• iemand die je kent Quizlet aanmaakt en dan zijn profielfoto van fb gebruikt+voornaam en dat je diegene dan zegt maar 'welkom heet' hier en daarna zegt ze 'bedankt' terug en dan als je vraagt of ze wel doorheeft dat ik het ben wie haar welkom heet ze dan ontkent dat ze een Jolijn kent -dat ben ik dus- en dan haar profielfoto en voornaam verwijderd en dan een profielfoto van twee zoenende disney prinsessen als profiel foto neemt?n_n Like we zijn goede vrienden dus eh.....I don't get it....at all....


    You were born original, don't die as a copy.

    I get it! .... Kind of.


    In ieder geval, zeg er dan gewoon iets van.

    Macabre schreef:
    (...)
    Oké, maar wat wil je bereiken met dit topic, als ik vragen mag?


    Eh nou ik dacht misschien weten jullie nog iets wat ik kan doen of wat er aan de hand is?=') like...this is weird.


    You were born original, don't die as a copy.

    Constantine schreef:
    Da fuq? Okee, dat is wel heel erg vaag van haar :')


    My toughts exactly.


    You were born original, don't die as a copy.

    Dragneel schreef:
    I get it! .... Kind of.


    In ieder geval, zeg er dan gewoon iets van.


    I already did.D=
    Ze blijft me berichtjes gewoon verwijderen en ik sprak haar aan op die andere site, nu doet ze alsof ze van niks weet terwijl ze zei dat ze quizlet ging maken en vervolgens duikt er een profiel met haar foto en naam op en beweert degene van dat profiel dat zij het niet is?? Like....dafuq.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    He ik stuur haar berichtjes op haar profiel die meteen verwijderd zodra ik ze post en ik heb haar op een andere site ook al gevraagd wat er is maar eh ja ze antwoord niet en ik ben een beetje bezorgd.:p


    PB, via de andere site FB, sms, school etc.? En anders: jammer voor haar, dan zit zij er waarschijnlijk meer mee dan jij. Ik snap dat het vreemd is en het je aandacht trekt, maar leave it, het is haar probleem en niet de jouwe. Ik zie hier ergens een wrede vorm van humor in, dat kan ook nog.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Misschien wilde ze niet dat jij haar profiel van Q kende of zo? Idunno. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pabiloso schreef:
    (...)

    PB, via de andere site FB, sms, school etc.? En anders: jammer voor haar, dan zit zij er waarschijnlijk meer mee dan jij. Ik snap dat het vreemd is en het je aandacht trekt, maar leave it, het is haar probleem en niet de jouwe. Ik zie hier ergens een wrede vorm van humor in, dat kan ook nog.


    Ja wel dat werkt niet en ik verwacht niet dat ze ooit zo'n humor op mij zou los laten, is ze veel te lief en knuffelachtig voor.
    @Yeah think thats it, ze hoeft me dat alleen maar te zeggen en dan zal ik dr hier met rust laten hoor.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Eh nou ik dacht misschien weten jullie nog iets wat ik kan doen of wat er aan de hand is?=') like...this is weird.

    Wij kunnen moeilijk weten wat er aan de hand is omdat we jou/haar amper kennen en de relatie tussen jullie twee ook niet. x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    SPECS schreef:
    (...)

    I already did.D=
    Ze blijft me berichtjes gewoon verwijderen en ik sprak haar aan op die andere site, nu doet ze alsof ze van niks weet terwijl ze zei dat ze quizlet ging maken en vervolgens duikt er een profiel met haar foto en naam op en beweert degene van dat profiel dat zij het niet is?? Like....dafuq.

    Dan negeren. Wat kun je nog doen? Punch through the computer?

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja wel dat werkt niet en ik verwacht niet dat ze ooit zo'n humor op mij zou los laten, is ze veel te lief en knuffelachtig voor.
    @Yeah think thats it, ze hoeft me dat alleen maar te zeggen en dan zal ik dr hier met rust laten hoor.


    Nah, meer dat ze jouw berichten uit pure wanhoop - zo ervaar ik jouw beschrijving - verwijdert omdat ze bang is of zo, terwijl jij het beste met haar voor hebt. Dat vind ik goed vermaak. Zij naait zichzelf op for no reason, though. Dat vind ik humor. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Nah, meer dat ze jouw berichten uit pure wanhoop - zo ervaar ik jouw beschrijving - verwijdert omdat ze bang is of zo, terwijl jij het beste met haar voor hebt. Dat vind ik goed vermaak. Zij naait zichzelf op for no reason, though. Dat vind ik humor. (cat)


    op die manier...ja zieke humor indeed.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    op die manier...ja zieke humor indeed.


    Ik ben niet altijd slecht, hoor, ik heb alleen soms mijn momenten van wreedheid.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ik ben niet altijd slecht, hoor, ik heb alleen soms mijn momenten van wreedheid.


    Dat eerste weet ik niet, ken je niet namelijk en dat tweede ben ik t mee eens.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat eerste weet ik niet, ken je niet namelijk en dat tweede ben ik t mee eens.x)


    Mark my words, ik ben niet altijd gemeen. Ik doe ook wel een vriendelijk, alleen vervelend, kritisch en gemeen zijn vind ik gewoon erg leuk. Maar ik houd mij in.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Mark my words, ik ben niet altijd gemeen. Ik doe ook wel een vriendelijk, alleen vervelend, kritisch en gemeen zijn vind ik gewoon erg leuk. Maar ik houd mij in.


    Wat kan daar nou leuk aan zijn?x)


    You were born original, don't die as a copy.