• Gezellig praten over de RPG ;3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giovanni

    Dan moeten we even kijken we er wint en hem dan beidde/samen uitschrijven^^ ik moet nu eerst even douche dus ik reageer even niet meer.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Bovendien hoef je nu nog niet op je sterkst te zijn hè, jou pokémon verbeteren ook nog.
    Ik ben de achtste gym en heb nog een Monferno en Riolu, reken maar dat dat Infernape en Lucario zijn met de tijd dat de trainers bij de 8e gym zijn. (:


    Goh c:


    I'd rather die my way, than live yours.

    Unimaginable schreef:
    Dan moeten we even kijken we er wint en hem dan beidde/samen uitschrijven^^ ik moet nu eerst even douche dus ik reageer even niet meer.


    Dat is niet het leuke van het gevecht. We moeten er gewoon mee beginnen en met de tijd bekijken wie er wint. Aangezien je ook tactisch moet spelen om te winnen, niet dom een aanval doen haha.


    I'd rather die my way, than live yours.

    vraagje wie is er nog over volgens mij ikzelf, maar ik weet het niet zeker, sorry voor dat ik niet kon maar ik had het druk


    Vampire + Servant = Servamp

    iemand mijn Chatta overnemen, sorry maar ik denk dat twee voor mij te veel word, en ik kan me veel beter concentreren op 1 dan twee

    Exxuses daarvoor

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 22:18 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Mijn tekst is trouwens iets langer geworden dan ik dacht :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Mijn tekst is trouwens iets langer geworden dan ik dacht :X


    Oeh, je schrijft echt goed :) En dat zeg ik nooit zomaar tegen iemand ;)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Klinkt als een plan, gaat nog wat worden aangezien Heather niet altijd even tactisch is.

    Trouwens ik had nog een vraag aan baelo -ik ben soms een beetje traag van begrip en niet de slimste, sorry hiervoor-. De trainers gaan natuurlijk nog een aantal pokemon vangen, maar is er een regel waar we niet dezelfde pokemon mogen? (Want het zou jammer zijn als meerdere mensen dezelfde pokemon hadden, vind ik) En mogen we zelf bepalen wanneer we pokemon tegenkomen/vangen? (Ik heb al eens eerder ergens anders -weet niet meer precies waar- aan een polemon RPG meegedaan en binnen twee dagen had bijna iedereen sowieso al drie pokemon gevangen :/)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Huoriel schreef:
    (...)

    Oeh, je schrijft echt goed :) En dat zeg ik nooit zomaar tegen iemand ;)

    Haha dank je, maar ik heb vooral veel ervaring. Schrijf onderhand al 5 a 6 jaar.
    Ben ook steeds bezig geweest met schrijven van een boek en dan ga je ook echt veel leren als je continu blijft schrijven tussen school, vriendin en vrienden door. :)
    maar erg bedankt voor je compliment


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)
    Haha dank je, maar ik heb vooral veel ervaring. Schrijf onderhand al 5 a 6 jaar.
    Ben ook steeds bezig geweest met schrijven van een boek en dan ga je ook echt veel leren als je continu blijft schrijven tussen school, vriendin en vrienden door. :)
    maar erg bedankt voor je compliment


    Dat vind ik knap van je :) Ik probeer het ook wel, een boek te schrijven of een story af te maken, maar dat lukt nooit. Ik heb er de tijd/energie niet voor en dan gaat het de vergetelheid in...
    Geen dank, haha :D


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    (...)

    Dat vind ik knap van je :) Ik probeer het ook wel, een boek te schrijven of een story af te maken, maar dat lukt nooit. Ik heb er de tijd/energie niet voor en dan gaat het de vergetelheid in...
    Geen dank, haha :D


    Kwestie van ontzettend koppig zijn en door blijven zetten, maar ook de truc is voortijd heel goed alles uitdenken en uitwerken. Daar zit al de grootste truc denk ik. Alles tot in detail uitwerken, zodat je precies weet wat en hoe. voorbereiding van het schrijven van een boek is erg belangrijk. Het idee waar ik nu aan schrijf voor mijn boek heeft me bijna denk 2 jaar gekost, zoiets om het echt volledig goed uit te hebben gewerkt. Dus neem echt goed de tijd ervoor :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    kunnen we doen dat Chatta iemand is die het niet heeft overleefd en die dan terug komt in de road of death?


    Vampire + Servant = Servamp

    Destined schreef:
    (...)

    Kwestie van ontzettend koppig zijn en door blijven zetten, maar ook de truc is voortijd heel goed alles uitdenken en uitwerken. Daar zit al de grootste truc denk ik. Alles tot in detail uitwerken, zodat je precies weet wat en hoe. voorbereiding van het schrijven van een boek is erg belangrijk. Het idee waar ik nu aan schrijf voor mijn boek heeft me bijna denk 2 jaar gekost, zoiets om het echt volledig goed uit te hebben gewerkt. Dus neem echt goed de tijd ervoor :)


    Daar ligt het probleem opzich niet, aangezien ik mijn plot vaak 3 pagina's lang is, nog voor ik eraan begin. Maar ik zelf heb ADHD en kan nauwelijks de concentratie opbrengen om achter mn computer te gaan zitten en te schrijven, hoe leuk ik het ook vind.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Tara zit trouwens bij een willekeurig kind. Daar kun je zo op inspringen.


    Tijd voor koffie.

    Unimaginable schreef:
    Klinkt als een plan, gaat nog wat worden aangezien Heather niet altijd even tactisch is.

    Trouwens ik had nog een vraag aan baelo -ik ben soms een beetje traag van begrip en niet de slimste, sorry hiervoor-. De trainers gaan natuurlijk nog een aantal pokemon vangen, maar is er een regel waar we niet dezelfde pokemon mogen? (Want het zou jammer zijn als meerdere mensen dezelfde pokemon hadden, vind ik) En mogen we zelf bepalen wanneer we pokemon tegenkomen/vangen? (Ik heb al eens eerder ergens anders -weet niet meer precies waar- aan een polemon RPG meegedaan en binnen twee dagen had bijna iedereen sowieso al drie pokemon gevangen :/)

    Ik vind ook dat je verschillende pokémon moet hebben, en wat betreft de hoeveelheid.. Probeer dat redelijk te houden.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.