[noooooooh he is your biggest belieber.
Niall Horan.
Tevreden zie ik dat het nog een vol doosje is. Ik denk weer terug aan mijn vorige ervaring, het uit kotsen was niet fijn maar nu was er toch niemand meer die me tegen wilt houden dus waarom moeilijk doen. Met het doosje in mijn hand pak ik het bekertje water van mijn kastje en ik neem mijn gitaar en mobiel mee. I'm sorry, I Can't, but I still love all the Directioners and Beliebers, no matter what tweet ik snel. Daarna trek ik mijn favoriete kleding, scheelt ook weer moeite, dan kunnen ze me snel in een kist proppen en dumpen. Samen met mijn gitaar, de pilletjes en het bekertje loop ik naar buiten, de boom. De boom waar ik met Zayn ruzie gemaakt heb, Alex gekust heb, Twist vroeg hoe het me ging, En ik besloot er een einde aan te maken. Het was een mooie boom en ik zou zo fijn kunnen sterven. Ik striel nog even over mijn gitaar en druk er een kusje op waarna ik twee strippen leeg druk en daarna de pillen één voor eé'n inneem en ze opzij leg. Ik ga tegen de boom aanliggen en voel een zware druk in mijn lichaam. Met moeite weet ik mijn gitaar vast te klemmen en ik voel een traan uit mijn ogen komen waarn aik mijn ogen sluit en wacht tot God me komt halen voor de hel
[tering dit is echt meoilijk ik zit heir half te huilen
Change is for weirdos ~ Niall Horan