• Hier kunnen jullie praten zoveel jullie willen, hehe (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17


    Bowties were never Cooler

    Haha xp


    16 - 09 - '17

    Mijn Topics ^^


    Stenenlikker

    Jaja, de kletsers komen eraan xD


    16 - 09 - '17

    Pfft na dit jaar moet ik nog een jaar naar school en dan hogeschool, maar ik zit in de knoop met wat ik wil gaan volgen daar ;s
    En en en ik heb zo een idee voor een tattoo, maar weet niet zeker of ik m wel wil nemen ;s


    16 - 09 - '17

    Apenpuree met gehakballetjes xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Neem gewoon ook een Triskele :P

    Ik moet nu wachten tot ik de uitslag krijg of ik geslaagd ben, ben in ieder geval wel al aangenomen op vervolgschool ^^ Clusius College Alkmaar, ik ga voor dierenverzorging en na twee jaar voor Paravetinaire :3 Ik wil dierenarts worden ^_^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Succes. Ik moet nog een jaar middelbare voor ik ook maar een studie kan kiezen


    Bowties were never Cooler

    Nee, dat is niet zo mn ding, bij jou zou t stoer staan. Deze wil ik, ook op die plaats: klik

    Ik twijfel tussen lerares of journalist, die opleidingen spreken me wel aan.


    16 - 09 - '17

    Ik roep serieus al vanaf dat ik vijf ben dat ik dierenarts wil worden. En weet je wat het rare is... Nu heb ik me ingeschreven voor die opleiding, ben toegelaten, wil ik ineens de acteerkant op. Dat is wel raar, maar lijkt me wel leuk. Misschien ga ik dat doen als ik deze opleiding niet leuk vind hahah ^_^ Lijkt me wel leuk acteur te zijn.

    Weet je het wel al wat je wilt gaan doen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm, ik moet nog 3 jaartjes middelbaar tot ik kan gaan studeren. En als het goed is ga ik voordat ik ga studeren een jaartje naar nieuw-zeeland :Y)
    Maar ik heb nog geen flauw idee wat ik wil gaan studeren....


    Stenenlikker

    xSunshineee schreef:
    Nee, dat is niet zo mn ding, bij jou zou t stoer staan. Deze wil ik, ook op die plaats: klik

    Ik twijfel tussen lerares of journalist, die opleidingen spreken me wel aan.


    Aah, ik zou wel een eigen ontwerp ervan maken. ^.^
    Een Triskele past gewoon echt bij me vind ik, het heeft verbintenis met Merlin series en ook met mijn innerlijk. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwls schreef:
    (...)

    Aah, ik zou wel een eigen ontwerp ervan maken. ^.^
    Een Triskele past gewoon echt bij me vind ik, het heeft verbintenis met Merlin series en ook met mijn innerlijk. ^^


    Ik kan ni tekenen, ofwel is het heel verpest en super lelijk.

    Acteren spreekt me ook nog aan, maar ik weet niet of je daar in België goed mee bent ;s


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ik kan ni tekenen, ofwel is het heel verpest en super lelijk.

    Acteren spreekt me ook nog aan, maar ik weet niet of je daar in België goed mee bent ;s


    Tekenen doe ik best veel ^_^ Zal zo wel even wat zoeken.
    Ik ga, als ik toch voor acteren ga, voor de Engelse richtingen. Daar ben ik toch supergoed[niet opscheppend bedoeld] in. :3
    Later ga ik -als het meezit- verhuizen naar Engeland of Ierland. Mijn hart ligt gewoon echt in dat land, Nederland is gewoon een zeikland (A)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ik kan ni tekenen, ofwel is het heel verpest en super lelijk.

    Acteren spreekt me ook nog aan, maar ik weet niet of je daar in België goed mee bent ;s

    Belgie opzic redelijk, maar zeker groot britannie en duitsland zijn er groter in. Jer hebt wel geluk als je meerdere talen spreekt als actrice.


    Bowties were never Cooler