• ik heb een origineel idee nodig voor mijn nieuwe quiz. gelijk over wat maar ik ga wel een andere personage nemen. (':
    ps: als je een idee hebt mag je dat dat doorsturen via PB.


    Lost in your eyes.

    Ik zal voor je denken. Als ik een idee heb, stuurk die nadat mijn Sa [/eindelijk] af gaat zijn 8D

    Maak een horror quiz en dan gaan de teletubies met een kettingzaag mensjes vermoorden en nijntje komt dan iedereen kaal scheren!!


    Get A Life

    Maak een horror quiz en dan gaan de teletubies met een kettingzaag mensjes vermoorden en nijntje komt dan iedereen kaal scheren!!
    :')


    Lost in your eyes.

    nog mensjes. oh en dan heb ik ook nog een titel nodig. ik ga meezoeken met jullie. dus denk maar niet dat ik niet mijn best doe om te zoeken (':


    Lost in your eyes.

    Over een appel ?


    -

    Over een appel ?

    die is doodgegaan toen ik hem in mijn mond stak.


    Lost in your eyes.

    Over een eenzame tandeborstel :'D?

    Oh Oh en boemba gaat oorlog voeren in nederland
    En hello kitty gaat alle clowns vermoorden omdat die eng zijn en de clowns lopen weg en eten de kinderen op!!


    Get A Life

    Kheb een hele grote fantasie


    Get A Life

    en nu serieus.


    Lost in your eyes.

    Oeps nu weet ik niks


    Get A Life

    hm laat maar ik heb het niet meer nodig. ik ga gewoon even verder werken aan mijn andere serie.


    Lost in your eyes.

    Sorry kon tog nie meer ga horror film kijken op sbs6


    Get A Life

    Ik had een vrij geniaal idee, ook al zeg ik het zelf maar had hem al weggegeven aan iemand dus het zou wel redelijk flauw zijn als er nu dankzij mij dezelfde series te vinden zijn >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Schrijf over een meisje dat een kutleven lijdt en gered word door een stel rare figuren, die in een ander deel van de samenleving leven xD
    Whoot.. Ik heb ideeën.. Cuwl


    Life is a gift, take it as it is..