• Om niet af te dwalen op Lucht je hart topics. (cat)

    Het algemene Eurovision 2013 topic van Quizlet!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hehe, een vriendin zei dat ze dit op twitter had gelezen over Cyprus: "Meedoen is belangrijker dan pinnen".


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ribery schreef:
    "Alcohol, alcohol, alcohol is free!"

    Onzin liedje van hier tot Tokio maar ik vind hem leuk. :Y)
    Ik vind alle "vrolijke" liedjes sowieso al leuker. Ik ben van nature al geen fan van rustige nummers of van wat droevige nummers, maar bij het Eurovision hoort ook gewoon een vrolijk liedje, vind ik.


    Chaos is a ladder.

    Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat Oostenrijk in de finale zou staan, maar helaas niet :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het leukste liedje dit jaar vind ik "Solayoh" van Belarus [oftewel Wit Rusland]


    Chaos is a ladder.

    Pabiloso schreef:
    Die fluiter/trommelaar van de Deense Emmelie de Forest is een schatje. :Y)


    Ik denk dat ik de leukste liedjes vindt van Denemarken en Griekenland. En voor de rest ben ik het heel erg eens met Cullens, vrolijkere liedjes vind ik over het algemeen al sneller leuk, hoe goed de langzame ballads ook moge zijn.

    En wat "The Voice" uit Roemenië aan had gisteren, zou verboden moeten worden o.O


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



    Ik vind hun zo vreselijk. Ze lijken net k3


    26 - 02 - '16

    LittleBirdie schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik de leukste liedjes vindt van Denemarken en Griekenland. En voor de rest ben ik het heel erg eens met Cullens, vrolijkere liedjes vind ik over het algemeen al sneller leuk, hoe goed de langzame ballads ook moge zijn.

    En wat "The Voice" uit Roemenië aan had gisteren, zou verboden moeten worden o.O


    Het is echt zonde van die kleding want zo kan hij er wel mee door.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wauw, Armenië is ook nog door, haha ( ik kom uit Armenië ^^)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:15 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Nadal schreef:


    Mijn moeder vind hem echt vreselijk eng maar ik vind hem wel cute, wat mede komt door het schattige liedje.


    Chaos is a ladder.

    Cyborg schreef:



    Ik vind hun zo vreselijk. Ze lijken net k3


    En dan de vervelende variant, mán, ze zien er niet uit. XD


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het begint!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha. Ik had mezelf altijd verboden om hiernaar te kijken :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Haha. Ik had mezelf altijd verboden om hiernaar te kijken :'D


    En je doet het toch?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kijk ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.