• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    Niall Horan.

    'Hé wat is er?'; ik kijk op, Twist keek me ongemakkelijk aan. Ik haal even een hap adem, ik kon ze net zo goed allemaal tegelijk kwijt raken en daarna er een einde aan maken. 'Twist ik ga even naar Justin ik moet hem wat zeggen' verontschuldig ik me en sta op. Daarna loop ik naar hem toe. Justin ik moet je wat zeggen' vertel ik hem schor en staar naar mijn handen. 'Het spijt me zo, het is eigenlijk niet uit tussen Alex en mij maar ik kan gewoon niet kiezen. Ik wil niemand pijn doen en dat niemand me verlaat en Alex kwam er dus achter en daarom had hij gebeld, ik heb gelogen, mijn broer komt helemaal niet. Hij heeft het te druk met Denise, ze is misschien zwanger. Het spijt me zo, want ik snap dat je bos bent en ik je zusje nooit meer mag zien en spreken en dat ik geen voorprogamma mag zijn maar ik kon het niet aan' snik ik zachtjes en kijk daarna weg en bijt op mijn vingers.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 18:50 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Het was Twist, haha ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [sorry ik ben er echt niet bij meer met gedachtes ik pas hem wel even aan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Glimlachend keek ik Niall aan. Mijn glimlach verdween onmiddellijk toen ik hem hoorde. Gelijk kon ik geen woord meer uitbrengen. 'Je zei dat je voor mij koos. Je zei dat je van me hield, wat ik nu erg betwijfel. Je loog de hele tijd. Je had zelfs seks met me' gromde ik. Mijn handen balde ik tot vuisten. 'En het ergste nog is, is dat je Jazzy hebt aangeraakt' Noem me overdreven, maar niemand deed wat bij míjn zusje. Zelfs niet op een positieve manier. 'Denk maar niet dat je Jazmyn ooit nog ziet, hoort of wat dan ook. En als ze er ooit is en ik zie dat je ook maar haar met één vinger aanraakt kun je -je leven wel vergeten' siste ik. Alle verliefdheid was weg. Alle perfectie van Niall was weg. Het enige wat ik voor me zag was een dun skelet wat geen grammetje woog. Ik moest mezelf nog inhouden om niet meteen op hem af te springen.

    [Sorry, moest honden uitlaten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [oke hihaaaa ik heb zojuist met nialler even een poster in elkaar geflanst die papa gaat maken voor me


    Niall horan.

    Hij versteende bij mijn verhaal 'Je zei dat je voor mij koos. Je zei dat je van me hield, wat ik nu erg betwijfel. Je loog de hele tijd. Je had zelfs seks met me' bangig knik ik dat hij gelijk had. 'Ik hou wel van je' fluister ik. 'En het ergste nog is, is dat je Jazzy hebt aangeraakt' ik bijt op mijn lip 'het spijt me je zult nooit meer last hebben van me' fluister ik. 'Denk maar niet dat je Jazmyn ooit nog ziet, hoort of wat dan ook. En als ze er ooit is en ik zie dat je ook maar haar met één vinger aanraakt kun je -je leven wel vergeten' sist hij en ik knik, dat was niet nodig het laatste na vanavond was er geen Niall Horan meer. Zonder nog iets te zeggen ga ik naar mijn kamer en negeer Dan en Phil. Ik pak pen en papier en begin te schrijven voor de jongens.
    Lieve jongens,
    Ik wil jullie bedanken voor de fijne jaren met jullie. Het was super leuk om te mogen zingen en beroemd te worden. Jullie hebben me erg gesteund in moeilijke tijden maar dit keer is het teveel. Ik houd van jullie allemaal en ik zal jullie nooit vergeten. Heb vrede met mijn keus en ga verder, jullie talenten zijn te goed om ze weg te laten. En Liam, sorry dat Dan zijn oom nooit heeft gekend. Ik hou van jullie Nialler.
    Tevreden pak ik een envelop en schrijf de namen van de jongens erop. Ik twijfelde even, brievenbus of hier laten. Ik besluit ze hier te laten want Zayn kon het vast geven en lezen met ze. Daarna begin ik voor mijn ouders een heel bedankje en voor mijn broer en Denise. Dat als hij papa word, dat hij de beste gaat worden. En als laatste schrijf ik twee lange brieven, een voor Justin en een voor Alex. Uiteindelijk besluit ik toch een bedankje voor Jazzy te maken en stop mijn notenboekje in de envelop en een cd met liedjes die ik zelf geschreven had. Ik leg de brieven op mijn bureau en loop naar de badkamer waar ik even rommel en niets vind. Daarna loop ik naar he tkantoortje van een therapeut en vind uiteindelijk een doosje paracetamol.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Voor mijn part mocht Niall zelfmoord plegen, wat boeide mij het. Woedend liep ik naar buiten en liep naar Twist. 'Aha, dus hij heeft je toch bedrogen. Heb misschien een beetje meegeluisterd' grinnikte hij. 'Wil je wat? Of ga je zitten mokken op je bed totdat je -je niet meer in kan houden en in huilen uitbarst?' gaf hij mij de keuzes. 'Ik ga naar binnen' mompelde ik. 'Succes' grijnsde Twist en ik liep terug naar binnen. Mijn blik bleef hangen bij de muziekkamer. Misschien zong ik toch een beetje té veel en overdreef nogal met het muziek maken. Ach, het was mijn werk en als je -je werk leuk vindt moet je door blijven gaan, niet? Ik gaf maar toe en liep naar binnen waar ik achter de vleugel ging zitten en Believe begon te spelen. Ik wist gewoon niet wat ik anders moest doen. Verdrietig, woedend, ik was het beiden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [noooooooh he is your biggest belieber.

    Niall Horan.

    Tevreden zie ik dat het nog een vol doosje is. Ik denk weer terug aan mijn vorige ervaring, het uit kotsen was niet fijn maar nu was er toch niemand meer die me tegen wilt houden dus waarom moeilijk doen. Met het doosje in mijn hand pak ik het bekertje water van mijn kastje en ik neem mijn gitaar en mobiel mee. I'm sorry, I Can't, but I still love all the Directioners and Beliebers, no matter what tweet ik snel. Daarna trek ik mijn favoriete kleding, scheelt ook weer moeite, dan kunnen ze me snel in een kist proppen en dumpen. Samen met mijn gitaar, de pilletjes en het bekertje loop ik naar buiten, de boom. De boom waar ik met Zayn ruzie gemaakt heb, Alex gekust heb, Twist vroeg hoe het me ging, En ik besloot er een einde aan te maken. Het was een mooie boom en ik zou zo fijn kunnen sterven. Ik striel nog even over mijn gitaar en druk er een kusje op waarna ik twee strippen leeg druk en daarna de pillen één voor eé'n inneem en ze opzij leg. Ik ga tegen de boom aanliggen en voel een zware druk in mijn lichaam. Met moeite weet ik mijn gitaar vast te klemmen en ik voel een traan uit mijn ogen komen waarn aik mijn ogen sluit en wacht tot God me komt halen voor de hel

    [tering dit is echt meoilijk ik zit heir half te huilen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik keek langs Phil toen Niall binnen kwam stormen. Hij leek er neit goed aan toe. Ik zag hoe hij 5 brieven schreef. Wacht... Nee... Dit kon niet. Zou ik ze lezen om mijn vermoedens te bevestigen...? Of toch niet...? Misschien kon het zijn leven redden... Toen Niall de kamer uit was wachtte ik nog een minuutje en griste toen de brief aan de meeste mensen van het bed. Snel las ik hem en mijn mond viel open. "Phil, bel de ambulance. Ik denk dat Niall bezig is met zelfmoord plegen." Ik liep de kamer uit naar buiten. Eigenlijk vond ik het dood eng, maar ik was misschien wel een van de enigen waar hij naar zou luisteren. Onderweg naar de deur kwam ik een jongen met een kindje op zijn arm tegen. "Weet jij waar Niall is?" vroeg hij. Ik keek hem even angstig aan en trok hem toen toch maar mee. Daar had ik namelijk een valse ploink vandaan gehoord. Nog voor we voor hem stilstonden rukte de jongen zich uit mijn handen en knielde bij Niall neer. "Nialler? Blijf bij me. Kom op. Dit kan je niet doen." smeekte hij terwijl het kind wat onbegrijpend om zich heen keek, dus ik begon maar wat vreemde gezichten te trekken, die het leken te amuseren.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik hoorde een bekende stem in de verte en net heel veel moeite opende ik nog even mijn oog en zag Liam sorry'fluister ik en er druppelen nog een paar tranen. 'ik ik kan niet'stammel ik en daarna zoek ik zijn hamd die de minne vind. 'ik hou van je"noeilijk slik ik en zak daarna wef en val bewusteloos.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 22:16 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Het was Liam, maar goed]


    Bowties were never Cooler

    Ow hahah ik kon het er niet goed uit halen ik verander de namen wel even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik werd opeens meegesleurt door een vreemde jongen die vrij angstig naar me keek. Toen hij me naar buiten trok zag ik Niall tegen een boom liggen. ik stormde naar hem toe en viel met Dan op mijn knieen naast hem neer. Ik wist eerlijk gezegt niet wat te doen. Uiteindelijk gaf ik Niall maar een klap in zijn gezicht toen hij weg leek te drijven, gewoon om te proberen hem wakker te houden. 'Je kan het wel, mafketel! Doe het anders voor mij en Dan! Al is het alleen voor ons! Kom op zeg! Je kan dat kind toch niet als enige beeld van jou je dood onder een boom hebben liggen!" Ik werd zelfs wat boos. Hoe kon hij zo stom doen?


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Met de laatste kracht in me weet ik een nee te schuddeb. Ik kon het gewoon niet meer. Wetend dat Alex en Justin me zouden haten. Ik had niet kunnen kiezen en in plaays van dat gewoon te zeggen ben ik laf gaan liegen. Ik was laf en egoìstisch. Ik had niet magedavht hoe het voor Alex was. Na alles met Zayn had hij me opgevangen en gesteund en als dank kreeg hij dit. En Justin die me blij maakte en mijn voorbeeld was hij kreeg te horen dat het helemaal niet uit was. En dit alles kwam door mij. En als zelfs je grootste idool roept dat je beter dood kan zijn. Mijn leven was toh niks meer waard. Directioners zouden me arrogant noemen. Hun haat zou niet stoppen. En zag mij nu. Halfdood op de grond. Ik vorlde iets in mijn gezih maar ik was verdoofd. De pillen hadden mijn hart gebruikt en ik zag mijn ouders en broer nog voor me waarna mijn hart stopte eb ik in een zwart gat gezogen werd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Niemand in de buurt kan reanimeren :p En van paracetamol ga je echt niet zo snel dood... of wil je Niall dood hebben?

    Sorry, ben een beetje raar bezig]


    Bowties were never Cooler

    Hij heeft twee strippen op disja in een strip zitten er meestal tien. De ambulance werd toch gebeld.. Kan liam dat niet omg ahhaha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan