• Ik weet dat er al een topic over was en ik wilde dat topic eigenlijk tot het algemene topic maken. Alleen er ging iets mis. Ik heb per ongelijk het topic verwijderd, in plaats van er een algemeen topic van te maken. Ik kon het verwijderde topic + de eigenaar (die uiteraard niet verwijderd is) ook niet meer vinden. Hiervoor mijn excuses!

    Dus bij deze, helaas, een nieuw algemeen topic over de eindexamens.
    Ik wens iedereen heel veel succes de komende weken. Jullie kunnen het!


    I am an idiot, I move.

    Destined schreef:
    Wiskunde A is vooral kansberekening en verdelingen, Wiskunde B is veel met formule's en differentiaal rekenen.
    Tenminste dat is wat mij is verteld. Heb nog nooit wiskunde B gehad, maar heb wel een vriend die het doet.

    En bewijzen, vergeet de bewijzen bij wiskunde B niet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wiskunde A en B zijn twee verschillende dingen. Het ligt eraan per persoon wat makkelijker is, ik vind B bijvoorbeeld het makkelijkst.
    Kunst was heel vreemd ja, maar we konden iig genieten van The Beatles. Ik heb ongeveer tussen de 4,7 en de 5,7.


    #WWED - What Would Emma Do?

    CURLYMONSTER schreef:
    Morgen Nederlands. Spannend!


    Ik heb morgen ook Nederlands. Teksten ben ik wel redelijk in. Samenvatting niet zo en een brief schrijven is niet zo moeilijk :)
    Alleen ik ben bang dat ik het niet in de tijd haal want, ik ben niet zo snel :(


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Mysteria schreef:
    (...)
    En bewijzen, vergeet de bewijzen bij wiskunde B niet.


    Aahh jaa, ik had al het gevoel dat ik iets vergat.
    Bedankt voor je aanvulling!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    lisanneeeeee schreef:
    (...)

    Ik heb morgen ook Nederlands. Teksten ben ik wel redelijk in. Samenvatting niet zo en een brief schrijven is niet zo moeilijk :)
    Alleen ik ben bang dat ik het niet in de tijd haal want, ik ben niet zo snel :(


    Ik ben ook redelijk in teksten en samenvattingen ben ik best goed in, maar ik ben bang dat ik die Nederlandse brief ga verknallen. Je krijgt er gelukkig een sjabloon bij (:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Ik ben ook redelijk in teksten en samenvattingen ben ik best goed in, maar ik ben bang dat ik die Nederlandse brief ga verknallen. Je krijgt er gelukkig een sjabloon bij (:


    ik ben wel benieuwd wat voor een brief we moeten doen. Mijn lerares zegt dat je eigenlijk altijd een zakelijke brief moet schrijven, maar ik ga blij zijn als blijkt dat wij dit jaar alleen maar een formulier hoeven te doen ofzo.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ShadowSnape schreef:
    (...)

    ik ben wel benieuwd wat voor een brief we moeten doen. Mijn lerares zegt dat je eigenlijk altijd een zakelijke brief moet schrijven, maar ik ga blij zijn als blijkt dat wij dit jaar alleen maar een formulier hoeven te doen ofzo.


    Wat moet je bij een formulier doen? Ik snap er eigenlijk helemaal niets van. Ik kan misschien nog net een zakelijke brief schrijven een een cv ( cv volgorde wordt moeilijk te onthouden)


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Wat moet je bij een formulier doen? Ik snap er eigenlijk helemaal niets van. Ik kan misschien nog net een zakelijke brief schrijven een een cv ( cv volgorde wordt moeilijk te onthouden)


    een formulier is gewoon invullen, lekker makkelijk dus. Wat is de volgorde van een cv dan?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Wat moet je bij een formulier doen? Ik snap er eigenlijk helemaal niets van. Ik kan misschien nog net een zakelijke brief schrijven een een cv ( cv volgorde wordt moeilijk te onthouden)
    Formulier gewoon invullen, kruisjes binnen de lijntjes en antwoorden in blokletters. Je MOET op de lijntes schrijven en alleen de Y mag volgens mij over het lijntje. Ook moet je opletten wat je in moet vullen en wat niet


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    (...)Formulier gewoon invullen, kruisjes binnen de lijntjes en antwoorden in blokletters. Je MOET op de lijntes schrijven en alleen de Y mag volgens mij over het lijntje. Ook moet je opletten wat je in moet vullen en wat niet


    Ik heb helemaal niets gehoord over formulieren!? Ik snap hier niets van, ieuw ik stress.

    En shadowsnape; ik zoek het even voor je op, op mijn blad.


    Pretty is just a pretty word.

    Sollicitatieformulier volgens mij


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ShadowSnape schreef:
    (...)

    een formulier is gewoon invullen, lekker makkelijk dus. Wat is de volgorde van een cv dan?


    Kun je een foto maken van hoe je een formulier maakt als je een voorbeeld hebt of iets?

    Volgorde cv/ opbouw cv:

    Persoonlijke gegevens
    Naam ( dit is je achternaam!)
    Voornaam
    Roepnaam
    Geboortedatum
    Geboorteplaats
    Adres
    Postcode en woonplaats
    Telefoon
    Mobiele telefoon
    E-mailadres

    Opleiding:

    Werkervaring:

    Extra's:

    Referenties:

    Dit staat op blz 88 in mijn Nederlands boek.


    Pretty is just a pretty word.

    Carlisle schreef:
    Sollicitatieformulier volgens mij


    Oh, je bedoelt wat ik net dus getypt heb?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Oh, je bedoelt wat ik net dus getypt heb?
    Jaaa zoiets denk ik


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Oh, je bedoelt wat ik net dus getypt heb?


    nee, gewoon echt een formulier, alsof je je ergens voor aanmeld. ik kan zo snel even geen voorbeeld vinden. Maar wel gewoon een ding waar je je naam enzo in moet vullen, een vragenlijst dus.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy