• Helleuw, how Q doing? Long time no see, ofja jullie mij, ik jullie wel *stalk* *stalk*

    Anyways, na bijna 3 jaar van roken met de laatste meting ca 38 peuken per dag heb ik 2 uur geleden besloten te stoppen, want het is nutteloos. Jaja heel ongeloofwaardig Iknow, maar nu ga ik jullie een heel inspirerend verhaaltje vertellen van een paar zinnen: "er was eens een vriend van mij, met zijn inmiddels 26 jaar is hij al 13 jaar een fulltime stoner, precies een week geleden heet hij de inpuls gekregen om te stoppen omdat hij er niks mee opschoot en nu stopt hij alsof het niks is." Dus why da fuuu zou ik gaan janken opdat ik niet kan stoppen met roken :DD

    Verder ben ik blij want dinsdag ga ik mijn haar zo laten knippen en verven:



    Enenenenenenenen over minder dan een half jaar mag ik eindelijk mijn tatoeage laten zetten van mama omdat ik m al jaren wil :DDD

    En en en mijn ex waar ik altijd over zat te bitchen en ik zijn weer gewoon vrienden en al bijna een jaar permanent uit elkaar na 2 jaar knipperlichtjes :D en ik heb een heel lief nieuw vriendje sinds anderhalve maand :DD

    En en en en en ik ben hyper en blij, al 2 uur niet gerookt, nog heellang te gaan, dus mensen nog tips? En wat hebben jullie de laatste tijd mee gemaakt? LEMME NOW!

    En hier zijn een paar hele leuke/mooie nummers, kennen jullie ze al/nog? c:


    Let it come and let it be

    Wauw Sevda. Jij bent wel heel vrolijk vanavond zeg. Maar ik ben trots op je dat je gaat stoppen!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Wauw Sevda. Jij bent wel heel vrolijk vanavond zeg. Maar ik ben trots op je dat je gaat stoppen!

    Ja voor nu zie ik er allemaal de humor nog van in en de voordelen, maar morgenochtend ben ik chagerijnig D: Maar misschien ook wel beter voor mijn conditie stoppen XD


    Let it come and let it be

    Hopelijk houd je het vol! En fijn dat je ineens zoveel leuke dingen hebt! :').


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik zou je eigenlijk gaan adviseren om niet gelijk te gaan stoppen maar eerst te verminderen. Dus als je, (wat was het?) 38 per dag rookt, eerst 16 en dan steeds dus halveren. Ik ben geen roker, maar dat lijkt me persoonlijk handiger. Veel succes in ieder geval! (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 22:54 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sciuto schreef:
    Ik zou je eigenlijk gaan adviseren om niet gelijk te gaan stoppen maar eerst te verminderen. Dus als je, (wat was het?) 38 per dag rookt, eerst 16 en dan steeds dus halveren. Ik ben geen roker, maar dat lijkt me persoonlijk handiger. Veel succes in ieder geval! (:

    Dat heb ik geprobeerd, ik ben van 38 naar 8 gegaan, maar dat sluipt er zo makkelijk weer in, ik wil zegmaar eindigen als gezelschapsroker, dus met een pakje sigaretten 2/3 weken overleven inclusief uitdelen omdat je alleen maar rookt op feestjes, ik vind de smaak namelijk wel lekker, maar de gevolgen zijn het me niet waard. Maar voordat ik mezelf onder controle kan houden moet ik eerst van die verslaving af :3


    Let it come and let it be


    i put the fun in funeral

    Misschien dat stoppen met roken makkelijker gaat als je elke keer het geld dat je normaal aan sigaretten geeft opzij legt en zo spaart voor iets voor jezelf?
    En ik heb ooit gehoord dat het veel makkelijker gaat bij verslavingen als je elke dag zegt 'ik ga vandaag niet roken', dan te zeggen 'ik ga nooit meer roken', want nooit is zo lang
    En t kan ook helpen als je mensen hebt die er achter staan en je aanmoedigen. (Vast Q-ers genoeg die je daarbij willen helpen)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Whaw, wat een voornemen, echt knap van je! Veel succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik rookte eerst iets van 15 per dag, maar dat is verminderd naar 2 per dag, soms 3. Dit is me gelukt door thuis niet meer te roken en als ik wegga met vrienden ga ik binnen zitten, want dan mag je niet roken. Weet niet of dat voor jouw werkt, maar zo heb ik het kunnen verminderen. Daarnaast neem ik altijd kauwgom en iets in mijn handen (zoals een pen) om me af te leiden.


    Take me to wonderland

    Hallo Sevvie, ik ben ook weer terug. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Scandal schreef:
    Whaw, wat een voornemen, echt knap van je! Veel succes!


    26 - 02 - '16

    Combustible schreef:
    (...)
    Dat heb ik geprobeerd, ik ben van 38 naar 8 gegaan, maar dat sluipt er zo makkelijk weer in, ik wil zegmaar eindigen als gezelschapsroker, dus met een pakje sigaretten 2/3 weken overleven inclusief uitdelen omdat je alleen maar rookt op feestjes, ik vind de smaak namelijk wel lekker, maar de gevolgen zijn het me niet waard. Maar voordat ik mezelf onder controle kan houden moet ik eerst van die verslaving af :3


    Ah zo. I.i.g. veel succes! YOU CAN DO IT! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Superknap!! Heel veel succes gewenst!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    De broer van mijn vriend is ook gestopt met roken en in het begin was hij behoorlijk zenuwachtig, maar hij had zo'n nepsigaret gekocht om af en toe eens te kunnen trekken aan iets. Dat hielp niet echt, maar hij had soms iets in zijn handen nodig, dus als je daar ook kriebels naar krijgt, helpt dat misschien.
    Hopelijk hou je het vol zou ik zeggen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    katl1 schreef:
    Misschien dat stoppen met roken makkelijker gaat als je elke keer het geld dat je normaal aan sigaretten geeft opzij legt en zo spaart voor iets voor jezelf?
    En ik heb ooit gehoord dat het veel makkelijker gaat bij verslavingen als je elke dag zegt 'ik ga vandaag niet roken', dan te zeggen 'ik ga nooit meer roken', want nooit is zo lang
    En t kan ook helpen als je mensen hebt die er achter staan en je aanmoedigen. (Vast Q-ers genoeg die je daarbij willen helpen)

    Het zeggen ik ga vandaag niet roken helpt inderdaad heelerg bedankt c:


    Let it come and let it be