik wil dat ze klaarkomt' zei ik en verbreedde mijn grijns nog meer, voor zover dat mogelijk was. Ik wierp een verontschuldigende blik naar Mia en een triomfantelijke naar Dawn.
    Dit had ze kunnen verwachten, na de opdracht die ze mij gaf.
    Ik ging wat verzitten en keek alvast geamuseerd toe.


    "Family don’t end in blood”

    Mia Blossom.
    "Mia, blinddoek Dawn en bind haar handen achter haar rug. Daarna moet je haar 'verwennen'. je ziet maar hoe je het doet. Alles is toegestaan, maar ik wil dat ze klaarkomt. Daarna wierp hij me een verontschuldigende blik toe, die ik beantwoordde met eentje van ongeloof. "En hoezo pak je daar Dawn mee? Zij kan lekker verwend worden, mag ik haar af gaan lebberen. En wat haalt Dawn daar voor straf uit?" zei ik, lichtelijk protesterend.

    [Sorry dat het steeds zo kort is.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne.
    'En hoezo pak je daar Dawn mee? Zij kan lekker verwend worden, mag ik haar af gaan lebberen. En wat haalt Dawn daar voor straf uit?' zei Mia licht protesterend.
    'Dezelfde straf als Harry eruit haalde toen ik bij hem voor een boner moest zorgen,' zeg ik glimlachend. 'Trouwens, ik weet niet of Dawn het wel zo fijn vindt, als het door een ander meisje gedaan wordt. Net als jij het onprettig vond toen Dawn slagroom van je lichaam moest likken.'
    Ik snap wel dat Mia niet heel blij is met de opdracht, maar zulke dingen kun je verwachten als je Truth or Dare speelt. Helemaal als ik meedoe.

    [Maakt niet uit.]


    "Family don’t end in blood”

    Mia Blossom.
    Ik haalde mijn schouders op. Dan ging ik hem ook echt versteld doen staan. Ik haalde uit de keuken twee theedoeken, wat het beste was wat ik kon vinden. Een bond ik voorzichtig voor Dawns ogen, en met de andere maakte ik haar handen vast. Ik moest zeggen dat ik van de andere opdrachten ongemerkt nat was geworden. En aangezien Harry nog steeds mijn slipje had, zou ik hem daarvoor betaald zetten. En Liam voor die opdracht. "Wacht even." Fluisterde ik in Dawn's oor. Ik was van plan op de jongens nog een boner te geven. Ik zou ze helemaal opgeilen, als straf voor hun daden. Voor hun ogen ontdeed ik me van mijn kleding, tergend langzaam. Toen ik als laatste mijn BH op de grond liet vallen, liep ik naar Dawn. Ik sprijdde haar benen, om eers voorszichtig met mijn vingers over de stof te glijden van haar slip. Dan trek ik deze in een keer naar beneden, zet mijn verstand op nul en laat mijn tong over haar clitoris glijden. Steeds sneller en sneller, terwijl ik voor de jongens fake alsof ik het heerlijk vind. Al snapt Dawn natuurlijk wel als meiden onder elkaar dat we hun nu tot het uiterste moeten kwellen.

    Jaja, Mia pakt hem gewoon terug ;]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics, ik mocht het laatste meisje hebben van After]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    "Mia, blinddoek Dawn en bind haar handen achter haar rug. Daarna moet je haar 'verwennen'. je ziet maar hoe je het doet. Alles is toegestaan, maar ik wil dat ze klaarkomt," zegt Liam als Mia voor Dare heeft gekozen.
    Ik werp Liam een boze blik toe. Dit gaat nog eens raar worden. Heel raar.
    "En hoezo pak je daar Dawn mee? Zij kan lekker verwend worden, mag ik haar af gaan lebberen. En wat haalt Dawn daar voor straf uit?" zegt Mia.
    "Dezelfde straf als Harry eruit haalde toen ik bij hem voor een boner moest zorgen, ik weet niet of Dawn het wel zo fijn vindt, als het door een ander meisje gedaan wordt. Net als jij het onprettig vond toen Dawn slagroom van je lichaam moest likken."
    Liam heeft helemaal gelijk, ik vind dit nu al onprettig. Mia haalt haar schouders op en bind me vast, ook bedekt ze mijn ogen. Al snel glijd ze met haar tong over mijn clitoris. Een zachte kreun verlaat mijn mond. Maar ik kom niet tot mijn orgasme. Het is toch wel heel anders als een meisje je zo aanraakt.

    [Sorry, snel afgeschreven.]


    Reality's overrated.

    [Harry of Liam daar op reageren?
    Das wel grappig.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    [Harry of Liam daar op reageren?
    Das wel grappig.]


    [Is goed.]


    "Family don’t end in blood”

    After schreef:
    [Harry of Liam daar op reageren?
    Das wel grappig.]


    [Mia?]


    Reality's overrated.

    [Limits -> Thysia.]

    Liam James Payne.
    Ik zag nog hoe Dawn me een boze blik toewierp en grijnsde. Mia haalde haar schouders op en liep naar de keuken. Ze kwam even later weer terug met twee theedoeken. Ze bond er een voor Dawn's ogen en met de ander maakte ze haar handen vast.
    Ik zag hoe ze iets in Dawn's oor fluisterde, maar kon niet horen wat. Ze begon zich tergend langzaam te ontdoen van haar kleren.
    Damn, hier had ze me. Ik voelde hoe de bobbel in mijn boxer begon te groeien. Als laatste laat ze haar BH op de grond vallen. Daarna loopt ze naar Dawn en spreidde Dawn's benen. Ze liet haar vingers even over de stof van Dawn's slipje gaan en trok deze daarna uit. Ze brengt haar hoofd dichter naar Dawn's 'plekje' tussen haar benen, waardoor ik niet precies meer kan zien wat ze doet, maar wat ik wel kan raden. Het lijkt alsof ze het lekker vind, maar waarschijnlijk faket ze dat maar. Maar ze kwelt me er wel mee, mijn erectie blijft groeien.


    "Family don’t end in blood”

    Mia Blossom.
    Ik hoor Dawn zachtjes kreunen, maar weet dat het moeilijker is. Ik blijf tenslotte een meisje. Dan bedenk ik me ineens iets. Ik probeerde me te herrinneren hoe Harry het bij mij had gedaan in de auto, wat niet zo moeilijk was aangezien het minder dan een uur geleden is. Ik boots zo goed mogelijk zijn bewegingen na. Meisjes deden het natuurlijk anders dan jongens. Ook stop ik er nu twee vingers bij, aangezien ze er toch wel nat van was geworden. Omdat ik nog een hand over had begon deze haar borsten te masseren. Ik voelde me nu verschrikkelijk vies. Ik had niks tegen lesbies, totaal niet, maar zelf was ik toch echt hetero. Vanuit mijn ooghoek zag ik Liam en Harry hongerig toekijken, beide met een flinke bobbel in hun broek.

    [BahBahBahBahBahBah.

    Zou een van jullie trouwens het nieuwe topic willen openen? Post die dan hieronder maar.]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Topic 02.

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:53 ]


    Reality's overrated.