• Aangezien er ook inmiddels een nieuwe kudoregel is ingesteld, zie je nog steeds mensen die die regel of andere regels overtreden in zijn/haar story. Als je dit toevallig tegenkomt, is het handig om bij de zijkant van de story een meldknop te hebben, bij de andere knoppen ''Geef Kudo'' ''Neem Abo'' ''Neem Bladwijzer'', etc. Je kunt topics melden, pb's, gastenboekberichten en reacties bij een creatie melden, dus ik snap niet waarom je dat niet kunt doen bij een story.


    Some people are art and do art at the same time

    Voor. Dit zou heel veel gedoe besparen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik stem voor! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat hoort er al een tijdje te komen. Net als bij gedichten, daar is er ook geen x'D Maar goed, ik ben dus voor.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ja, ook veel handiger. Voor dus.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Yoda schreef:
    Dat hoort er al een tijdje te komen. Net als bij gedichten, daar is er ook geen x'D Maar goed, ik ben dus voor.

    Ah zo, ik hoop dat hij er snel komt. Bij gedichten? Lol, kun je bij gedichten regels overtreden? :')


    Some people are art and do art at the same time

    ^
    Discriminatie, schelden, beledigen....


    Queer zijn is gewoon alles

    Voor, natuurlijk. Lijkt me alleen maar handig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh ja!

    On: Voor


    Queer zijn is gewoon alles

    Voor


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben voor!


    Do what people say you can't.

    Wiarda schreef:
    Voor. Dit zou heel veel gedoe besparen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben voor


    -

    Voor ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Vooor!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wiarda schreef:
    Voor. Dit zou heel veel gedoe besparen.