• Om niet af te dwalen op Lucht je hart topics. (cat)

    Het algemene Eurovision 2013 topic van Quizlet!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    xPOMPOMS schreef:
    (...)

    Volgens mij was het ook de bedoeling dat ze op K3 leken, ofzo. Snap alleen nog steeds niet waarom Litouwen door is. Oké, die vent is misschien niet afzichtelijk, maar hij was zo stijf, en ik vond zijn lied een beetje blegh.


    Klopt ik vond hem ook helemaal niet goed!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik vind het echt een wonder dat wij na 9 jaar weer eens in de finale komen.
    Eens kijken hoe hoog (of laag) we eindigen :Y)

    Zolang we maar niet als laatste eindigen, ben ik blij :Y)


    We need a bigger boat.

    nerveus schreef:
    Yeah, Nederland is door, al waren er wel betere landen :X

    Betere landen? Anouk was de enige die loepzuiver zong!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Betere landen? Anouk was de enige die loepzuiver zong!


    Ik wou net zeggen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Barnabas schreef:
    (...)
    Betere landen? Anouk was de enige die loepzuiver zong!

    Maar het liedje zal niet iedereen aanspreken,


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Maar het liedje zal niet iedereen aanspreken,


    Nee, omdta het liedje niveau heeft en liedjes met niveau vallenover het algemeen niet bij het grote gros in de smaak, helaas.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Nee, omdta het liedje niveau heeft en liedjes met niveau vallenover het algemeen niet bij het grote gros in de smaak, helaas.

    Ik ben het met je eens dat Anouk het beste zong, en ook sws het beste uitstraalde.
    Maar 80% is vriendjespolitiek en dan zijn er ook nog mensen die meer gaan stemmen op de liedjes met pit.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Ik ben het met je eens dat Anouk het beste zong, en ook sws het beste uitstraalde.
    Maar 80% is vriendjespolitiek en dan zijn er ook nog mensen die meer gaan stemmen op de liedjes met pit.


    Klopt, maar ik was zelf voor Denemarken, ook een populariteitssong. Maar Anouk's power in dit alles was dat ze geen oogcontact maakte met camera's, ze was bezig met zichzelf en de mensen daar, en ze zong een buitengewoon nummer, die in goede aarde viel.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Klopt, maar ik was zelf voor Denemarken, ook een populariteitssong. Maar Anouk's power in dit alles was dat ze geen oogcontact maakte met camera's, ze was bezig met zichzelf en de mensen daar, en ze zong een buitengewoon nummer, die in goede aarde viel.

    Goed dat jij het ziet, maar daar let niet iedereen op hè. :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Vind het erg jammer dat Anouk zo'n slow nummer zingt. Als ze gewoon een sterk liedje had gedaan.. Maarja, we zijn door. Winnen doen we toch niet ;p


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Royce schreef:
    Vind het erg jammer dat Anouk zo'n slow nummer zingt. Als ze gewoon een sterk liedje had gedaan.. Maarja, we zijn door. Winnen doen we toch niet ;p


    Waarschijnlijk winnen ze toch niet nee, maar Anouk haar nummer is wel heel opvallend tussen al die glitterige, drukke nummers.


    You are beautiful, you are love.

    Alles echt weer Songfestival Stijl:
    Weinig Kwaliteit en weinig Kleren :'D

    Ik weet niet meet welk land nou die astronauten stuurde, maar wat een apen-pakken. Ik vond het echt een slecht nummer..


    It's never gonna happen, Guys.

    Shiki schreef:
    Ik weet niet meet welk land nou die astronauten stuurde, maar wat een apen-pakken. Ik vond het echt een slecht nummer..

    Ik vond het helden. -3-


    ars moriendi