Weet niet. Het liedje Birds is wel een aparte song tussen alle tierelantijnen van alle andere landen. Ik denk dat mensen Anouk onthouden en dat is mooi meegenomen (:
Natuurlijk ben ik lekker nationalistisch en hoop ik ook dat ze wint. Reken er maar op dat ik "onze" Anouk ga supporten! Ik ben er alleen bang voor, aangezien het een heel rustig (mooi) nummer is, en het meestal de wat drukkere nummers, die meer uitpakken, zijn die uiteindelijk met de eerste prijs naar huis gaan.
De afgelopen jaren hebben we zoveeel verschillende liedjes gestuurd en geen enkele daarvan is in de finale gekomen. Ik denk dat juist ómdat ze zo'n ander nummer heeft dan iedereen van haar had verwacht, ze het veel verder schopt dan als ze haar oude repertoire had opgevoerd.
Hmm, ik vond het nog wel braafjes voor een lesbische kus. Als je dan een statement wilt maken die het dan goed, daarbij was ze vocaal niet zo heel goed.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
Hmm, ik vond het nog wel braafjes voor een lesbische kus. Als je dan een statement wilt maken die het dan goed, daarbij was ze vocaal niet zo heel goed.
Het was al genoeg om in een aantal landen niet uitgezonden te worden. :')