• Ik ben een maand geleden met mijn vriend naar bed geweest, onveilig
    maar ik ben wel aan de pil,
    ik zit nu in mijn stopweek, na 2 maanden slikken
    en ik ben wel geteld 1 dag ongesteld geweest, en donderdag moet ik weer beginnen.
    ik weet niet zo goed wat ik moet doen, moet ik mn stopweek langer maken, of gewoon donderdag weer beginnen?


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    What the hell are you talking about? :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gewoon weer beginnen, je bent toch ongesteld geweest.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Salander schreef:
    Gewoon weer beginnen, je bent toch ongesteld geweest.


    Don't dream your life, but live your dream!

    #ShakingMyHead, #NotUnderstandingAWordOfThis ...


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    #ShakingMyHead, #NotUnderstandingAWordOfThis ...


    _O_


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gewoon weer beginnen, het schijnt toch altijd minder te zijn als je aan de pil bent en je wilt wel beschermd zijn neem ik aan. Bovendien mag je de pil sowieso doorslikken, je hoeft niet eens per se een stopweek.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 20:59 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Gewoon weer beginnen, het schijnt toch altijd minder te zijn als je aan de pil bent en je wilt wel beschermd zijn neem ik aan. Bovendien mag je de pil sowieso doorslikken, je hoeft niet eens per se een stopweek.


    nee dat weet ik dat doe ik ook altijd, maar dan ben ik daarna wel mee als 1 dag ongesteld


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Gewoon weer beginnen met slikken. De stopweek mag maar maxiamaal 7 dagen duren.
    En met mijn vorige pil was ik ook maar 2 a 3 dagen ongesteld. Maar werd daarvan zo ziek dat ik een andere heb genomen.
    En je bent ongesteld geworden, dus ik neem aan dat er niets aan de hand is.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Gewoon doorslikken, als je je stopweek langer dan 7 dagen maakt ben je niet meer beschermd.
    En als je zekerheid wilt moet je een zwangerschapstest doen? Wij kunnen je niks vertellen.

    Als je ongesteld bent geweest is het gewoon goed ;3


    Alis volat propriis.

    Loesoe schreef:
    (...)

    nee dat weet ik dat doe ik ook altijd, maar dan ben ik daarna wel mee als 1 dag ongesteld
    ongesteld=vruchtbaar vruchtbaar=niet zwanger :Y)


    Shoganai i ne~

    Lees de bijsluiter van je pil en dan merk je wel dat je stopweek langer maken een heel stomme zet is. Je bent toch één dag ongesteld geweest? Maak je dan maar geen zorgen. Maar ga niet met je pil beginnen spelen, want dan ben je niet meer beschermd en zou je wel eens zwanger kunnen raken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Salander schreef:
    Gewoon weer beginnen, je bent toch ongesteld geweest.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    *slaat met hand op hoofd*
    -.-
    je bent ongesteld geweest je kon dan onmogelijk zwanger zijn >-<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gewoon weer beginnen. Het komt ook nog wel eens voor dat iemand helemaal niet ongesteld raakt in zijn stopweek, is heel normaal. Gewoon volgende maand even afwachten, en mocht je voor die tijd echt heeeeeeel stressed out zijn, even testje halen en doen. :)
    Daarbij is de menstruatie die je hebt tijdens het slikken van de pil toch maar een 'fake/opgewekte' menstruatie. :)


    Bad decisions make good stories.