• © JJHamblett & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JJHamblett openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JJHamblett

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Chocolet

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JJHamblett

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Chocolet

    Hermelien Griffel - Sempra

    Invullen

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd:
    Toverstok:
    Huisdier:
    Afdeling:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 14:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Wolfheart schreef:
    Naam: Sirius Zwarts
    Leeftijd: 15
    Geslacht: Mannelijk
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd: Ouder tijd
    Toverstok: Zijn toverstok is van onbekende hout -en kern van materialen, maar is 34,4 cm lang.
    Huisdier: Uil


    Zijn uil is helemaal zwart, en heel klein. Zijn uil heeft de neiging om iemand te bijten.
    Afdeling: Griffoendor
    Uiterlijk:



    Linker gast van de onderste afbeelding.
    Sirius heeft krullend schouderlang haar dat bruin is. Zijn oogkleur is hazel kleurig. Hij draagt kleren die hem goed zitten, maar ook wel hip zijn.
    Als hij lacht, krijgt hij glinsteringen in zijn ogen.
    Innerlijk: Sirius is aardig, maar kan ook sarcastische opmerkingen maken. Hij is wel grappig, en houdt ervan om lol te trappen. Hij breekt vaak de regels, samen met zijn beste vrienden.
    Hij zit in een andere afdeling dan de rest van zijn familie heeft gezeten, en daar is zijn familie niet blij mee.
    Sirius zie je bijna altijd met een glimlach op zijn gezicht, maar hij kan ook wel serieus zijn. Als hij diep nadenkt fronst hij een beetje en bijt op zijn lip.
    Hij heeft vaak een grote mond, maar hij weet wanneer hij te ver gaat. Hij neemt het altijd op voor zijn vrienden, en hij kan Sneep niet uitstaan.
    Extra: Hij is een faunaat, maar hij is niet geregistreerd. Hij kan in een wolf veranderen.

    ~bemoeit zich er ook mee;p~
    Sirius kan in een zwarte hond veranderen, niet in een wolf . Zijn oogkleur is btw grijs^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (...)

    Je extra is hoogst onwaarschijnlijk. De marauders zijn een uitzondering. Ik wil dus dat je dit veranderd. Ook met je innerlijk ben ik het niet helemaal eens. Zonder onzichtbaarheidsmantel lijkt het mij nogal moeilijk om vaak de verboden afdeling in te sluipen. Zelfs Voldemort gebruikte andere manieren om zijn informatie te halen. Probeer echt om je personage realistisch te houden!



    Ah, sorry voor het foutje. Ik zal het wel eventjes aanpassen.
    EDIT: Ik heb het aangepast, hopelijk is het nu wel goed. (Sorry voor het foutje, het was best dom van me.)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 23:47 ]

    *zucht* Kan hem echt nergens meer vinden...
    Dan maak ik hem maar over nieuw, zal even kijken of het me morgen lukt na mijn stage...


    Credendo Vides

    JJHamblett schreef:
    (...)
    ~bemoeit zich er ook mee;p~
    Sirius kan in een zwarte hond veranderen, niet in een wolf . Zijn oogkleur is btw grijs^^


    O, oeps, oké. Ik dacht altijd dat hij in een zwarte wolf veranderde.xD Ik zal het effe aanpassen. *De oogkleur ook.(:*

    Thank you.(flower)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    DreamerN schreef:
    *zucht* Kan hem echt nergens meer vinden...
    Dan maak ik hem maar over nieuw, zal even kijken of het me morgen lukt na mijn stage...


    Uit het eerste rollentopic:

    DreamerN schreef:
    Naam: Severus Sneep
    Leeftijd: 15
    Geslacht: Mannelijk
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd: Oude tijd
    Toverstok: { Iemand een beter idee ?} Wilde Walnoten hout, Licht buigzaam, drakenbloed, 27,3.
    Huisdier: Een zwarte kat genaamd Nocturn (Als dit niet goed is hoor ik het graag}


    Afdeling: Zwadderich
    Uiterlijk:



    En ik heb er nog zoveel meer :)
    Innerlijk: - komt nog-
    Extra: -komt nog-


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ah nog steeds geen Harry & Ron?

    Ik reserveer een zelfverzonnen persoon van de 'oude tijd'. Schrijf maar Rose Black op.

    " - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over. "
    Mogen wel afgesproken vriendschappen?

    + Als niemand -echt niemand- wilt, kan ik wel Harry Potter proberen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 15:48 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    JJHamblett schreef:
    (...)


    Zo erg bedankt !
    Wow.. dat is zeker één van mijn kortste rollen ooit, logisch dat ik hem kwijt ben geraakt XD
    Ga hem dus iets aanvullen ^^


    Credendo Vides

    Patholoog schreef:
    Ik reserveer een zelfverzonnen persoon van de 'oude tijd'. Schrijf maar Rose Black op.

    " - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over. "
    Mogen wel afgesproken vriendschappen?

    + Als niemand -echt niemand- wilt, kan ik wel Harry Potter proberen.


    Hey Manon c:
    Ja, daar heb ik in ieder geval geen probleem mee. En Black als in familie van de Blacks?


    Happy Birthday my Potter!

    Er is vanaf nu even een stop op meisjes! Tot er weer evenveel jongens zijn


    Happy Birthday my Potter!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:18 ]


    -

    Zou ik Ron mogen reserveren?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Zou ik Ron mogen reserveren?


    Jup, zet je erbij c;


    Happy Birthday my Potter!

    Sempra schreef:
    Ah nog steeds geen Harry & Ron?


    Er is een Ron nu c; Oh, en zou je aub je rol af willen maken?


    Happy Birthday my Potter!

    Ben bijna klaar met Remus!


    -