• © JJHamblett & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JJHamblett openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JJHamblett

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Chocolet

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JJHamblett

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Chocolet

    Hermelien Griffel - Sempra

    Invullen

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd:
    Toverstok:
    Huisdier:
    Afdeling:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 14:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zou ik Sinistra anders wappen? Miss wilt zij meedoen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    eigenlijk zou ik Tops wel willen, maar ik weet niet of dat kan, want Tops is wel een stuk jonger...

    Oh, en laat je alsjeblieft niet misleiden door het aan posts dat ik heb geen, maar ik heb hiervoor een account gehad, maar dat heb ik een lange tijd geleden verwijderd omdat ik hier nooit meer kwam en omdat er allerlei oude dingen opstonden. Ik heb wel aardig wat ervaring met het RPG'en, ook op andere sites


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Silversnow schreef:
    eigenlijk zou ik Tops wel willen, maar ik weet niet of dat kan, want Tops is wel een stuk jonger...

    Oh, en laat je alsjeblieft niet misleiden door het aan posts dat ik heb geen, maar ik heb hiervoor een account gehad, maar dat heb ik een lange tijd geleden verwijderd omdat ik hier nooit meer kwam en omdat er allerlei oude dingen opstonden. Ik heb wel aardig wat ervaring met het RPG'en, ook op andere sites


    Tops kan niet, want de zusjes Black zitten nog op school, dus ook haar moeder.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Tops kan niet, want de zusjes Black zitten nog op school, dus ook haar moeder.


    Ja, dat dacht ik al wel... Jammer


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    JJHamblett schreef:
    Zou ik Sinistra anders wappen? Miss wilt zij meedoen.


    Kan je doen, ja c:


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik Remus? :)


    -

    IsA20 schreef:
    Mag ik Remus? :)


    Just to check, heb je wel eens eerder meegedaan aan een RPG?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Just to check, heb je wel eens eerder meegedaan aan een RPG?


    Ik kan haar wel helpen, dan lukt het wel toch?
    En het zal haar makkelijk lukken 4 regels te halen.

    Btw, mag ik Sirius? Lijkt me echt een leuke RPG!!!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 20:32 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Gggrrrr ... !! Heel mijn laptop doorgezocht naar mijn Severus rol die ik hier voor al eerder gemaakt had (als het goed is XD) kan hem niet vinden.... ):
    Dus moet ik hem maar weer overnieuw in elkaar flansen... tenzij ik hem toch nog ergens op kan rakelen...


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Gggrrrr ... !! Heel mijn laptop doorgezocht naar mijn Severus rol die ik hier voor al eerder gemaakt had (als het goed is XD) kan hem niet vinden.... ):
    Dus moet ik hem maar weer overnieuw in elkaar flansen... tenzij ik hem toch nog ergens op kan rakelen...


    Dat is echt irritant.... *Leeft met je mee.*
    Khoop dat je hem nog kan vinden.(:

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 20:48 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    DreamerN schreef:
    Gggrrrr ... !! Heel mijn laptop doorgezocht naar mijn Severus rol die ik hier voor al eerder gemaakt had (als het goed is XD) kan hem niet vinden.... ):
    Dus moet ik hem maar weer overnieuw in elkaar flansen... tenzij ik hem toch nog ergens op kan rakelen...


    De kan ook die van het vorige topic gebruiken ^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Sirius Zwarts
    Leeftijd: 15
    Geslacht: Mannelijk
    Jaar: 5de
    Toverstok: Zijn toverstok is van onbekende hout -en kern van materialen, maar is 34,4 cm lang.
    Huisdier: Uil


    Zijn uil is helemaal zwart, en heel klein. Zijn uil heeft de neiging om iemand te bijten.
    Afdeling: Griffoendor
    Uiterlijk:



    Sirius heeft krullend schouderlang haar dat bruin is. Zijn oogkleur is grijs. Hij draagt kleren die hem goed zitten, maar ook wel hip zijn.
    Als hij lacht, krijgt hij glinsteringen in zijn ogen.
    Innerlijk: Sirius is aardig, maar kan ook sarcastische opmerkingen maken. Hij is wel grappig, en houdt ervan om lol te trappen. Hij breekt vaak de regels, samen met zijn beste vrienden.
    Hij zit in een andere afdeling dan de rest van zijn familie heeft gezeten, en daar is zijn familie niet blij mee.
    Sirius zie je bijna altijd met een glimlach op zijn gezicht, maar hij kan ook wel serieus zijn. Als hij diep nadenkt fronst hij een beetje en bijt op zijn lip.
    Hij heeft vaak een grote mond, maar hij weet wanneer hij te ver gaat. Hij neemt het altijd op voor zijn vrienden, en hij kan Sneep niet uitstaan.
    Extra: Hij is een faunaat, maar hij is niet geregistreerd. Hij kan in een grote zwarte hond veranderen.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 20:17 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oeh, dit lijkt me wel leuk. :3

    Naam: Rosanne Shinerwood.
    Leeftijd: 15.
    Geslacht: Vrouwlijk.
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd: Oude tijd.
    Toverstok: Taxus, Drakenbloed, 25 cm, licht buigzaam.
    Huisdier: Een witte uil met bruine strepen rond de nek en over zijn kop.


    Afdeling: Zwadderich, dit komt deels omdat ze volbloed is.
    Uiterlijk: Rosanne heeft dik, krullend bruin haar dat net over haar schouders komt. Ze is licht getint en heeft diep bruine ogen.



    Innerlijk: Rosanne was altijd geïnteresseerd in duistere magië en meestal vraagt ze aan een leraar, die er iets van weet, om informatie. Meestal komt Rosanne aardig over maar op verkeerde momenten kan je haar beter met rust laten. Vaak straalt ze arrogantie en zelfverzekerheid uit, maar eigenlijk is ze dat niet.
    Soms kan Rosanne ook jaloers zijn, op de Marauders bijvoorbeeld, wegens hun goede vriendschap. Iets wat bij Rosanne niet veel voorkomt.


    Extra: -

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 23:50 ]

    Oké, ik wil dat de "onervaren" RPGers alles even heel duidelijk op een rijtje vormen:

    -Mary Sue's of Gary Stu's zijn ten strengste verboden!
    -Je mag nooit het personage van een ander bespelen
    -Powerplay is verboden
    -Verwond nooit het personage van een ander, zonder dit eerst te overleggen
    -Houd het realistisch (HP-realistisch in dit geval, maar bedenk dat ook in de HP-wereld niet alles mogelijk is)
    -Speel gewoon gezellig samen
    -Wanneer je moeite hebt met vier of meer regels: Beschrijf gedachten (mensen denken vaak veel meer dan ze zeggen), beschrijf omgeving, beschrijf hoe je personage de acties van je tegenspeler opvat, etc. Vier regels is zeker niet veel. Hier moet je je dan ook echt aan houden

    Merk ik dat er mensen toch niet "goeg genoeg" zijn en ze na een waarschuwing zich nog steeds niet aan bovenstaande regels houden, dan zet ik je zonder pardon uit de RPG!
    Maar ik ga ervan uit dat dit voor niemand zal gelden c;

    En als je vragen of hulp nodig hebt, gewoon zeggen. Er zijn genoeg mensen die je graag willen helpen


    Happy Birthday my Potter!

    PindaDoos schreef:
    Oeh, dit lijkt me wel leuk. :3

    Naam: Rosanne Shinerwood.
    Leeftijd: 15.
    Geslacht: Vrouwlijk.
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd: Oude tijd.
    Toverstok: Taxus, Drakenbloed, 25 cm, licht buigzaam.
    Huisdier: Een witte uil met bruine strepen rond de nek.


    Afdeling: Zwadderich, dit komt deels omdat ze volbloed is.
    Uiterlijk: Rosanne heeft dik, krullend bruin haar dat net over haar schouders komt. Ze is licht getint en heeft diep bruine ogen.



    Innerlijk: Rosanne was altijd geïnteresseerd in duistere magië en ze gaat vaak zonder toestemming in de Verboden Afdeling om informatie te halen. Meestal komt Rosanne aardig over maar op verkeerde momenten kan je haar beter met rust laten. Vaak straalt ze arrogantie en zelfverzekerheid uit, maar wanneer je begint over haar ouders merk je wel dat dit een goed mikpunt is om haar boos te maken.

    Extra: Rosanne is een faunaat, iets wat ze zelf ontdekt heeft. Ze kan veranderen in een grote, bruine slechtvalk en kan wegvliegen als het moet. Ze is een illegale faunaat en veel mensen weten niet over haar dat ze een faunaat is.


    Je extra is hoogst onwaarschijnlijk. De marauders zijn een uitzondering. Ik wil dus dat je dit veranderd. Ook met je innerlijk ben ik het niet helemaal eens. Zonder onzichtbaarheidsmantel lijkt het mij nogal moeilijk om vaak de verboden afdeling in te sluipen. Zelfs Voldemort gebruikte andere manieren om zijn informatie te halen. Probeer echt om je personage realistisch te houden!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 22:03 ]


    Happy Birthday my Potter!