• Gezellig praten over de RPG ;3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giovanni

    Huoriel schreef:
    Maar wieeee wilt het opnemen tegen mijn Psychic team? :D


    Ik wil wel, maar ik denk dat ik het alleen met me Torchic niet ga redden.
    Toch even wat meer pokemons bij vangen en trainen :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wel, als niemand anders wil wil Heather wel, maar als iemand anders wil dan vind ik het goed.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Huoriel schreef:
    Maar wieeee wilt het opnemen tegen mijn Psychic team? :D

    Lijkt me een beetje snel, nietwaar...
    Maak er wel een verhaal van en ga niet steeds uit op vechten.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Lijkt me een beetje snel, nietwaar...
    Maak er wel een verhaal van en ga niet steeds uit op vechten.


    Dat was ook niet mijn bedoeling geweest hoor :)
    Gewoon een demonstratie geven aan de kinderen ofzo.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Unimaginable schreef:
    Wel, als niemand anders wil wil Heather wel, maar als iemand anders wil dan vind ik het goed.


    Deal :)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    (...)

    Dat was ook niet mijn bedoeling geweest hoor :)
    Gewoon een demonstratie geven aan de kinderen ofzo.

    Dat zou dan weer wel kunnen. (:
    Moeten het wel een beetje eerlijke types zijn. (: Vuur en Psychic is goed.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Als je wil mag jij de battle wel uitschrijven, (aangezien je anders veel te geel oneliners krijgt) als je wil


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oké, ik wil nog even de mensen waarschuwen over mijn volgende stuk, want ik heb zo'n gevoel van dat mensen gaan klagen over regels en dat soort dingen zonder te weten wat ik van plan ben. In dat geval bij deze: ALLES KOMT GOED! NIET ZO ZEUREN, OKÉ! Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest en dat mensen niet gaan klagen, wanneer dat wel gebeurd, wil ik ze al te graag terugverwijzen naar dit bericht. :P
    Ik hoop dat ik zo duidelijk ben geweest.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Unimaginable schreef:
    Als je wil mag jij de battle wel uitschrijven, (aangezien je anders veel te geel oneliners krijgt) als je wil


    Moeten we wel ff beslissen (via pb ofcourse) wie er gaat winnen c:
    welke gym ben jij?


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    (...)

    Moeten we wel ff beslissen (via pb ofcourse) wie er gaat winnen c:
    welke gym ben jij?

    Er moet nog een battle-topic komen, daar beschrijf je iig de battle.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Dat zou dan weer wel kunnen. (:
    Moeten het wel een beetje eerlijke types zijn. (: Vuur en Psychic is goed.


    Anders was ik ook nooit de deal aangegaan ;)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Ik ben de zevende gym, maar ik denk dat we rekening met het feit moeten houden dat mijn arcanine en flareon, minder sterk zijn dan mijn houndoom en mijn ninetales. En Heather de laatste twee momenteel niet bij haar heeft.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 21:52 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mon tops ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Unimaginable schreef:
    Ik ben de zevende gym, maar ik denk dat we rekening met het feit moeten houden dat mijn arcanine en flareon, minder sterk zijn dan mijn houndoom en mijn ninetales.


    Bij nader inzien wil ik wel zien hoe jullie een gevecht schrijven en uitwerken. Aangezien dit mijn eerste keer is dat ik écht een gevecht uitschrijf, en het écht geen one-liner gaat worden ;)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Unimaginable schreef:
    Ik ben de zevende gym, maar ik denk dat we rekening met het feit moeten houden dat mijn arcanine en flareon, minder sterk zijn dan mijn houndoom en mijn ninetales.

    Bovendien hoef je nu nog niet op je sterkst te zijn hè, jou pokémon verbeteren ook nog.
    Ik ben de achtste gym en heb nog een Monferno en Riolu, reken maar dat dat Infernape en Lucario zijn met de tijd dat de trainers bij de 8e gym zijn. (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.