• © JJHamblett & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JJHamblett openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JJHamblett

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Chocolet

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JJHamblett

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Chocolet

    Hermelien Griffel - Sempra

    Invullen

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd:
    Toverstok:
    Huisdier:
    Afdeling:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 14:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Ronald Bilius Weasley -Ron-
    Leeftijd: 14 1-03-1980
    Geslacht: Jongen
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd: Nieuwe tijd.
    Toverstok: 35 centimeter, Wilgenhout en als kern een Eenhoornhaar.
    Huisdier: /
    Afdeling: Gryffindor
    Uiterlijk: Ron heeft net als alle andere Weasleys rood haar en veel sproeten. Hij is vrij lang en mager en heeft blauwe ogen.



    Innerlijk: Ron is een grappig persoon, hij heeft een beetje sadistische humor en is niet erg goed met rekening houden met andere mensen. Hij is heel onzeker van zichzelf, hij heeft altijd tegen zijn vijf grote broers op moeten kijken hoe die succesvol hun school hebben gehaald/gaan halen. Hij heeft he gevoel dat hij niet echt speciaal kan zijn omdat hij uit een groot gezin komt waar alles wat op Hogwarts te bereiken valt al zo'n beetje bereikt is. Maar na alles is hij toch nog heel beschermend tegenover zijn familie, hij zal altijd voor ze opkomen als je iets slechts over ze zegt. Ook heeft hij nogal moeite met netjes te blijven praten. Waardoor hij vaak in de problemen zit bij volwassenen. Ron is ook jaloers, zijn familie heeft nooit echt veel geld gehad en er is nooit iets speciaals gebeurt. En gezien zijn twee vrienden beiden vrij speciaal zijn gezien de ene de bekende Harry Potter is en de andere geniaal is hij vaak jaloers op ze. Hij is ook vrij lui, hij zal vrijwel altijd meegaan in avonturen maar probeert wel zo min mogelijk te doen. Net als op school eigenlijk.
    Extra: Hij is een Ginger.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hmm zou ik misschien ook Peter nog kunnen reserveren? Het lijkt me toch wel eens leuk om hem te spelen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Hmm zou ik misschien ook Peter nog kunnen reserveren? Het lijkt me toch wel eens leuk om hem te spelen.


    Tuurlijk!

    Oh en er zijn dan weer evenveel meisjes als jongens, dus er mogen weer meisje aangemaakt worden :')


    Happy Birthday my Potter!

    Annemiek, wanneer wou je beginnen? Als we een Harry hebben?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJHamblett schreef:
    Annemiek, wanneer wou je beginnen? Als we een Harry hebben?


    Jup, denk het wel, we hebben al flink wat personages, dus dat is denk het best c:

    Oh, en alle gereserveerde rollen moeten natuurlijk wel ingevuld zijn

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 20:07 ]


    Happy Birthday my Potter!

    naam: Remus Johannes Lupos
    Leeftijd: 15 jaar
    Geslacht: mannelijk
    Tijd: Oude Tijd
    Afdeling: Griffoendor
    Toversok: Remus’ toverstok is een berk en 30,2 cm lang met als kern drakenhartbloed, opvallend is de bol op het begin.
    Huisdier: Een grote, bruine oehoe, genaamd Thermon

    Uiterlijk:






    Boven: Remus als mens. Remus heeft bruin, kort haar en bruine ogen
    Beneden: Remus als weerwolf. Als weerwolf is hij groot en mager, en heeft een lichte vacht.

    Innerlijk: Remus is van zijn vriendenclubje (Remus, Peter, Sirius en James) de meest serieuze, maar houdt er ook wel van om af en toe een lolletje te trappen.
    Hij is een aardige jongen, en is erg behulpzaam.
    Remus is een weerwolf, dat is zijn grootste geheim en is bang dat iemand dat zal ontdekken, daarom probeert hij het zo goed mogelijk verborgen te houden.

    Extra: Remus is een weerwolf. De enige op Zweinstein die het weten zijn James, Peter, Sirius en Perkamentus, die voor hem het krijsende krot liet bouwen waar hij naartoe gaat als hij veranderd in een weerwolf

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 20:07 ]


    -

    Even Hermelien afmaken!

    Naam:
    Hermelien Jeanine Griffel.
    Leeftijd:
    14 Jaar.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd:
    Nieuwe tijd.
    Toverstok:
    Wijnstok, drakenbloed, [verder niks bekend].
    Huisdier:
    Knikkebeen [kat].
    Afdeling:
    Griffoendor.
    Uiterlijk:



    Innerlijk:
    Hermelien is rechtvaardig. Ze is ook heel slim en kan dan soms ook wel eens betwetigere opmerkingen maken. Ze staat altijd klaar voor haar vrienden en weet meestal ook goede oplossingen. Ze kan niet tegen kritiek en kan dan ook heel lang boos blijven. Ze is gewend om uit gescholden te worden voor 'Mudblood', maar toch raakt het haar, behalve als Draco het zegt, hij zegt het namelijk tegen iedereen.
    Extra:
    Hoewel ze erg lang boos kan blijven is zij meestal degene die het goedmaakt.

    Naam: Peter Pettigrew-Wormtail-
    Leeftijd: 15
    Geslacht: Jongen
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd: Oude tijd
    Toverstok: 23 centimeter, Kastanje kern van drakenbloed
    Huisdier: Een kitten die Mercury heet.


    Afdeling: Gryffindor
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Peter heeft altijd al in de schaduw gestaan van zijn vrienden. Maar hij laat zich er niet klein door krijgen, dat hij zover is gekomen dat hij al vrienden met ze is geworden vindt hij al een hele presentatie. Hij volgt vooral James en Sirius in alles wat ze doen en probeert er zo bij te horen. Wat soms nogal irriterend kan zijn. Peter is vrij slim en leergierig, maar echt goed in spreuken of iets dergelijks is hij niet. Het enige waar hij echt goed in is is DAtDA. Ondanks dat hij in Gryffindor zit is hij best een lafaard, hij zal altijd kiezen voor de winnende kant.
    Extra: Peter kan in een rat veranderen, hij is namelijk een Animagus.

    Sorry dat het zo slecht is ik zal hem later nog bijwerken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    @Annemiek, dat kan, ik moet nog eens even kijken.
    Kan het dat zij dan in Slytherin zit? Please?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lag Q er ook bij jullie uit?

    Yups was even bang dat ik alles weer kwijt was.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Patholoog schreef:
    @Annemiek, dat kan, ik moet nog eens even kijken.
    Kan het dat zij dan in Slytherin zit? Please?


    Natuurlijk

    @Sempra
    Jup, dus ik ben maar begonnen met artikelen voor een ANW PO schrijven ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Love you all peepz, dus ik zal zo gauw mogelijk een beschrijving maken, maar ik moet helaas toegeven, dit gaat pas morgen gebeuren.
    Het spijt mij!

    +Misschien, als iedereen klaar is, behalve Harry, kan ik hem wel spelen, totdat iemand anders wilt inspringen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Awh, zo irritant ;(