• Om niet af te dwalen op Lucht je hart topics. (cat)

    Het algemene Eurovision 2013 topic van Quizlet!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hmm, vandaag niet gezien - wist niet eens dat het bezig was - maar misschien kijk ik het een keer terug of zo, en dan het commentaar doorspoelen.

    Vorige keer heb ik wel geluisterd maar niet echt gekeken, ik had ondertussen de laptop namelijk. Ik kan een stem niet los zien van een liedje, zeker niet als ik maar één lied van die zanger/zangeres ken, en aangezien bijna alle liedjes absoluut mijn stijl niet waren (te langzaam, te tam, te dramatische tekst) vond ik het grootste deel best slecht, eigenlijk, inclusief Anouk. Maar ik wil dus niet zeggen dat die per se vreselijk zingen, ik kan dat niet scheiden in mijn hoofd :')
    Denemarken vond ik wel leuk, de nightcore-versie van dat liedje zeker, en Montenegro vond ik echt goed. Jammer dat die laatste niet door is, al paste het inderdaad niet helemaal op zo'n festival.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik vind Roemenië ergens trouwens nog best een knappe act.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hahahaha, die van zonet was heeeeeel erg. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Die marsmannetjes vond ik wel baas enzo c:


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Op zich interesseert het me nu niet echt zo erg, maar ik luister wel altijd de liedjes van België en Nederland. Ik vind ze beide wel goed, maar kan niet echt oordelen aangezien ik de rest niet heb gezien.
    Nou ja, ze staan beide in de finale dus misschien dat ik zaterdag wel kijk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    "I do it for you, oh fuck you, oh fuck you, oh fuck you." (cat)


    ars moriendi

    Ik vind Griekenland echt geweldig!!


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Ik vind Griekenland echt geweldig!!

    Ja ik ook! :'D En dat opaatje bij Zwitserland is zo koddig.


    ars moriendi

    Nadal schreef:
    (...)

    Hmm, ik vond het nog wel braafjes voor een lesbische kus. Als je dan een statement wilt maken die het dan goed, daarbij was ze vocaal niet zo heel goed.


    Die kus deed het hem juist. Want ik vond ze ook niet goed zingen. Maar omdat er veel landen nog zijn tegen het homohuwelijk en homo's, vind ik dit een mooi manier van steun en protest. En noujaa, het is een kleine statement, maar beter iets dan niets.

    Ik wist dit van te voren niet, dus ik vind het wel grappig dat dit in een aantal landen niet uitgezonden mocht worden


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Oh ja, die! Haha, echt leuk :3


    El Diablo.

    YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!


    El Diablo.

    "Alcohol, alcohol, alcohol is free!"


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    "Alcohol, alcohol, alcohol is free!"


    Was dat maar zo... Helden :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Was dat maar zo... Helden :')

    Echt genieten ja, haha. <'3


    ars moriendi

    Hiljemark schreef:
    (...)

    Die kus deed het hem juist. Want ik vond ze ook niet goed zingen. Maar omdat er veel landen nog zijn tegen het homohuwelijk en homo's, vind ik dit een mooi manier van steun en protest. En noujaa, het is een kleine statement, maar beter iets dan niets.

    Ik wist dit van te voren niet, dus ik vind het wel grappig dat dit in een aantal landen niet uitgezonden mocht worden


    Rusland bijvoorbeeld. Ik heb gisteravond niet gekeken, maar ik moet wat terugkijken, though.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 13:54 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife