• Om niet af te dwalen op Lucht je hart topics. (cat)

    Het algemene Eurovision 2013 topic van Quizlet!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Itami schreef:
    België is door, maak dat mee. :p

    iemand moet toch als laatste eindigen in de finale
    inderdaad haha

    Ierland en Litouwen waren zo slecht .__.


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    Ierland en Litouwen waren zo slecht .__.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Vinter schreef:
    Ierland en Litouwen waren zo slecht .__.


    Ja maar Ierland had trommels en halfnaakte mannen.

    En Litouwen, geen flauw idee waarom die dan door zijn.


    We need a bigger boat.

    Yeah, Nederland is door, al waren er wel betere landen :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het toppunt van kansloosheid waren toch wel die mannen in hun ruimtepakkies en de laatste 3 meiden die k3 na deden xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Mijn favorieten zijn door: Denemarken en Nederland, dus ik ben tevreden. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Over het algemeen hen ik groot fan van Anouk, maar dit nummer kon zo bij de aftiteling van een oorlogsfilm. Deprimerend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Pabiloso schreef:
    Mijn favorieten zijn door: Denemarken en Nederland, dus ik ben tevreden. :Y)


    Ik vond België en Oekraïne ook wel goed :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    lisanneeeeee schreef:
    (...)

    Ik vond België en Oekraïne ook wel goed :)


    Oekraïne vond ik ook goed, en België ook wel redelijk. Ze behoorden in ieder geval tot de, in mijn ogen, betere inzendingen. Ik vond heel veel kandidaten gewoon wat geschreeuw, hmpf.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Voor het eerst in 9 jaar dat Nederland weer eens in de finale staat. Go Anouk. :Y)


    We need a bigger boat.

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Oekraïne vond ik ook goed, en België ook wel redelijk. Ze behoorden in ieder geval tot de, in mijn ogen, betere inzendingen. Ik vond heel veel kandidaten gewoon wat geschreeuw, hmpf.


    Klopt vaak is het ook gewoon lachwekkend xD Zoals die 3 mutsen met hun hartjes jurken. Ze moeten mij echt denk aan K3! Maar de landen die goed waren zijn ook allemaal wel redelijk door!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    lisanneeeeee schreef:
    (...)

    Klopt vaak is het ook gewoon lachwekkend xD Zoals die 3 mutsen met hun hartjes jurken. Ze moeten mij echt denk aan K3! Maar de landen die goed waren zijn ook allemaal wel redelijk door!


    Nou die ene vent met die wenkbrauwen niet, ik weet niet hoe die is doorgegaan, maar het was vre-se-lijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Nou die ene vent met die wenkbrauwen niet, ik weet niet hoe die is doorgegaan, maar het was vre-se-lijk.


    Ik weet welke je bedoelt er waren meer mensen met grote wenkbrauwen xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    lisanneeeeee schreef:
    (...)

    Klopt vaak is het ook gewoon lachwekkend xD Zoals die 3 mutsen met hun hartjes jurken. Ze moeten mij echt denk aan K3! Maar de landen die goed waren zijn ook allemaal wel redelijk door!


    Volgens mij was het ook de bedoeling dat ze op K3 leken, ofzo. Snap alleen nog steeds niet waarom Litouwen door is. Oké, die vent is misschien niet afzichtelijk, maar hij was zo stijf, en ik vond zijn lied een beetje blegh.


    We need a bigger boat.