• Ik ben niet echt populair, maar ik kan wel zeggen dat ik wel een paar vrienden heb. Ik ben met hen allemaal goed bevriend. Nou dacht ik laat ik even vrienden maken in mijn eigen klas dus probeer ik zo'n meisje aan te spreken, Cora. We raken aan de praat en worden goede vrienden. De laatste tijd praten we veel, maar ik probeer ook tijd door te brengen met mijn andere vriendinnen. Nou één van hen, Luna, doet de laatste tijd rot tegen me. Ze negeert me bijna en gedraagt zich kil tegenover mij. Nou ik zei tegen de rest van mijn vriendinnen of ze Luna's gedrag ook gemerkt hadden. Sara, mijn allereerste vriendin op die school dacht dat dat was omdat ik meer tijd doorbreng met Cora. Maar de rest van mijn vriendinnen doen toch ook niet zo? Ik probeer met iedereen bevriend te zijn, maar dat lukt dus niet zo goed.
    Weten jullie hoe ik dit oplos? Want Luna is echt een goede vriendin van mij en ik wil haar dus niet kwijt.
    (al de namen die ik gebruik zijn verzonnen)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind dat Luna haar aanstelt, zij bepaalt niet met wie jij bevriend raakt


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Malambri schreef:
    Ik vind dat Luna haar aanstelt, zij bepaalt niet met wie jij bevriend raakt


    Ja da's wel waar, maar toch. Ik weet niet hoe goed ik dat aan haar moet zeggen, want ze raakt snel overstuur.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Biar schreef:
    (...)

    Ja da's wel waar, maar toch. Ik weet niet hoe goed ik dat aan haar moet zeggen, want ze raakt snel overstuur.
    Ik zou het haar gewoon vertellen. Dat jij ook gewoon vrienden in jou klas wilt hebben


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Malambri schreef:
    Ik vind dat Luna haar aanstelt, zij bepaalt niet met wie jij bevriend raakt

    Malambri schreef:
    (...)Ik zou het haar gewoon vertellen. Dat jij ook gewoon vrienden in jou klas wilt hebben


    Ja, misschien wel. Ik probeer haar te bellen, maar ze neemt niet op en ik zie haar pas op maandag. (cat)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Malambri schreef:
    Ik vind dat Luna haar aanstelt, zij bepaalt niet met wie jij bevriend raakt


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    mischien is ze jaloers..
    daar moet ze zich maar overheen zetten hoor


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.