• Gezellig praten over de RPG ;3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giovanni

    Huoriel schreef:
    (...)

    Daar ligt het probleem opzich niet, aangezien ik mijn plot vaak 3 pagina's lang is, nog voor ik eraan begin. Maar ik zelf heb ADHD en kan nauwelijks de concentratie opbrengen om achter mn computer te gaan zitten en te schrijven, hoe leuk ik het ook vind.


    Hmm, ik zou zeggen, probeer toch gewoon te schrijven en de momenten dat je wel de concentratie erbij kunt houden te benutten. Je hoeft niet veel te schrijven zolang je iets schrijft, zal je boek uiteindelijk wel uitkomen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Hmm, ik zou zeggen, probeer toch gewoon te schrijven en de momenten dat je wel de concentratie erbij kunt houden te benutten. Je hoeft niet veel te schrijven zolang je iets schrijft, zal je boek uiteindelijk wel uitkomen.


    Hulde_O_


    I'd rather die my way, than live yours.

    hier mijn card:

    http://lyra202.deviantart.com/art/939f8a99f045e783dcd3a0903aafeece103f7f472cce35253-371839540


    als ie het doet, want ik af en toe zo veel problemen met deze tablet

    oh ja,de kaart van Peortaw hangt aan de ere muur des drawings (beste tekeningen ooit)
    En er was nog plek ook

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 22:59 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Mensen, is het de bedoeling dat elke gymleader een mentorleerling neemt? En die dan gaat coachen door de reis heen?


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    Mensen, is het de bedoeling dat elke gymleader een mentorleerling neemt? En die dan gaat coachen door de reis heen?


    Als dat zo is, dan wens ik mijn mentor alvast veel succes.
    Dat gaat echt niet werk voor Hayden, hij is zo koppig als wat en laat zich niet graag de les lezen :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Als dat zo is, dan wens ik mijn mentor alvast veel succes.
    Dat gaat echt niet werk voor Hayden, hij is zo koppig als wat en laat zich niet graag de les lezen :P


    Hihi dan moet ie een mentor zoals Lexim nou ik denk dat het niet goed gaat komen,
    Als ie al bang is voor water dan weet ik het niet hoor


    Vampire + Servant = Servamp

    Destined schreef:
    (...)

    Als dat zo is, dan wens ik mijn mentor alvast veel succes.
    Dat gaat echt niet werk voor Hayden, hij is zo koppig als wat en laat zich niet graag de les lezen :P


    Oooh, Blaine is precies hetzelfde en kan daar helemaal niet mee omgaan, haha. Maar als het de bedoeling is wilt Blaine wel je mentor zijn haha.


    I'd rather die my way, than live yours.

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Hihi dan moet ie een mentor zoals Lexim nou ik denk dat het niet goed gaat komen,
    Als ie al bang is voor water dan weet ik het niet hoor


    Nou, ik weet dan wel dat Hayden niet degene is in dat geval wiens plan in het water zal vallen of wie uiteindelijk in het water terecht komt. Hayden is misschien een beginnende trainer, maar hij laat zich door niemand de les lezen. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, ik weet dan wel dat Hayden niet degene is in dat geval wiens plan in het water zal vallen of wie uiteindelijk in het water terecht komt. Hayden is misschien een beginnende trainer, maar hij laat zich door niemand de les lezen. :P


    Blaine is ook niet van plan om iemand de les te geven. Ik denk dat het choachen meer bedoeld is om tips te geven en om aan te moedigen :)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    (...)

    Oooh, Blaine is precies hetzelfde en kan daar helemaal niet mee omgaan, haha. Maar als het de bedoeling is wilt Blaine wel je mentor zijn haha.


    Ik denk als Blaine de mentor wordt van hem een psychic gozer dat er alleen maar mindgames oftewel mindfucks ontstaan xD Want Blaine gebruikt waarschijnlijk psychic om Hayden in het gareel te houden, maar Hayden is ook niet dom hoor en weet goed hoe die daarmee om moet gaan. xD


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik denk als Blaine de mentor wordt van hem een psychic gozer dat er alleen maar mindgames oftewel mindfucks ontstaan xD Want Blaine gebruikt waarschijnlijk psychic om Hayden in het gareel te houden, maar Hayden is ook niet dom hoor en weet goed hoe die daarmee om moet gaan. xD


    Nee, dat is totaal tegen zijn principes c:
    Alleen Alakazam zou dat doen, maar die zul je niet vaak tegenkomen :Y)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    (...)

    Nee, dat is totaal tegen zijn principes c:
    Alleen Alakazam zou dat doen, maar die zul je niet vaak tegenkomen :Y)


    ahh jaa :P Nou, Hayden's principes zijn, dat hij geen principes heeft en anderen buiten hun principes laten komen, dus ben benieuwd hoe Blaine erop gaat reageren.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Een ding ik wil niet vervelend zijn maar ik loop nu vast en aangezien ik niet zo goed weet wie er over zijn?

    Miss komt het morgen weer


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Een ding ik wil niet vervelend zijn maar ik loop nu vast en aangezien ik niet zo goed weet wie er over zijn?

    Miss komt het morgen weer


    Je kunt uit jezelf ontwaken? :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb wel een idee


    Vampire + Servant = Servamp