• iemand die je kent Quizlet aanmaakt en dan zijn profielfoto van fb gebruikt+voornaam en dat je diegene dan zegt maar 'welkom heet' hier en daarna zegt ze 'bedankt' terug en dan als je vraagt of ze wel doorheeft dat ik het ben wie haar welkom heet ze dan ontkent dat ze een Jolijn kent -dat ben ik dus- en dan haar profielfoto en voornaam verwijderd en dan een profielfoto van twee zoenende disney prinsessen als profiel foto neemt?n_n Like we zijn goede vrienden dus eh.....I don't get it....at all....


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wat kan daar nou leuk aan zijn?x)


    Geen idee, ik vind het gewoon leuk om vervelend te doen. Gewoon vervelend doen en vervelende grappen maken, messcherpe opmerkingen etc. Maar na een tijdje wordt je zat van jezelf. Maar meestal zijn we thuis tijdens het eten met z'n allen aan het grappen, dat is wel mooi. Op school houd ik mij wel in, ik denk niet dat mijn humor remt met mijn klasgenoten. (cat) Het is zeg maar goede humor, af en toe gemeen, maar goede humor. Met niveau. Alleen tegenwoordig is humor van niveau gemeen, althans, bij sommige mensen. Toevallig op school.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Daar zal wel een goede reden voor zijn, maar ik heb geen flauw idee wat. (': I think you should just ask her. En dan niet via Q. maar via die andere site. 'Hey, heb je nu al Quizlet aangemaakt? Ik vond namelijk dit profiel! *link* Ben jij dat toevallig? (:' Something like that. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hm, wat je dan vooral niet moet doen is op dezelfde site, waar zij het kan lezen, gaan klagen ni plaats van met haar erover praten :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    SPECS schreef:
    (...)

    Wat kan daar nou leuk aan zijn?x)


    Gewoon, I dunno.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ze wil je niet kennen, blijkbaar. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ze wil je niet kennen, blijkbaar. (cat)

    Long story short and direct. :Y)

    Vaag. Geen idee, eigenlijk.


    Tijd voor koffie.

    Soms willen mensen ontsnappen van de werkelijkheid. Zijn ze niet content met de dingen hoe ze zijn en willen ze een soort van tweede leven hebben zonder door te hebben dat anderen van haar eerste leven daar ook in kunnen komen. Ze doen dan vaak net of ze je niet kennen, omdat ze zich dan meer focussen op hun tweede leven zeg maar. Het is een soort van uitvlucht en vergelijk het een beetje net als je een boek leest en ook wilt wegrennen van de werkelijkheid en als je een ander boek leest dat je in een andere werkelijkheid komt. Waarschijnlijk is ze depressief, niet content met het leven of wilt ze ervan ontsnappen. Nou gaat dat op het virtuele medium nogal makkelijk. Je maakt een nieuw account aan op een andere site en je denkt ik ben in een soort van nieuw leven alleen verwacht je dan niet bekende tegen te komen en dat schokt je dan.
    Dit is wat ik denk dat er is gebeurd.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Soms willen mensen ontsnappen van de werkelijkheid. Zijn ze niet content met de dingen hoe ze zijn en willen ze een soort van tweede leven hebben zonder door te hebben dat anderen van haar eerste leven daar ook in kunnen komen. Ze doen dan vaak net of ze je niet kennen, omdat ze zich dan meer focussen op hun tweede leven zeg maar. Het is een soort van uitvlucht en vergelijk het een beetje net als je een boek leest en ook wilt wegrennen van de werkelijkheid en als je een ander boek leest dat je in een andere werkelijkheid komt. Waarschijnlijk is ze depressief, niet content met het leven of wilt ze ervan ontsnappen. Nou gaat dat op het virtuele medium nogal makkelijk. Je maakt een nieuw account aan op een andere site en je denkt ik ben in een soort van nieuw leven alleen verwacht je dan niet bekende tegen te komen en dat schokt je dan.
    Dit is wat ik denk dat er is gebeurd.


    Je denkt teveel.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Je denkt teveel.


    Misschien denk ik niet te veel, maar anderen te weinig.
    Het is net hoe je het bekijkt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Misschien denk ik niet te veel, maar anderen te weinig.
    Het is net hoe je het bekijkt.


    Nee, je denkt gewoon teveel.
    nu alweer

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Je denkt teveel.



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cas schreef:
    (...)

    Nee, je denkt gewoon teveel.
    nu alweer


    Nah niet echt, achter alles zit wel een diepere reden. Soms zelfs als mensen het zelf niet eens weten. Vaak zijn dingen niet zo simpel als ze lijken te zijn en hebben ze werkelijk 'goede' redenen voor iets.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nah niet echt, achter alles zit wel een diepere reden. Soms zelfs als mensen het zelf niet eens weten. Vaak zijn dingen niet zo simpel als ze lijken te zijn en hebben ze werkelijk 'goede' redenen voor iets.


    Je klinkt als een vrouw. Nee, achter heel veel dingen zit eigenlijk gewoon geen reden.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Je klinkt als een vrouw. Nee, achter heel veel dingen zit eigenlijk gewoon geen reden.


    Dat je geen reden kan vinden, wilt niet altijd zeggen dat het er niet is.
    Achter alles zit wel een reden, bewust of onbewust.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.