• © JJHamblett & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JJHamblett openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JJHamblett

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Chocolet

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JJHamblett

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Chocolet

    Hermelien Griffel - Sempra

    Invullen

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd:
    Toverstok:
    Huisdier:
    Afdeling:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 14:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    IsA20 schreef:
    Mag ik anders de laatste Onbekende Jongen?


    Natuurlijk, ik zet je erbij


    Happy Birthday my Potter!

    [K reageer nu ff nie vanavond dan want dr is iets gebeurd.Mijn broer moest voetballen en mn ouders gingen mee.Mn moeder belde,net.Een jongen van de tegen partij is neer geschop door iemand van ons team.Gelukkig is dr niks met mn broer.Maar die jongen die is neer geschopt,voor hem is een trauma heli gekomen.Er is ook politie en ambulance.Dus ik ben gewoon echt bang.Geen idee waarom maar het is gewoon raar,dat iemand uit je dorp dat heeft bezorgd.Een trauma heli]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    [K reageer nu ff nie vanavond dan want dr is iets gebeurd.Mijn broer moest voetballen en mn ouders gingen mee.Mn moeder belde,net.Een jongen van de tegen partij is neer geschop door iemand van ons team.Gelukkig is dr niks met mn broer.Maar die jongen die is neer geschopt,voor hem is een trauma heli gekomen.Er is ook politie en ambulance.Dus ik ben gewoon echt bang.Geen idee waarom maar het is gewoon raar,dat iemand uit je dorp dat heeft bezorgd.Een trauma heli]


    Ja, ik las het in de andere RPG waar jij ook aan meedoet. Ugh, ik haat voetbal geweld. Mijn vriend is like drie keer tegen zijn hoofd geschopt een tijdje terug. Hij had een freaking schedelkneuzing -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ja, ik las het in de andere RPG waar jij ook aan meedoet. Ugh, ik haat voetbal geweld. Mijn vriend is like drie keer tegen zijn hoofd geschopt een tijdje terug. Hij had een freaking schedelkneuzing -_-


    [Hopelijk is t nie erg da k nie reageer.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    [Hopelijk is t nie erg da k nie reageer.]


    Nee hoor, neem je tijd. Iedereen heeft wel eens een reden waarom hij/zij even niet reageert. Het is fijn dat je het meldt c:


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Jason Rick Broock
    leeftijd: 15 jaar
    geslacht: mannelijk
    Tijd: oude Tijd
    Afdeling: Zwadderich
    Toverstok: 27,5 cm lang, flexibel, esdoornhout, kern eenhoornhaar
    Huisdier: Een grote zwarte kat genaamd Sinistra



    uiterlijk:



    Hij is 1,79m lang en heeft zwart haar en blauwe ogen.

    Innerlijk: Jason heeft op alles wel wat te zeggen en houdt wel van een lolletje. Hij is niet zo erg bezig met school en is aanvoerder van het zwerkbalteam en de zoeker.
    Hij heeft geen hekel aan dreuzels, maar vind wel dat tovenaars boven hen staan. Jason heeft een hekel aan regels en komt daardoor ook geregeld in de problemen. Hij kan ook heel opvliegend zijn. Jason heeft een hekel aan Giffoendors en vooral aan James Potter en Sirius Zwarts.

    Extra: Jason is een volbloedtovenaar. Hij is wees en woont bij zijn (niet verschrikkelijke) oom en tante en heeft zijn ouders nooit gekend. Hij heeft geen litteken op zijn hoofd of iets dergelijks.
    Hij heeft ook een eeneiige tweelingbroer genaamd Jay

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 13:06 ]


    -

    Lol, die kat heet hetzelfde als lerares astronomie :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb de rol ingevuld, maar de naam staat nog niet bovenaan bij de personages :(


    -

    IsA20 schreef:
    Ik heb de rol ingevuld, maar de naam staat nog niet bovenaan bij de personages :(


    Sorry, zat eerst op mijn mobiel en daar gaat dat wat moeilijk. Pas het nu aan c;


    Happy Birthday my Potter!

    Jee:):):)


    -

    Btw LOGAN LERMAN :9~


    Happy Birthday my Potter!

    IsA20 schreef:
    Naam: Jason Rick Broock
    leeftijd: 15 jaar
    geslacht: mannelijk
    Tijd: oude Tijd
    Afdeling: Zwadderich
    Toverstok: 27,5 cm lang, flexibel, esdoornhout, kern eenhoornhaar
    Huisdier: Een grote zwarte kat genaamd Sinistra



    uiterlijk:



    Hij is 1,79m lang en heeft zwart haar en blauwe ogen.

    Innerlijk: Jason heeft op alles wel wat te zeggen en houdt wel van een lolletje. Hij is niet zo erg bezig met school en is aanvoerder van het zwerkbalteam en de zoeker.
    Hij heeft geen hekel aan dreuzels, maar vind wel dat tovenaars boven hen staan. Jason heeft een hekel aan Giffoendors en vooral aan James Potter en Sirius Zwarts.

    Extra: Jason is een volbloedtovenaar. Hij is wees en woont bij zijn (niet verschrikkelijke) oom en tante en heeft zijn ouders nooit gekend. Hij heeft geen litteken op zijn hoofd of iets dergelijks.


    Excuse moi? Een hekel aan Sirius??? Jij krijgt nog wat te verduren op school.:Y) *In real life vooral. Wacht maar tot maandag op school. Mwahahaha*


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Jay Dave Broock
    Leeftijd: 15 jaar.
    Geslacht: Mannelijk
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd: Oude tijd.
    Toverstok: 28 cm lang, flexibel, drakenbloed.
    Huisdier: Uil, Merable


    Afdeling: Zwadderich
    Uiterlijk:


    Jay heeft zwart haar en blauwe ogen.
    Hij houdt niet van de schooluniform van Zweinstein, en is dan ook blij als hij het uniform niet aanhoeft.
    Jay draagt schoenen die hem lekker zitten, maar die hem ook wel goed staan.
    Innerlijk: Jay is eigenlijk altijd wel in voor een grap en heeft op alles wel iets terug te zeggen. Hij is net zoals zijn tweelingbroer.
    Jay heeft een hekel aan Griffoendor, maar ook aan Sneep. Er is gewoon iets aan Sneep wat hij niet mag.
    Jay doet het eigenlijk altijd wel goed bij de meiden, in dat opzicht lijkt hij nogal op Sirius. Alleen heeft hij niet om de week een nieuw meisje, wat Sirius zowat altijd wel heeft.
    Hij is ondanks alles wat hij uithaalt toch wel slim. Zijn favoriete vak is Verweer tegen Zwarte Kunsten.
    Jay houdt van zijn uil, en was nogal onthutst toen hij zag dat zijn tweelingbroer een kat nam. Maar zijn uil en de kat van Jason kunnen het goed met elkaar vinden.
    Jay zou niet weten wat hij met zijn leven aan moet als Jason dood gaat. Jason is echt alles voor hem, en hij zou door vuur gaan om hem te beschermen.
    Hij is wees, en weet niet wie zijn ouders waren. Samen met Jason woont hij bij zijn oom en tante.
    Iedereen haalt Jay en Jason door elkaar, niemand weet ooit wie wie is. En dat vinden ze heel grappig.
    Extra: Hij heeft een eeneiige tweelingbroer, Jason Rick Broock

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 20:32 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @Rider; Is mijn personage goed?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    @Rider; Is mijn personage goed?


    Als je klaar bent met invullen: ja


    Happy Birthday my Potter!