• Mijn vriendje is bijna jarig... (maandag) en ik vroeg me af. Wat hebben jullie voor je vriendje gekocht? Of wou zou je voor je vriendje kopen?
    Hij wordt 16...

    Ik weet namelijk niks...


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Je kunt altijd nog aan hem vragen wat hij denkt dat je voor hem gekocht hebt. Dan noemt hij een lijstje op met wat hij hoopt, lijkt mij dan tenminste. En dan kun je uit dat lijstje wat hij opnoemt iets uitkiezen. :Y)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 16:03 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Een horloge.


    Your make-up is terrible

    Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee . Misschien, als hij daarvan houdt , kun je een game kopen ?


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Games, eten uh...ik ken zijn interesses niet.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb toen een stoere armband gekocht voor hem (:
    Wist ook niet wat hij wou hebben, maar een armband vind ik wel een mooi gebaar. Iets wat hij altijd draagt en toch van zijn meisje gekregen heeft. En hij vond hem ook nog super awesome ook dus ^^ Misschien een tip, haha.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Een auto :O


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik had een buideltje met een edelsteen gekocht die gekoppeld was aan z'n sterrenbeeld, aangezien we ons daar beide mee bezig houden. En een Beschermengel sleutelhanger. En deze zomer wilde hij een tattoo laten zetten van m'n naam, dus dat wordt z'n verjaardag cadeau..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ik had een buideltje met een edelsteen gekocht die gekoppeld was aan z'n sterrenbeeld, aangezien we ons daar beide mee bezig houden. En een Beschermengel sleutelhanger. En deze zomer wilde hij een tattoo laten zetten van m'n naam, dus dat wordt z'n verjaardag cadeau..

    Hij wil een tattoo van jouw naam? ;x Bedoel dit niet aanvallend of verkeerd maar is dat wel zo slim? Ik bedoel, wie weet wat er ooit nog gaat gebeuren tussen jullie in de toekomst en jullie groeien uitelkaar of iets in die buurt, dan loopt hij nog steeds met jouw naam op zijn lichaam ;o Ik zelf vind dat echt een heel dom idee. Het is wel lief dat hij zoveel van je houd en dat wil, maar blijf wel even realistisch en denk goed na of je dat wel wil. Zelfs als mijn vriend dat zou willen had ik daar niet mee ingestemd omdat je gewoon nooit weet wat de toekomst brengt ook al ben je er nu zo zeker van dat jullie voor altijd bij elkaar blijven. ;x
    Zoals ik al zei, ik bedoel dit niet verkeerd of aanvallend, maar wou er wel even op reageren ;')


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    xREDEMPTION schreef:
    (...)
    Hij wil een tattoo van jouw naam? ;x Bedoel dit niet aanvallend of verkeerd maar is dat wel zo slim? Ik bedoel, wie weet wat er ooit nog gaat gebeuren tussen jullie in de toekomst en jullie groeien uitelkaar of iets in die buurt, dan loopt hij nog steeds met jouw naam op zijn lichaam ;o Ik zelf vind dat echt een heel dom idee. Het is wel lief dat hij zoveel van je houd en dat wil, maar blijf wel even realistisch en denk goed na of je dat wel wil. Zelfs als mijn vriend dat zou willen had ik daar niet mee ingestemd omdat je gewoon nooit weet wat de toekomst brengt ook al ben je er nu zo zeker van dat jullie voor altijd bij elkaar blijven. ;x
    Zoals ik al zei, ik bedoel dit niet verkeerd of aanvallend, maar wou er wel even op reageren ;')


    We gaan trouwen en samenwonen, dus uit elkaar groeien zou wel heel wat jaren duren. :') En tja, het is zijn keuze, hij kwam ermee. Bovendien, zelfs als we uiteindelijk uit elkaar zouden gaan/scheiden/whatever, we zijn wel elkaar's eerste en grote liefde. We hebben elkaar veranderd, en zelfs als we niet samen oud zouden worden, heeft het toch een grote betekenis voor ons.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    We gaan trouwen en samenwonen, dus uit elkaar groeien zou wel heel wat jaren duren. :') En tja, het is zijn keuze, hij kwam ermee. Bovendien, zelfs als we uiteindelijk uit elkaar zouden gaan/scheiden/whatever, we zijn wel elkaar's eerste en grote liefde. We hebben elkaar veranderd, en zelfs als we niet samen oud zouden worden, heeft het toch een grote betekenis voor ons.


    Niet gemeen of verkeerd bedoelt, maar is 17 niet een beetje jong om te gaan trouwen en samenwonen? Het kan zijn dat jullie het heel goed hebben geregeld en het voor jullie het best is om dat te doen, maar toch heb ik zo mijn twijfels hierover. Nogmaals dit is niet aanvallend bedoelt of zoiets, ik gun jullie echt alle geluk van de wereld, maar soms gaan dingen wat te snel en moet je wat langer stilstaan om een juiste beslissing te nemen over dingen. Gewoon mijn bescheiden mening erover.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    En dan te bedenken dat het over een cadeautje ging voor het vriendje van de topicmaakster en niet over de toekomstplannen van Requille.

    Ik heb geen vriendje, maar oké, dan nog kan ik wel cadeautjes bedenken. Ik denk dat een fotolijstje met een foto van jullie best afgezaagd zou zijn, maar het is in ieder geval een leuk bij-dingetje, dus niet je hoofdcadeautje. Ik heb geen idee waar hij van houdt, maar misschien is er een dvd die hij al een tijd wil hebben, een game, hebbedingetje, wat dan ook?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    16? -wbw-


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik had ooit een paar cd's gebrand met muziek die hij leuk vond.
    Lekker cliché maar hij was er wel blij mee ;3


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Alcohol!


    No growth of the heart is ever a waste

    Destined schreef:
    (...)

    Niet gemeen of verkeerd bedoelt, maar is 17 niet een beetje jong om te gaan trouwen en samenwonen? Het kan zijn dat jullie het heel goed hebben geregeld en het voor jullie het best is om dat te doen, maar toch heb ik zo mijn twijfels hierover. Nogmaals dit is niet aanvallend bedoelt of zoiets, ik gun jullie echt alle geluk van de wereld, maar soms gaan dingen wat te snel en moet je wat langer stilstaan om een juiste beslissing te nemen over dingen. Gewoon mijn bescheiden mening erover.


    Ten eerste, het is een lange afstandsrelatie, dus daardoor worden opties nogal aan de magere kant. Hij wilde met me trouwen, ondanks hij het eigenlijk had afgezworen, over 2 maanden ben ik meerderjarig waardoor er sowieso vele veranderingen gaan komen. Deze opleiding ging ik sowieso niet afmaken op deze school waar ik nu zit en was eigenlijk een tussenjaar, en ik wilde niet weer naar een school gaan en het vervolgens niet afmaken. Dus de keuzes waren: Of nu, of pas over 4 jaar. Bovendien heeft hij amper mogelijkheden als hij naar Nederland komt, dus om in Berlijn te blijven is de betere optie voor hem. Ja, ik ben aan de jonge kant, maar het is niet onmogelijk. Dit idee is in November al omhoog gekomen, en veel tijd is er niet.

    +
    Jaimes schreef:
    En dan te bedenken dat het over een cadeautje ging voor het vriendje van de topicmaakster en niet over de toekomstplannen van Requille.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''