• Om niet af te dwalen op Lucht je hart topics. (cat)

    Het algemene Eurovision 2013 topic van Quizlet!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Weet niet. Het liedje Birds is wel een aparte song tussen alle tierelantijnen van alle andere landen. Ik denk dat mensen Anouk onthouden en dat is mooi meegenomen (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hopelijk wint ze, want ze kan echt wel het beste zingen van allemaal.


    Aan niets denken is ook denken.

    Natuurlijk ben ik lekker nationalistisch en hoop ik ook dat ze wint. Reken er maar op dat ik "onze" Anouk ga supporten! Ik ben er alleen bang voor, aangezien het een heel rustig (mooi) nummer is, en het meestal de wat drukkere nummers, die meer uitpakken, zijn die uiteindelijk met de eerste prijs naar huis gaan.


    We need a bigger boat.

    Vind het altijd leuk om naar te kijken.


    Queer zijn is gewoon alles

    De afgelopen jaren hebben we zoveeel verschillende liedjes gestuurd en geen enkele daarvan is in de finale gekomen. Ik denk dat juist ómdat ze zo'n ander nummer heeft dan iedereen van haar had verwacht, ze het veel verder schopt dan als ze haar oude repertoire had opgevoerd.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Was Montenegro nou uiteindelijk door? Nee toch, of wel? Ik ging helemaal stuk thuis, die mannen zijn mijn nieuwe helden.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Was Montenegro nou uiteindelijk door? Nee toch, of wel? Ik ging helemaal stuk thuis, die mannen zijn mijn nieuwe helden.


    Nee :C


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    (...)

    Nee :C


    ars moriendi

    En het is weer begonnen! :3


    El Diablo.

    Malino schreef:
    En het is weer begonnen! :3


    Ik ga vanavond niet kijken. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Finland! Ge-wel-dig!!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hiljemark schreef:
    Finland! Ge-wel-dig!!


    Hmm, ik vond het nog wel braafjes voor een lesbische kus. Als je dan een statement wilt maken die het dan goed, daarbij was ze vocaal niet zo heel goed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Hmm, ik vond het nog wel braafjes voor een lesbische kus. Als je dan een statement wilt maken die het dan goed, daarbij was ze vocaal niet zo heel goed.

    Het was al genoeg om in een aantal landen niet uitgezonden te worden. :')


    Take me to wonderland

    Griekenland vond ik echt leuk :Y)

    Itami schreef:
    (...)
    Het was al genoeg om in een aantal landen niet uitgezonden te worden. :')


    Dan gooien ze wel hun eigen ruiten in :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."