• Geen idee waar dit moet, anyway.

Ik zoek een naam voor een personage en heb al veel gezocht, maar vind eigenlijk niks wat ik nou écht zoek..
    Deze persoon beschreef wel goed wat ik zoek:

Think of someone who has curly black hair down to her waist and icy grey eyes. Exotic looking. . About 5'4 in height and around 18-22 in age. Looks at you in a way that demands respect. Confident in way that screams "elegant & classy". Does not tolerate foolishness. Comes off as intelligent, very knowledgeable and mature when she speaks.
    I need a name that's exotic, dark, mysterious, elegant and slightly intimidating. Like when you hear it, you'll never forget it.

Ik zat al met:
    - Aurora
    - Vanessa
    - Scarlett
    - Samantha

( Als je hier een goede foto bij hebt is die ook welkom (; )

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 14:10 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Samantha.

Searching heavens for another earth

Personally I don't see those three names fit with that kind of character. [Then again I'm not a big fan of that kind of character, so... Maybe I'm all wrong here.]

I think you should go for something completely original, make something up. Maybe take something that isn't even a name. Or take two names and mix them up. I don't know, that's what I would do... ^^

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Hmm, dat heeft inderdaad ook wel iets, ik zet hem er bij.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Escritura schreef:
    Personally I don't see those three names fit with that kind of character. [Then again I'm not a big fan of that kind of character, so... Maybe I'm all wrong here.]

I think you should go for something completely original, make something up. Maybe take something that isn't even a name. Or take two names and mix them up. I don't know, that's what I would do... ^^

Jij bent gewoon Nederlands toch? Haha, just to be sure. Maar dat zou leuk zijn als ik inderdaad zoveel fantasie had, meestal komen er bij mij verschrikkelijke dingen uit als ik dat probeer ;p Maar als je niks te doen hebt, please, give it a try :')

Hmm, moet het ook nog van een bepaalde tijd zijn?
    Want namen rond 1500 zijn anders dan de namen van nu :')

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Endure schreef:
    (...)

Jij bent gewoon Nederlands toch? Haha, just to be sure. Maar dat zou leuk zijn als ik inderdaad zoveel fantasie had, meestal komen er bij mij verschrikkelijke dingen uit als ik dat probeer ;p Maar als je niks te doen hebt, please, give it a try :')

Sorry :'D Het is omdat half je post in het Engels was, en... Tsjah, ik woon nu 11 maanden in Engeland, and it's easier sometimes.
    Sadly, I do have quite some things to do today. Ik heb vanavond wel tijd, though, I think. If there's no rush.

Wat voor soort RPG is it for?

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Haha, RPG speelt zich idd rond die tijd af en ik heb vaak ook wel iets meer met wat meer ouderwetse namen (:

Escritura schreef:
    (...)

Sorry :'D Het is omdat half je post in het Engels was, en... Tsjah, ik woon nu 11 maanden in Engeland, and it's easier sometimes.
    Sadly, I do have quite some things to do today. Ik heb vanavond wel tijd, though, I think. If there's no rush.

Wat voor soort RPG is it for?

Aawh, vandaar. Well, English sounds way better most of the time (: Tis for "The Mad King", RPG die zich afspeelt in 1500.

Ik zal even voor je zoeken als ik klaar ben met wiskunde, maar op internet staan vaak alleen maar van die standaard namen van die tijd.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Bran schreef:
    Ik zal even voor je zoeken als ik klaar ben met wiskunde, maar op internet staan vaak alleen maar van die standaard namen van die tijd.

Klopt en ik wil een keer een goede naam :')

Endure schreef:
    (...)

Aawh, vandaar. Well, English sounds way better most of the time (: Tis for "The Mad King", RPG die zich afspeelt in 1500.

It does. ^^ Ik zal vanavond een kijkje nemen voor je.

Scarlett

[ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 14:25 ]

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Oh oh, wat vinden jullie van Éowyn? -wbw-

Darcy was iets dat in me opkwam. Maar Éowyn kan ook heel goed.

Chaos is a ladder.

Ik zou ook voor een ander soort naam gaan, iets wat helemaal nieuw is.Iets als.. Alayna.
    Een paar voorbeelden van foto's: klik, klikkerdeklik,nog eens klik, tadaa, nog meer, pampampam.. Ik hoop dat je er iets tussen vindt.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.