• heey ik en ingeee genaam MissBrown en SEXHEAD gaan een grappige quizz maken maybe als je girlz leest zie je blunders staan van sterren en van kinderen nou er komt dus zo een seire met allemaal blunders enzow er komt TH in en chris brown dit zijn de rollen die we noddig hebben

    vriendin gustav
    vriendin georg
    vriendin bill
    vriendin tom SEXHEAD
    vriendin chris brown MissBrown
    gewoon nog vrienden die erbij zijn bij de blunders :P
    -
    -
    -
    -

    dit hebben we nodig INFO

    naam
    leeftijd
    tekst
    foto


    GEEN EMO OF SCENE OF WAT ER MEE TE MAKEN HEEFT

    xx IngeeeUndDemiiiii

    >????

    ikke vriendin Georg:D

    Naam; Kim

    Leeftijd; 20

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes en uitgaan

    Dislikes; school

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;



    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    meer anders komen we niet ver....

    Ike!!vriendin bill
    naam
    Elle
    leeftijd
    17
    tekst
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx
    foto
    http://kuebicore.deviantart.com/art/green-blond-hair-58675920


    Dunno ><

    nobady

    Ja ike!! Maar kan geen leuk plaatje vinden -_-


    Dunno ><

    Foto aangepast,, hoop dat je hem goed vind!


    Dunno ><

    Verplaatsing naar Quizzen promoten.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    naam;Jacqueline

    leeftijd;18

    tekst; Hi ik ben dus Jacqueline, geen huppel, geen wannebe niks.. Ik ben een normaal meisje, maar mijn foto en kapsel lijkt wel op emo of scene maar ik ben het niet !! ik ben 18jaar, ik doe fotomodel werk, en veder heb ik nog een zusje van 11 ze is enorm lief en schattig.. Vder woon ik nog bij me ouders en ben ik opzoek naar een leuke jongen die in me leve komt.. Ik ben enorm gek van Gustav uit de band Tokiohotel,heb je die armen gezien, zo gespierd ! En zijn buikje is zo hot, ik wil die echt wel eens aanraken.. Hmm alles is een droom.. Ik ga even veder met msn enz.. -xx-

    foto(ik kon echt niks anders vinden,sorry!)(this geen emo/scene)

    http://img.osobnosti.cz/foto/hanna-beth/N90632-80261.jpg


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    vriendin Tom!
    Info komt! x


    What you see, is what you get.

    vriendin Tom!
    Info komt! x


    had nie gzien dat die al bezet was
    sry x


    What you see, is what you get.

    krijg ik de rol voor gustav(A)(flower)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Hooii <33

    dit is Inge !! <33

    ik wou ff zeggen we kieze de beste die er bij past he dus gooi je info er maar op !! <33

    xxx inge


    ...

    Hooii <33

    dit is Inge !! <33

    ik wou ff zeggen we kieze de beste die er bij past he dus gooi je info er maar op !! <33

    xxx inge


    ...

    Vriendin Gustav.

    Het is te proberen Toch ^^

    P.s Inge ik ken Demi





    naam April

    leeftijd 18

    Foto

    http://media.photobucket.com/image/zoe%20kimball/stranberry_15/ATgAAAD6cZw8-aqhE1S-vviACJPlSC2Awfl.jpg?o=184

    Tekst


    Hii,

    Ik ben hier z'n 18 jaar geleden belandt en kreeg de naam April.Verder doe ik graag skate en drumme.ik ben ook dol op kindertjes,Daaom Doe ik oppasse.ik ben natuurlijk ook dol op Muziek en Ice-Cream.En Rij graag rond op me Paarse Scooter ^^

    Liefs April