• Ik zoek namelijk heel specifiek een film, waar denk ik maar weinig mensen vanaf weten...
    Gaat om een horror-/thrillerfilm, van ik denk eind jaren 90, vroeg 2000 ... Van een of andere psychopaat die er wel een beetje uitziet als Marilyn Manson wel eens heeft gedaan, die via chatsites contact zoekt met jongeren (met name meisjes) en die probeert te lokken en vervolgens...nouja, gruwelijk behandeld, laten we het daar voor het nette even op houden haha (shit met vleeshaken en suspentie daaraan e.d.). Die wordt op een gegeven moment opgepakt door agenten die hem via die chat opsporen en dan moet 'ie een inrichting in, waar 'ie met medicatie en behandelingen in een soort dood vogeltje wordt veranderd tot 'ie terug de maatschappij in kan jaren later. Dat gaat in 't begin goed, maar dan zien mensen uit z'n oude omgeving hem en gaan hem bekogelen met allerlei shit, waardoor 'ie weer doordraait en in z'n oude rol valt ... Meer dan dat kan ik me er niet van herinneren, maar moet toch zeker wel 10 jaar geleden zijn dat ik 'm stiekem op m'n kamertje gekeken heb.... Wil 'm megagraag nog eens terugvinden want hij was bruut, maar geniaal!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 12:09 ]


    Til hug og blod.

    Haha geen idee, maar als ik het zo hoor denk ik dat je de Hannibal films ook wel leuk zou vinden :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Of course I do. (:


    Til hug og blod.

    Geen idee, maar het klinkt wel interessant :')


    Caution first, always.

    Ik betwijfel het ook wel dat er hier iemand is die het weet... maar doesn't hurt to try! (:


    Til hug og blod.

    Uuuugh, ik weet welke je bedoelt, maar ik kan me niet herinneren hoe hij heet D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Uuuugh, ik weet welke je bedoelt, maar ik kan me niet herinneren hoe hij heet D:



    Eeeeccht? Saaaam! Ik had er helemaal niet meer aan gedacht dat jij even vaag en ongeveer even oud bent als mij waardoor je het ook kan weten! XD
    Ik ben al blij dat iemand hem herkent op dit punt, vraag al bijna een week rond x'D ... Think hard for me please! ._.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 12:39 ]


    Til hug og blod.

    Is het misschien deze? [: url=http://www.imdb.com/title/tt0124102/plotsummary?ref_=tt_ov_pl]x[/url.


    comfort in c h a o s

    Bates schreef:
    Is het misschien deze? [: url=http://www.imdb.com/title/tt0124102/plotsummary?ref_=tt_ov_pl]x[/url.



    Jaaaaaaaaaaaaaaaa!


    Ik. Hou. Van. Jou! <33333333333

    Tijd voor jeugdsentimenten! Die gaat meteen de download in! (:


    Til hug og blod.


    Til hug og blod.

    Aion schreef:
    (...)


    Jaaaaaaaaaaaaaaaa!


    Ik. Hou. Van. Jou! <33333333333

    Tijd voor jeugdsentimenten! Die gaat meteen de download in! (:

    Geen probleem! :'D Mag ik je een tip geven: Google dingen als je iets zoekt. Ik heb gewoon dit ingetikt en het was het eerste dat ik tegen kwam.


    comfort in c h a o s

    Bates schreef:
    (...)
    Geen probleem! :'D Mag ik je een tip geven: Google dingen als je iets zoekt. Ik heb gewoon dit ingetikt en het was het eerste dat ik tegen kwam.


    Ja, ik had al van alles geprobeerd in allerlei combinaties maar er kwamen steeds andere vage dingen omhoog. Net de pech het verkeerd te verwoorden denk ik. :')

    Hij is overigens van '98. En ik zie nu dat het Dee Snider is, nog beter! Wish I knew all of this years ago! :'D
    Ben benieuwd hoe fout 'ie gaat lijken nu zoveel jaar later.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 12:59 ]


    Til hug og blod.